Epidemic fuelin silverback, nannaa
Printable View
Epidemic fuelin silverback, nannaa
Hold Fast Vapors - Port royal.
Hieman outo, ehkä jonkun marjan/hillon ja pähkinän yhdistelmä. 30ml kuitenki menee helpohkosti.
Ubertootissa Dewwy Bobaa ja subussa CRL
Ipv d2 + subtank mini v1 rba:lla Jasson mustaa helmeä vasemmassa kädessä. Oikeassa wbox + subtank minillä ja rba v2:lla ja apossiumin dolcea sisällä.
Diamond mist vanilla. Ei paha. :)
VapingKing MDV666. Juustokakkua keksipohjalla, taivaallisen hyvää! Subtank, 1.3ohmia ja 18 wattia.
5% TPA Strawberry (Ripe)
5% TPA Peach (Juicy)
Hyvää mutta mansikka sais tulla vähän vahvemmin, persikka dominoi. Jotain vois vielä kaivata mausteeks. Hmm...
Pistä FlavourArtin White Peachia sekaan 1-2% niin hyvä tulee. Ja ehkä vähentäisin mansikkaa aavistuksen kun on kuitenkin vahvempi maku.
Mom's Sweet Boobsia mennyt, ei ole oikein toiminut minulla. Tuntui, että 15 % tiivaria ei ensinnäkään oikein riittänyt 50/50 PGVG sekoitukselle, jäi hieman vajaamakuiseksi. Se maku mitä taas tulee on niin kummallinen, että en osaa verrata sitä oikein mihinkään. Ruiskusta taas kun tiristin jämätiivarit gennyyn sekoituksen tehtyäni maistui banaani aivan megana gennyssä olleen nesteen päälle. Oli pakko myös testata pumpulisetuppia H-Attyssa, ei mainitsemisen arvoista muutosta paitsi että pieni sivumaku tuli pumpulista. Joka tapauksesessa ihan keskinkertainen neste, eli ei mikään hirveä mutta ei mikään erikoisen hyväkään, tosin paha arvostella kun pitäisi maistaa sitä vähän vahvempana sekoituksena.
Sen sijaan Aromativ Jamaica Smoke oli erittäin positiivinen yllätys. Makeahkoa "tupakkaa", mutta ilman savua, missä maistuu voimakkaasti rommi päällimmäisenä makuna. Tätä on jaksanut höyrytellä. ALKOsta pitää ostaa pullo Negritaa ja herkutella loput rommin kera.
Manapotionia tuli truutattua tankkiin piiiitkästä aikaa. Parempaa ei taida olla :drool:
TPA RY4D.
Helvetin hyvää, varmasti ADV-kamaa mutta..
Hetken kun höyryttelee niin rupeaa jostain syystä maistumaan oudolle, en edes osaa sanoa mille. Mistä lie johtuu...
Lemo 2:sta WVS:n KBC, Dropista XBudin True Love ja vielä Nautilus Ministä Thinkin Voltairea. Sama kolmikko lähtee huomenna töihin.
TPA:n Fruit Mixiä. On muuten aika timanttista.
vajaa kuukauden kypsynyttä molinberryn Dark French Coffee.Toimii:thumbup:
Halon menthol ice taitaa ol ny menos
Revoluten Umamia jatkettuna saman valmistajan jollain sitruksella, koska loppui tiivari kesken 50ml pulloa ajatellen eikä kiinnosta mittailla pohjia. Ei se ainakaan huonompaan suuntaan näin mennyt.
Cold Air Candy Extreme. Hyvä salmiakki, toisaalta harmi että tästä en saa oikeen sitä karkkia esille, mutta onneks sitä varten on se ei-extreme versio.
e: ääh... väärä käyttäjä :facepalm:
Teleos - The Milk 2
Defun ryynästä. Nyt löytyi vihdoin se ADV jota haettu helkutin kauan, en kyllä tajua miksen tätä ole hommannut jo aikoja sitten... Sieltä sun täältä ostellut eri nesteitä ja tämä on ns. nököttänyt kokoajan naaman edessä. [emoji58]
Sama juttu, tämä Defun tuotos jäänyt jotenkin paitsioon, hyvää ryynästä metsästetty urakalla ja nytkin Lemossa höyryävä TPA:n tupla osoittautunut tähän mennessä parhaaksi. Seuraavaan tilaukseen tulee taatusti tuo Defun versio mukaan, jotta pääsee vertaamaan, katotaan vaihtuuko suosikki.
