:facepalm: Näitä on kohta 3
Printable View
EN! :p
Alunperin ostin DNA-mallin, sitte RX200:n arkilaitteeksi, sitten sille varakoneen ja nyt tuon isonäyttöisen.
Helvetti, näitähän on sitten jo kohta neljä! :blink:
Uteliaille tiedoksi:
Ei, se ei satu ollenkaan kun järki lähtee...
Mistä vois tilata teipit.alkaa olla kulumisien jälkiä.
Mua himottas toi isonäyttöinen kans. Nää kolmeakkuset siitä parempia ku kestää akku pitempää ku ajaa isoilla tehoilla. Ei toi pahanhintanen oo pitää pistää tilaukseen kuhan pre orderit loppuu ja on saatavilla.
Nyt on tulossa pienempi yksiakkuinen versio kyseisestä vehkeestä. https://www.fasttech.com/products/30...-tc-vw-apv-box
Tässä versiossahan on kopioitu tulitus "nappi" ja sen lukitus suoraan Itikku 100 TC:stä. ( josta henkilöhohtaisesti tykkään kovasti )
Pitäsköhän...? :thinking:
(Tuo 100w i-tikku on kyllä kieltämättä aika miellyttävä tuttavuus)
Tuolla ainakin: https://kauppa.vape-reseptit.fi/tuote/moditarrat/
Nyt isolla näytöllä (ennakkotilaus) n.35€ Koodilla: Eosrew
WISMEC Reuleaux RX200S 200W TC Box Mod - SILVER
WISMEC Reuleaux RX200S 200W TC Box Mod-44.71 and Free Shipping| GearBest.com
Kyllä mulla jää akkukansi aavistuksen rakoselleen tässä isonäyttösessäkin.. Akkuina VTC5A.
Mulla käytössä myös vtc5 akut ja ei kyllä jää mitää rakoa
5A on 0,1mm paksumpi kuin 5:n.
Mulla ei mahdu joka meksuun noi A:t.
Vaikka ajatuksella asettelin 200s:n nuo akut niin silti kansi jää lonksumaan.. Pittää koittaa nelosilla miten ne istuu..
Laitteena siis tuo 200rx ja siinä päällä subtank mini. Subtank heiluu ku mummon hammas...onko normaalia ja miten saa loppumaan? Eka yön oli latauksessa siitä USB pistokkeesta ja ei ollu aamullakaan vielä täynnä. Onko siis reilusti hitaampi ladata tuota kautta? Laturina mulla on telakka mihin saa vaan 2 akkua ja on kyllä hidas lataus tuossakin. Monta tuntia akun lataaminen laturissa vie?
Eikös tälle vehkeelle ole jo oma ketju?!
Ja mulla vie LG pökäleiden lataus reilu pari tuntia 1000mA:lla. Toi usb on lähinnä päivityksiä ja äärimmäistä hätätilannetta varten mun mielestä.
En tiedä tästä ketjujen viidakosta, että onko jollain samoja ongelmia. Mulla kahden akun lataus ottaa ainakin 4 tuntia.
Kannattaisi ehkä hankkia lisää akkuja sekä 4paikkanen laturi niin olis aina toinen tripla latauksessa/täynnä ja toinen käytössä :) leikkaa vaikka jostain käyntikortista 22mm ympyrä ja tee siihen keskelle n. 8mm reikä ja tuki se aton ja modin väliin pitäis auttaa siihen heilumiseen..
Ilmeisesti sun subtankki ei mene pohjaan asti siinä RX:n 510-liittimessä. Tuollainen pahvi/muoviprikka sinne väliin niin homma hoidossa. Omat subit menee molemmat kyllä RX:n nokkaan ihan huojumatta, joten kannattaa hieman koettaa katsella onko vika mahdollisesti sitten itse laitteessa.
Muistaakseni Wismec ei itsekkään suositellut sitä usb-latausta RX:lle, joten kannattaa hommata kunnollinen erillinen akkulaturi.
Latausaikahan riippuu täysin akun varaustilasta, kapasiteetista ja latausvirrasta. Periaatteessa 1000mAh akku on täynnä tunnissa 1A:n latausvirralla, mutta eihän Li-Ion akkua milloinkaan aloiteta lataamaan nollasta ja toisaalta akun latausvirta pienenee aina kun lähestytäään maksimia kennojännitettä (4.2V).