Suomalaiset noudattavat arkijärjen vastaisia sääntöjä - "hyvin tärkeää suomalaisille" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Ei nyt liity mitenkään mihinkään mut niin totta :)
Printable View
Suomalaiset noudattavat arkijärjen vastaisia sääntöjä - "hyvin tärkeää suomalaisille" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Ei nyt liity mitenkään mihinkään mut niin totta :)
Alkaa hesan polliisilla olla sormi herkkänä MP5:n liipasimella.
Välistä vituttaa olla asiakaspalveluhommissa...
Inttävät vastaan ja vittuilevat ihan turhaan.
Töissähän sitä vaan ollaan
Aspa ja puhelinmyynti, noi Suomen aliarvostetuimmat ammatit.
^Tai sitten vaan paskimmat... ;)
Nyt ehkä just tässä kohtaa vituttaa eniten se, että tässä maassa hävitetään poliisivoimia jatkuvasti enemmän ja enemmän. Samaan aikaan tää Suomi on kohta kuin USA. Joka päivä on uutisissa enemmän ja enemmän ampumatapauksia (lueppa IS ja IL lööppi etusivulta...just ammuttiin taas!) ja muita todella väkivaltaisia kohtaamisia, kuten puukotuksia jne. Mihin helvettiin me ollaan tääl Suomessa menossa? Ei ollu about 20 vuotta sit mitään tömmöistä! Nyt on kohta sellanen tilanne, et pitää itekki hommaa joku viidakkoveitsi taskuun, että uskaltaa kaupungille lähteä klo 18 jälkeen.
Onneks ei oo itsellä lapsia, koska en varmaan uskaltais edes tohon pihalle päästää, kun ei tiedä kuka helvetin raiskaajakusipää tossa vaanii ja runkkaa salaa
Oiskohan noin?
Tuntuisi, että ennenkin osattiin, kusenvärinen lehdistö vain ollut yhtä skarppina.
http://www.findikaattori.fi/fi/97
Poliisiylijohtajat sun muut puhuu että niiden resursseja vähennetään koko ajan.
Totuus on aivan päinvastainen. Fifi
Mistä tämä johtuu? Kenties mediasta..?
Ketähän siellä hallituksessa onkaan! Kohta ollaan niin syvällä kaislikossa että Käteisen turha kysellä tietääkö joku mistä päin tultiin!
Ff
Voi ristuksen vittu toi lumia on ihan paska ku sen kaa ei pysty tänne kirjoitella... piti lainata kaverin samsungia.... vituttaaaaaa!!!
Tämä kai on ihan jees Windows-puhelimiin:
Board Express
Laitetaas nyt tännekin...
Kävi tuttava tuttava meillä pesemässä ikkunat ja siivoilemassa sillä aikaa kun oltiin muualla talonvahteina, sillä seurauksella että palatessa Swanin 350-putki on teillä tietymättömillä. Ihan jäätävä vitutus, hyvä kun veri kiertää. Piti ihan laittaa rehdisti tupakaksi kun kiristi niin perkeleesti. Koko kämppä käännettynä ylösalaisin, mutta putkea ei näy missään! Perkele!
Edit. Ja sitten vielä se Samsung GS4:en ärsyttävä viestin esikatselu lukitusnäytössä, jota ei saa kirveelläkään pois jos haluaa käyttää stokkisovellusta viestittämiseen!
- Heitä kaveri autolla paikallisen edestä kotiin koska se joi överit eikä pysty pitää huolta itsestään, kello vasta kahdentoista vaiheilla
- Kotonaan kaveri ei suostukaan mennä nukkumaan vaan pyytää istumaan seuraksi ja tarjoaa juomia
- Juo yksi, juo toinen...
- Kaveri nukahtaa/sammuu klo 5 aamuyöstä, itse kans suht tukevissa jo
- Kävele aamuyöstä 8km maisemareitti kotiin toinen jalka valmiiksi paskana
Näin meillä, nyt palkintona krapula ja se jalka tuskin parantuu yhtä nopeasti kuin alunperin oli tarkoitus.
Ja jatkossa ajoon lähtiessä kannattaa ottaa mukaan kännykkä ja lompakko että pystyy sen taksin soittamaan, ei pystynyt jäädä kaverille yöksi kun koirasta täytyy pitää huolta.
Aika hyvin muuten Googlen Reittihaku arvioi sen kävelymatkan keston, joku 1,5 tuntia siinä meni kuten arviokin oli.
Olisin sen matkan mielelläni juossutkin mut noin tukevissa oloissa en kyllä sykettä uskalla lähtee nostaa ettei pumppu petä :D
Ketsuppi on LOPPU....kohta rupee päitä putoo prkl :mad::D
Uudenkarhea ProTank tipahti repun sivutaskusta ja hajosi firman synttäribileissä >_< Onneks oli cartoja mukana, ettei tarvinnu sortua analogiseen
Ärsyttää, että vapetusvideoista on tullu semmosta että panostetaan kuvanlaattuun, äänenlaatuun ja editointiin, mutta sisällöstä on tullu aivotonta teknistä selostusta ilman omaa mielipidettä.
Mieleen tulee enemmän kymmenen uutiset, ku arvostelut/katsaukset. Asiallisuus ei haittaa yhtään mutta ainakin itselleni tärkeämpää on mielipiteet ja unboxing huumat, kun se että videossa näkyy joka ikinen yksityiskohta
ja kaikki äänet kuuluu. Editointi ja pitkät introt kuuluu elokuviin, ei arvosteluihin ;)
Kyllähän se sisältö tärkein on, mutta kyllä mua ainakin vituttaa katsella semmosta pätkää, jossa resoluutio on jotain 320x240 ja framerate jossain 6 paikkeilla, ääni muistuttaa lähinnä aatun puheita 40-luvulta ja valaistus on luokkaa "kynttilä perunakellarissa". Semmosta yleensä en jaksa muutamaa sekuntia pidempään katsella, oli sitten sanoma kuinka hyvä vaan. :p
Myös editointi on mun mielestä ihan perusteltua, jos sillä saadaan videosta "tiiviimpi" paketti ja turhat drippiatojen vaihdot/pesut ym. pois.
