Elukat on hassuja..meilläkin kissat häärää aina mukana joko työnjohtajana tai tarkastajana [emoji3] niillä on elkeet aina sellaiset you know?
Printable View
Elukat on hassuja..meilläkin kissat häärää aina mukana joko työnjohtajana tai tarkastajana [emoji3] niillä on elkeet aina sellaiset you know?
Jaahas. Nyt olis tässä pari tuntia ns. vapaa-aikaa. On aloitettu kaappien puhdistusproggis, joka on ollut jotain vuoden tekeillä, pesty pyykkiä ja astioita ja keittiötä, tyhjennetty viimeiset pakastemarjat taas yhdeksi piirakaksi, tehty ituperunat ja karvaiset porkkanat kasvissosekeitoksi... Eikä mennyt kuin kaksi päivää No, ainakin käden jäljet näkyy.
Onkohan Jamo vesillä ja onko siellä samanlainen tuuli kuin täällä?
Jokos Mirun poika on foorumilla?
Entä onko taas sama työkunnossa?
Mä en tiedä onko se rekkautunut [emoji53] pitääkin kysäistä...mun pitäisi käydä läpi keittiön kaapit, osa roskiin ja muuta järjestelyä vailla.
Ja miksei toi tuuli jo lopu!!!! ihan järjetöntä meininkiä [emoji51]
Reivi duunisi helpottui jo vähän
Vielä olis se kesäkeittiö/grillikatos kerkeeks siihen jeesimää ?
Eipä tiedä ollaanko tässä oikein työkunnossa. Käyn ainakin töissä kokeilemassa kestääkö selkä vai ei.:) Paikoillaan oleminen pahinta, mitä voi tehdä.
Mulla tulee kauhea ikävä omas pihaa kun kattelee ässän kuvaa [emoji20] kesäisin oli ihana laittaa kukkia, järkätä terassia plus kaikki muut hommat huoh....
Onpa ikävää. Monestihan ne on just istuminen ja makaaminen pahimpia kun selkä on kipeä, mutta ei ne nuo rakennushommatkaan varmasti oikein onnistu... Itse aloitan huomenna aamun fysioterapiassa, viimeistä kertaa tällä lähetteellä. Tuossa välillä ei meinannut pää oikein kääntyä kun pikkuisen niskat vihloi.. Eli ohjelmassa tänään taas iltajumppaa.
AIJAA! voin vain arvata [emoji16]
Eipä ole kaivurin kauhaa vielä. tulee metrin leveä oja, kun normaali kauhalla ajelee.:laugh: Mahtuu vesikin kulkemaan.;)
Ei sekään haittaisi mutta veikkaan Avantin maastokykyä toimia ojan pohjalla :)
Tarvis vuokrata kaivuria kun loma iskee ni menee samalla tuokin duuni [emoji106]
Tottakai saat tulla
Rouva äSSä on muutenkin huono työnjohtaja kun hävyttömyyksiä ei huutele
Joko laitan pannun tulelle ?
4 Pyörää vetämään, niin eiköhän aika pahaan paikkaan pääse. On sillä ennenkin ojia tehty. Helvetinmoiset kivet pikkuisen tuottaa tuskaa, mutta sulla kuitenkin siihen omat konstit.http://i1.ruliweb.daumcdn.net/uf/ima...196A416A130037