Saako nuo hinnat muutettua jostain tutumpaan muotoon esim. Euro, dollari tai punta?
Printable View
Saako nuo hinnat muutettua jostain tutumpaan muotoon esim. Euro, dollari tai punta?
Siihen on foorumilla selainmodi, jos haluaa väkerrellä.
Karkeasti ottaen, jaat neljällä niin tulee euroja.
Vähemmän karkeasti saat tuolta - http://www.ratesfx.com/rates/rate-converter.fi.html
Osaatteko sanoa mitä liistereitä kannattaa aloittelijan koittaa kyseisen firman valikoimasta. Varmaan kannattaa alottaa 10-30ml 18mg purkeilla.
Alkaako toi egon B malli vuotamaan sit helposti noilla pg litkuilla (näin luin jostain)?
Sitten vielä tosta paypal maksusta kysymys kun en oo koskaan maksanut sillä, elikkäs hoitaako paypal itte nuo valuuttamuunnokset maksettaessa? Tilin oon saanu jo tehtyä.
Noita peleonin omia nesteitä enemmän kuullut kehuttavan kuin muita siellä olevia, ota monenlaista pienissä pulloissa.
Ei vuoda ellei imulanka oo väärässä kohdassa, jolloin se kyllä vuotaa vg:tki.
Paypal hoitaa itse, jostain vissiin saa ittekkin vaikutettua siihen valuuttamuunnokseen mutta en itte ainakaan oo jaksanu muutaminen senttien takia koittaa kikkailla.
Paypal hoitaa kaikki maksuun liittyvät asiat :) ja nuista nesteistä o paha sanoa ku joka ihmisellä o nm omat mieltymykset.. Millasia makuja haluat? Helpimpi neuvoa ku tuon tietää..
Tuskinpa sitä vielä ittenkään oikein tietää mistä tykkää.. :D
Jotain tupakki makuja, pari hedelmä makua, ja joku kahvi, siinä ainakin mistä aloittaa.
Google osaa. Laita hakuun vaikka
150 PLN in EUR
niin saat
150 Polish zloty = 34.0296823 Euros
Osaa muuten myös laskea eri valuuttoja yhteen samalla kertaa, vaikkapa
[Haku:] 117.68 pln + 41.33 gbp in eur
[Tulos:] (117.68 Polish zloty) + (41.33 British pounds) = 75.1052925 Euros
-V
Ensimmäinen pettymyksen paikka peleonin tilauksessa:( Kolme drip tippiä tilasin, eikä mene mihinkään mun cartoon tai atoon. Näyttää normaalilta mutta tiiviste liian iso, eikä mene paikalleen. No tekevälle sattuu, vähä harmittaa kuitenkin.
Kääk! Jollei paketti tule huomenna, joutuu ehkä höyryttelemään pure krystalia. Mentholia on jäljellä 7 ml, kirsikkaa ehkä 1½ ml ja tupakkamakuja jonkin verran. Tupakkamaut eivät vain enää maistu.
Nyt äkkiä enempi neuvoa! tiistaista asti höyrytelly ja palstaa selannu todella paljon. Kaksi kertaa lukenu egot ketjun läpi ja tulin siihen tulekseen, että en vaa osaa. Siis mulla ehkä imulanka liian syvällä? Aina ku laitan säiliön kii ni rupee porisee vaikka kuinka varovasti imee, mutta sit ku ottaa säiliön veks toimii hienosti. Olin jo valmis heittää vehkeet mettään.
Joo, imulankaa ylös. Sopivat pihdit kun löytää niin nappaa piikistä kiinni ja vedä ja nitkuta sitä. Ekalla kerralla menee hermot, mutta kyllä se sieltä pulpahtaa kun aikansa nitkuttaa. Sitten työnnä varovasti karvat ylös piikkiin ja hienosäädä lopuksi painamalla takaisinpäin esim. piikin yläreunan tasolle. Sitten piikki esim tankkiin kiinni ja painaa ja vaihtaa kohtaa niin kauan että painuu pohjaan asti. Sitten samalla kiertää tankkia ja vetää tankin pois niin se jää sinne omalle paikalleen.
Kyllä on ruuhkaa peleonissa. Tainnut suomalaisten innostus vähän yllättää.
Omassa tilauksessa lukenut "Wysylka" jo muutaman päivän ja mehut alkavat loppua :(
Noh, viikonloppu analogisten parissa ja ensi kerralla tilataan jo hyvissä ajoin.
Älä vielä luovuta. Peleonilta ei välttämättä tule seurantakoodia aina ilman erillistä pyyntöä.
Minun kaksi lähetystäni on ainakin tulleet niin, että kun kirjattu paketti on tullut aamulla kotikaupunkiin, on noutolappu tullut samana päivänä.
Perjantai iltana tein itse Peleonille tilauksen ja se tuli eilen.
Kiitoksia! Onnistu suht helposti kiitos sun opetusvideoiden joita jo aiemmin katsellut. Karvat jäi atoon kiinni ja vähän aikaa meni niitten kans tapellessa. Sitten normiato kans kappaleiks ja siitä osat ( käytössä siis LR) siitä tuli karvat mukana ja niitä sitten ylemmäs ja nyt toi tuntus toimivan. Voi kyllä monella homma kaatuu heti alkuun tommoseen.
Sitä karvalankaa sitten saa lisää vaikka peleonista, metri kerrallaan kannattaa ottaa, pyörittää palan kinkkufoliota päälle, kestää paremmin, sitä kun kuluu kuin zipossa (samaa) narua.