Juu kyllähän tänne sais tilattua varalle mut melkeen ok on pärjänny ilmankin :) ja sen verran pihi et ku tietää et kotona on sitä hopealankaa vaikla muille jakaa nii ei kehtaa lisää tilata :(
Printable View
Juu kyllähän tänne sais tilattua varalle mut melkeen ok on pärjänny ilmankin :) ja sen verran pihi et ku tietää et kotona on sitä hopealankaa vaikla muille jakaa nii ei kehtaa lisää tilata :(
Enitenhän vituttaa se näprääminen jos verrataan kessun polttoon, piti vaan sytyttää kääryle ja imeä ilman suurempia ongelmia... mutta se onkin sitten jo toinen juttu.
Joo kyllä se näpertäminen mullakin kuuluu oleellisesti harrastukseen. Ainut on silloin kun esim kiireessä on johonkin lähdössä, eikä kaipaisi sitä näpertämistä vaan kaiken pitäs toimia..
Joo tää näpertäminen poisti mullakin pari muuta harrastusta ja ainoo mikä vituttaa on holtittomat kädet, jotka irrationaalisessa heilunnassaan lennättävät litkuja, kartoja ja setupinpätkiä pitkin mixereitä, kitaroita ja tietokoneen näppiksiä.
Yhden uuden jutun olen höyryttelyn myötä huomannut täällä kämpässä. Lasinen väliovi kerää kyseenalaista kosteaa pinnoitetta itseensä ja sama efekti oli lampussa katossa. :thinking:Ei ehkä varsinaisesti vittumaisuus, mutta voishan sitä ilman höyrypinnotteen putsaamistakin elää.
Juu varsinkin talvella auton lasit ikihuurussa sisältä.. Täytyy kääntää pyyhkijät sisäpuolelle :blink:
Olo on ku pikkupoikana jouluaattona melkein jokapäivä kun postilaatikolle menee :D lapsetkin tulee jo koulusta "isii sulle on taas isoja kirjekuoria postilaatikossa"
E:niin siis ärsytys on se kun mukamas kokoajan pitää ostaa jotain...
Mullekkin on joka viikko tullu se "viimeinen paketti" :D
Se kun astut kaupan ovesta sisään ja postipiste miehitetään samantien, ja kun kassatäti on käsi ojossa pakettikorttia odottamassa kun tunnistaa naaman. Ai mä oon taas tilannu jotain?
Menin maitoa ostamaan ja täti ihmetteli että missä mun pakettikortti on, johan siitä on melkeen viikko kun hain tavaraa postin puolelta :facepalm:
No vittumaisinta koko hommassa on tuo kun pitää ulkomailta tilailla nikotiininesteet. Nytkin olen odotellut nestelähetystä kohta 8 päivää.
Eihän se ole mithän muuta kuin ennakointia. Tilaat kuukautta ennen kuin tarvit niin ei tule paha mieli vaikka sattuis vähän aikasemmin tulemaan :)
Ei tuossa ulkomailta tilaamisessa imo oo mitään ärsyttävää. Helpompaa se on kuin lähialepasta maitopurkin hakeminen. Ei ehkä yhtä nopeaa mutta jos se on ongelma, lue ensimmäinen rivi uudestaan :D
Pikkuhiljaa alkanu kertyä pohjia ja tiivareita, tai no pohjia ainaki. Ei ainakaan heti pääse loppumaan ja kun tasaseen tahtiin pitää bufferia yllä niin hyvä on.
Se on vittumaista kun n. 99% testatuista mauista ei vaan pysty höyryttelee. Ei tää makuaisti hyväksy mitä tahansa.
Ainoa adv on fsusa nalle. Sit on 2 nestettä mitä voin vetää sen duunipäivän ajan pelkästään, en kauempaa.
Joka kuukaus tulee testattua n. 10 uutta makua, toivo elää jos vaikka löytyis uusia adv tai edes puolpäivä makuja.
Kuivan kanthalin viehkeä maku ja tunne kurkussa. Ja se kun on odotellut uuden nesteen kypsymistä viikon-kaksi ja kas, sehän ei maistu miltään.
Nenän limakalvot helkutin kipeänä ja räkä kuivuu nenään viheliäisen koviksi paukuiksi = vg nestettä (60vg/40pg) on taas tullut vedettyä.
Nyt reilu vrk 80pg20vg ja suht normaali tunne nenässä.
Helvetti että toi kuivattaa kyllä X-(
edit. ja niin siis toi vg maistuu 60-70% pitoisuudella ihan helvetin paljon paremmin meikäläiselle ku pg-voittoiset muuten..