Sit työnnetään kuumaa ilmaa ja pullan muruja.
Printable View
Sit työnnetään kuumaa ilmaa ja pullan muruja.
Ihan sama ku mul, Ostin vähän.:laugh:
Kerran tapailin naista jolla oli kummallinen pimppi.
Se ei koskaan kastunut ja aina kävi kipiää kun edes reiteen hipaisi mynninpäällä.
Yhtä suuseksiä oli koko suhde, tuolloin opin kaiken mitä tiedän pannun liippaamisesta.
Se hirnu ja kouristeli kuin puukossa, mutta märäksi sitä ei saanut.
Kehotin käymään gynekologilla monasti, mutta ei kuulemma "tykänny" siitä.
Sekin suhde kariutui hyvässä yhteisymmärryksessä.
Olisit ottanut kannun VG ja Muovilakanat :)
Oonko muuten koskaan kertonut kun paskoin luontoon ja vahingossa kieriskelin siinä kuin ajokoira?
Jos 1 huonossa hapessa ni 2 sitten.:popcorn:
Kaipa sitä vahinkoja sattuu joka lajissa.:thinking:
Täähän on jotain 7-8 vuotta vanha juttu, se oli sitä sekavaa aikaa.
Asuttiin silloisen tyttöystävän kanssa pienen kylän keskustassa, jota sanottiin Merloce Placeksi, koska se oli rivitalo complexi jossa asui vain nuoria.
Tuo asunto oli noin 2km päässä kotitalostani(siis äitin ja isin talosta).
Olimme viettämässä vähän vappua, viinaa juotiin ja muita nautintoaineita poltettiin.
Päivä oli ollut oikein mukava.
Yllättäin ystäväni, joka oli muuttanut toiselle paikkakunnalle jo nuorena halusi nähdä porukoitani, jotka olivat hälle yhdessä elämänvaiheessa varmasti enemmän isä ja äiti kuin omansa koskaan.
Tottahan lähdin mukaan saattamaan heppua määränpäähän.
Käveltiin siinä kylätietä, juotiin viinaa ja poltettiin hasaa.
Alettiin oleen jo muutaman sadan metrin päässää, joten päätimme hieman ryhdistäytyä.
Valittelin äkillistä paskahätää kaverilleni, johon kaveri vastasi hyppäämällä sanaakaan sanomatta metsään.
Sekavassa mielessäni ajattelin, että kai silläkin oli paskahätä ja hyppäsin perään.
Sopivan koivun löydettyäni, armeijasta tutulla niksillä heitin vyöni koivun ympäri ja antauduin ulostamisen autuuteen.
Antauduin jopa niin hyvin, että menetin puoliksi tajuntani, kun havahduin makasin selälläni höyryävässä ihmispaskassa.
Tässä vaiheessa käyttämäni kannabis herätteli huumorilihakseni ja repesin maaniseen nauruun.
Housut kintuissa yltä päältä paskassa lähdin raahautumaan kohti tietä.
Jalkani olivat kadonneet, pystyin ainoastaan nauramaan ja raahautumaan, joten nauraen raahauduin ojaan, joka oli kylätien vieressä.
Sinne kelahdettuani jatkoin hysteeristä nauramistani edelleen housut kintuissa yltä päältä omassa paskassani.
Kaverini oli seisonut tiellä koko ajan ja miettinyt mihin vittuun oikein häivyin.
(Olin itse kuvitellut, että hän lähti metsään paskalle)
Ja siinä minä makasin, ojassa munasillaan yltä päältä paskassa ja nauroin kuin mielipuoli.
Kaverini oli yrittänyt saada mua ylös pitkän aikaa, mutta tietä pitkin oli tullut lapsi perhe kärryretkellää, joten oli katsonut parhaaksi häipyä.
En näe, että hän teki tässä mitään väärää. Se sano jälkikäteen, että olin pelottava :D
No kuitenkin jossain vaiheessa heräsin ja kävelin loppumatkan porukoille pesulle.
Se ei ollut lähellekkään viimeinen kerta kun Eki alitti riman.
Saatana!
Kaikki nukahti?
90 luvun kovin biisi on tää
https://www.youtube.com/watch?v=8de2W3rtZsA
Lasketaanko se spämmiksi jos vaan yksin täällä horisee?
Tilasin muuten Body Countin lippiksen ihan huumori mielessä.
Taitaa tulla aika kallis lätsä kun hinnaksi tuli 33€.
Siihen tietenkin neuvostosuomi lyö riistokulut päälle niin saadaan vittu 50€ lippalakki.
Vittu mitä paskaa.
Aivan sama.
Mie en välitä.
Mutta on se kuitenki aika vitun perse hommaa.
Suomalaisen perus ajatuksenjuoksu:
Ohhoh mitä vittuu? Eiks ne kokkarit ajanutkaa meijän etuja??? Pitänee äänestää kepua tai demareita, koska olen ihan liian vitun tyhmä omistamaan äänestys oikeuden.