Itse kokkailtua banaani/mansikka pirtelöä
Aroma Sensen Fornax. Voi jeesus. Tämähän on kuin kauan kaipaamani Corzettan Crazy Currant, ellei jopa parempaa. Kyllä sammakonsyöjät osaa nesteitä tehdä. :worship:
Subtankissa CV Creme brulee ja iSubissa TPA RY4D. Molemmat oikein sopivia olusen kyytipoikana :p
Twaggeria. Enemmän tää kallistuu mun mielestä PS RY-8:iin kun Swaggeriin, mutta ei missään nimessä huono!
Litessä Capellan Bavarian Cream ja lite plussassa Capellan Vanilla Whipped Cream, en osaa päättää että kumpi noista on hirveämpää ja ei jatkoon.
On muuten hauskaa kamaa, kun tiivarikin tarvitsee kypsyttelyä. Mulla toi maistu aluks ihan joltain omituiselta. Kypsyttyään viikon parani huomattavasti. Nyt toi tiivarikin tuoksuu täysin erilaiselta kuin tuoreena. Tuoreena siitä tuli mieleen TPA M-Type premium+toffee.
En nyt parempaakaa paikkaa kysymykselle keksinyt.
Kuinka vahvaa litkua voi hyvillä mielin jollekin antaa? Aloitin 2,5 prosentista mikä ei kuulemma poistanut niksoja. Nostin kolmeen prossaan ja sama laulu.
Mikä mahtaa olla maksimi niksa mitä turvallisesti höyrytään, 3,5 kieppeillä? En enää tuosta kolmesta prossasta nosta mutta alkoi kiinnostamaan.
Tarkoitat varmaan mg/ml, et prosentteja. 3% nikotiinia olisi suuruusluokkaa 30mg/ml. Minkä vahvuista nikotiinia käytät?
Riippuu täysin vehkeistä. Jollain egotikulla höyryttelyyn siirtyvä tervakeuhko voi tarvita 12-18mg/ml ennen kuin nikke lähtee, subohm vehkeillä taas harvemmin yli 6mg:lle tarvetta.
Jos ei 30mg/ml nesteellä lähde niksat niin on laitteissa jotain pahasti vialla. Paria askia päivässä polttaneille sellainen 18mg pitäisi riittää heittämällä.
Sitähän minäkin olen ihmetellyt. Kyseinen henkilö vielä vetää lung hittiä. Kahdenkymmenen vuoden röökaamisen harjoittelun jälkeenkin olisin vähintään vessassa laatalla.
Sankari vaan tuumaa että tulipa höyryteltyä, eiku punaselle mallulle. Kyllä röökin polttaminen on vähentynyt mutta pistää miettimään että mitä tämä.
Edit: tämän laskurin mukaan olen tehnyt litkut. Meneekö oikein vai ei?
Liite 24169
13 v. lähtien vetänyt röökiä melkein 30 vuotta. Arskaa pari kolme toppaa viikossa viime vuosina. 18 mg ja 24 mg riitti aika hyvin Vivi Novan 1,5 ohmia itse tehdyillä atopäillä. Sai niillä nikkisöverin puolellekin menemään helposti.
Edit., Ob. On-Topic: Happy Juicen Arctic Menthol ei ole koskaan maistunut niin hyvältä kuin mitä nyt maistuu Diablo Onella, ohmit kaiketi 1,5 – 1,8 -luokkaa.
Itse olen sen reilun parikymmentä vuotta polttanut ja aloitin höyryttelyn 2,4 prossasella ja siinä tasan tarkkaan oli riittävästi tautia niksan nälkään.
On hyvä aloittaa höyryttely kunnon niksalla että pysyy halut kurissa ja samalla opettelee höyryttelyn niksit. Tämä kyseinen henkilö on höyrynnyt jo useamman kuukauden uber vahvalla ja haluaisi varmaan vieläkin vahvempaa. Olen seurannut kuinka hän höyrynsä ottaa ja kyllä vaan lunghittiä vetää kaikkien sääntöjen mukaan.