Taitaa korkeintaan 5ml mennä päivässä. Ei näillä vehkeillä oikein enempää saa kulumaan ;)
Printable View
Taitaa korkeintaan 5ml mennä päivässä. Ei näillä vehkeillä oikein enempää saa kulumaan ;)
5-15ml menee päivässä. Jos on kiire duunissa ni 5ml kun ei kerkee ketjuna pilliä imemään ja viikonloppusin oluen seuralaisena menee helposti lähemmäs 15ml.
Nesteitä menee sen mikä kerkii hönkästä. 10-20ml.
RDTL menty jo muutama vuosi. Puol vuotta nyt oltu 3,5mg, ei vaan iske ja seuraava bätchi onkin sitten se 5mg. Mikä oli ennestään tosi pitkään. Turha sitä itteään kiusata.
MTL jos kokeilis niin luulen et pitää kyl 10mg nostattaa.
Trendi on ylemmäs ja vielä joku päivä meshikin pitää viritellä johonkin vekottimeen. :eek:
Se on vähän sama kuin kaffetta tekee. Liian vähän purua jos laittaa, niin ei sitä erkkikään juo.
Ei ole vielä tullut tarkemmin laskettua paljonko nestettä höyryää, mutta ehkä 10-15 ml menee päivässä.
Höyrysanastosata ei selvinnyt mitä on RDTL.
Mulla on käytössä sekä DTL että MTL vuorottain. MTL-tyylillä nestettä kuluu hieman vähemmän.
Nikkamäärä on jotain 4-6 mg.
RDTL on restricted direct lung hit, eli tiukahko keuhkoveto. :D
7mg tällä hetkellä, 2-7ml pvä.
Nyt olen siirtynyt takaisin MTL koneisiin ja menee kympin vahvuista noin 5-7ml vuorokaudessa. Pitäisi vähän laimentaa tosin tuota niksamäärää kun käy vähän kurkunpäälle enkä taida tarvita noin suurta niksamäärää. Aloitin nyt kuitenkin siirtymävaiheen vähän isommilla niksoilla ja alussa se oli hyvä mutta nyt voin jo alkaa vähentämään.
4 mg ja noin 5-10 ml päivässä, riippuu päivästä ja mitä puuhastelee. Iltaisin menee aina nestettä selkeästi eniten.
Tää "harrastus" oli jo meikäläisen osalta melkeen taputeltu..mutta mutta nykyään mennään taas 1.5mg niksoilla ja noin 20ml päivävauhdilla..että silleen:rolleyes:.