Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Joo tais olla vastuslankaa kaikki tyynni. :) Löysin vielä onnekseni yleismittarin, mutta kun olin portaita ylös tulossa testien ääreen, niin enkö perkele koiraan kompastunut ja sen verta menettänyt tasapainoa että mittari lensi kädestä portaat alas...
= Eloton yleismittari, sulakkeen ja patterin vaihdon jälkeenkin! :smoke:
Mutta homma kunnossa ja kiitokset -ih-!
PRKL, naapurin hurtat louskuttaa pyhänäkin kokoajan, on tää sitä maaseudun rauhaa saatana, kun joutuu kärsiin muualta tulleiden takia :(
Vapeon tilausnumero 1995.
Kaveri teki ekan tilauksensa numerolla 1000 ja sai muistaakseni 10 pink spotin tiivistettä kaupan päälle..
Eilen illalla Vmax sanoi sopimuksen irti, ei tee sit niin mitään vaikka mitenpäin kääntelis. Kaikki eGot ehdin jo lahjoittaa eteenpäin, että nortilla mennään kunnes saan jostain uuden vehkeen hommattua. :antismoke:
Huono viikonloppu kaikenkaikkiaan :(, onneks te foorumilaiset ootte mahtavia tyyppejä, paras foorumi missä oon pyöriny :esmoke:
Nyt vasta huomasin, tuossa welhon boxissa lukee päällä thomson! NO ei ole ihme jos ei toimi, thomson kestää hetken kunnes alkaa mokoma paska hajoamaan :( Huomenna menen vetäm... siis vaihtamaan toimivaan, kun kerran töihinkin raahaudun TANA
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Flounder
paras foorumi missä oon pyöriny :esmoke:
"kunnes heräsin unestani..." O0
Ketuttaa laitteiden kalliit hinnat ja huono saatavuus :(
gRRRR... Nyt ois sitten postissa 2 kappaletta ZAGeja noudettavissa mutta kun sain nuo Odyt toimimaan ja tilasin siverdogitkin niin täytyy aivan onnitella turhasta ostoksesta... Perhele...
Order Date: Saturday 14 April, 2012 :(
Arvatkaa mikä?
Order Date: Friday 13 April, 2012
Arvatkaa mikä?
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Hmmmm, onko siinä kolme kirjainta, joista eka on B ja viimeinen M?
^^Se on vain "myytti"..ne on vieny teitin hillot! :D
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Sepä se!!! Se Ztanan musta putken pätkä, joka on jo myytiksi noussut!
Joku on ehkä joskus sellaisen nähnyt, mutta kukaan ei tätä kaveria tunne. Netissä näyttää olevan paljon kuvia kyseisestä tuotteesta, mutta niiden alkuperä on hämärän peitossa ja ne ovat mitä ilmeisimmin photari-welhojen luomuksia.
Mustan putken kehittäjä on pakostikin satuhenkilö, sillä hänen olemuksensa on yhdistelmä Joulupukkia ja seitsemän kääpiö Viisasta. Kyseisen satuhahmon ympärille on rakentunut kultti, jollainen vetää vertojaa toiselle Suurin Meren takaiselle kultille nimeltään Skientologia.
Olen tyytyväinen, etten tähän kulttiin liittynyt, vaikka sitä tukenutkin olen 199 taalalla (+postimaksut $37). Ztana!!!
Jos nyt tässä joskus niin hienosti käy, että alumiinia käteen tuolta legendaariselta pitkäpartaiselta nerolta saan, lupaan perua kaikki pahat puheeni. Ja tämän lisäksi teen katumusharjoituksia kuutena päivänä viikossa (sillä yksi päivä on pyhitetty mustaksi anodisoidun alumiinin hyväilyyn) ja kumartaa 666 kertaa kohti Rochesteria!!!
Ztana!!!
Cruisen Tomppakin kyllästyi odotteluun :D :D
http://www.iltalehti.fi/viihde/20120...27583_vi.shtml
ilkeä Xenu ei antanut Tompalle Modia :D..Tompalta kyllä varmaan hilloa vietiin ja akat, Nicole ja Katie;))
https://www.eff.org/deeplinks/2012/1...eplicates-acta
Canada-EU Trade Agreement Replicates ACTA’s Notorious Copyright Provisions
The shadow of the Anti-Counterfeiting Trade Agreement (ACTA) is back in Europe. It is disguised as CETA, the Canada-European Union and Trade Agreement. As reported by EDRI, a rather strange and surprising e-mail was sent this summer from the General Secretariat of the Council of the European Union to the Member States and the European Commission. The e-mail explained that the criminal sanctions provisions of the draft CETA are modeled on those in ACTA.
Viimenen moka eukolta... Jätin sen. Nyt se piinaa ja satuttaa parhaansa mukaan (minkä rakas ja niin tuttu ihminen kyllä osaa), ja seinät kaatuu päälle. Saikulla nyt, ja yritän pitää pään kasassa. Uni ei tule, ja tää kaljottelu ei varmasti ole hyvä ratkasu, joskin toimii ok näin väliaikasena. Kyllä perkele taas on niin turha olo olla elossa! Kuinka se elämä onkaan tällästä..? Kun menee hyvin niin ei autuudella rajaa... Sitten kun menee paskasti, niin ihan sama vaikkei olis olemassakaan.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DeLaHoya
Viimenen moka eukolta... Jätin sen. Nyt se piinaa ja satuttaa parhaansa mukaan (minkä rakas ja niin tuttu ihminen kyllä osaa), ja seinät kaatuu päälle. Saikulla nyt, ja yritän pitää pään kasassa. Uni ei tule, ja tää kaljottelu ei varmasti ole hyvä ratkasu, joskin toimii ok näin väliaikasena. Kyllä perkele taas on niin turha olo olla elossa! Kuinka se elämä onkaan tällästä..? Kun menee hyvin niin ei autuudella rajaa... Sitten kun menee paskasti, niin ihan sama vaikkei olis olemassakaan.
Koita kestää. En osaa muuta tohon sanoa :(