Mun mielestä hyvä (tai edes OK-tason) tekninen laatu ei mitenkään poista mahdollisuutta hyvälle sisällölle. ;)
En nyt sano, että mun videot loistaa millään noista osa-alueista (vaikka kai niitä joku katseleekin), mutta hyvin tehtyjä hyvälaatuisia videoita kuitenkin katselen mielummin, kuin perunalla kuvattua paskaa. ;)
Edit. Oisko sulla Bambonaattori heittää jotain esimerkkiä noista mainitsemistasi vitutuksen aiheuttavista videoista? :)
kyllähän se kelvollinen kuvan- ja äänenlaatu nykyaikana on ehdoton edellytys jos meinaa vähänkään yleisöä saada.
Suomalaisten videoissa tykkään just siitä että jokainen tekee niitä niin selkeästi omalla tyylillään, ja tyylejä onkin todella laidasta laitaan, ja kaikilta tekijöiltä puuttuu niistä kokonaan sellainen masturbaatioelementti joka youtube-videoista monesti paistaa läpi. Jos luonteeseen ei kuulu puujalkavitsien heittäminen puolen minuutin välein tai kärkevien mielipiteiden viljely niin pahinta mitä voi tehdä on alkaa sellaisia väkisillä vääntämään.
Lähinnä tuli jenkkien videoita mieleen, ei niinkään suomalaisien :)
Mielestäni riittää se, että on hyvä kuvanlaatu ja vaadittavat leikkaukset torkkutaukojen poistamiseksi. Ja ehkä teksti, mikä viittaa esim. revikoissa testattavaan nesteeseen/laitteeseen, että tietää mitä nestettä/laitetta testataan vaikkei olisikaan kuullut sitä juuri sillä hetkellä kun se sanotaan. Myös timestampit tiettyjen nesteiden/laitteiden kohdalle revikoissa, joissa testataan monia nesteitä/laitteita, on todella mukava lisä. Eipä muuta oikein tarvia. Hyvä valaistus on toki plussaa myös.
Onhan se niin, että millään ei voi kaikkien katsojien kaikkia mieltymyksiä yhdellä kertaa täyttääkkään. Mä duunailen noi silleen ainakin itse, kuin ne itselle näyttää vähääkään järkevältä. Painotus on täysin siinä, että se mitä tehdään, myös tehdään. Ei ainakaan itsellä riitä aika ja kiinnostus alkaa mihinkään leikkaamista kummempaan editointiin kyllä. Varsinkaan kun ei ole kyseessä kenenkään sponsoroimat revikat tai muutenkaan mitenkään lahjottuna vääntäminen.
Se mun on pakko noista extroista sanoa, että mun mielestä esim just toi tekstihomma ja introt, joita lähes kaikilla on, toimii hyvin. Siksi itselläkin käytössä. Intro kuitenkin tekee videosta yksilöllisen ja mun mielestä tekstit, esimerkiksi nesteen nimi, on hyödyllisiä, niin ei tarvii sit kelailla ihmeemmin kuuntelee et mikäs neste tää nyt olikaan.
Just hyvät semmoset asialliset tekstit ja lyhkäset introt, mutta joidenki ameriikkalaisten videot jotka on 2/4 introa ja loput pätkittyä puhetta, ei iske meikään
Koska mielipiteitä on monia, niin objektiivisuus on aikas must.
Nuo FOVin itkupotkuraivarit lähinnä surettivat, niitä hukattuja minuutteja kun ei saa takaisin.
vituttaa kun misteriä kerenny ostaa ja finnvapeltakin kerkes äsken mennä loput:mad: nyt itken ja tärisen nurkassa...
Neljäs lasitankki sompusta meni paskaks RIP saatana
Nuhakuume. FML.
Suppo, valkosipuli tyynyn alle ja pitkä pinna.
Ärsyttää royal mailin/itellan kesähessut. Vape Mesh Companyltä 31.5 tilattu paketti seilaa vieläkin jossain :'(
Vituttaa kun kaikki vehkeet kurlaa, toisissa paska maku joka ei lähde sitten vittu millään...
Ja mikään ei maistu... Vittujenkevät.
Onko noi meshitilaukset varmasti shipattu?
Itselläni istuivat tilauksen päällä lähemmäksi kuukautta odotellessaan tavaraa varastoon.
Mulla kesti viime tilaus tulla perille tasan 2vko siitä kun shippaus ilmoitus tuli.
Että kyllä noissa hiukan saattaa kestää.
Vittu et osaa syödä miestä kun ptr piirillä modia tehdä ja saa ulos vaan 0,6volttia.. miljoonaan kertaan varmistettu et kaikki tinattu oikein mut ei vaan prkele toimi..ei ois vissiin pitäny rueta omaa modia rakentelemaan.. hermot menee..
Vituttaa kun nikotiininesteet on ihan finiitto. Ja ecigwizzun paketti 5 pvää matkassa. arghfuy
Kun ei löydy piccoloa. Uuttakin olis pitäny tulla markkinoille jo pari viikkoa sitten, vaan eipä ole näkynyt. Hermothan tässä menee kun joka päivä kolmas jalka pystyssä saa näpytellä f5:sta ja ihmetellä että millonkohan tulee.