Niitä saa myös muovisena jos ennemmin muovisen haluaa. Ite vedän suoraan pullosta. Ihan hyvin itellä toiminu silleen :)
Printable View
Niitä saa myös muovisena jos ennemmin muovisen haluaa. Ite vedän suoraan pullosta. Ihan hyvin itellä toiminu silleen :)
Mä kyllä mieluummin höyryttelen laitteen kautta... Sori, oli pakko :DLainaus:
Ite vedän suoraan pullosta.
Ei kai siinä sen kummempaa: ruiskulla suoraan pullosta, jos ylettyy. Jos ei, niin väliastian kautta.
Onkos porukoilla joku vakiintunut kauppa, mistä tilata tiivarit? Näissä tuntuu olevan huomattavia hintaeroja.
chefsflavours on aika jees, siel nyt on ainaki suht usein kaikkea kivaa tarjolla
Mikä on hyvä määrä laittaa makua jos suositeltu määrä on 2-5 prosenttia? Oon kuullu että ois se 2 mutta mitä ootte mieltä?
Mun mielestä helpompi lisätä tiivaria, jos tuli liian laimeeta... Onnistuu kyllä toisinpäinkin, mutta täysinäiseen pulloon ei oikein mahdu laimentavaa pohjaa :)
Eli oikea vastaus on Canada, eiku 2% ;)
Tuossa tollanen taulukko, mistä näkee paljonko jengi käyttää prosentteja. Jos oma tiivari sattuu löytymään, niin voi olla jotain apua.
https://docs.google.com/spreadsheets...ccc/pub?gid=7#
Jos kypsytystä vaatii, niin alkuun pikkupullo prosentilla-parilla ja toinen viidellä. Noista sitten sekoittaa passelin ja kun oikean määrän tietää, niin sitten litranen leka oikealla vahvuudella.
Jos ei vaadi kypsyttelyä, niin silloinhan se on helppoa lisäillä ja testata.
Niin siis jos mä nyt haluun tehdä 10ml pulloon 8mg vahvuista nestettä ja käytän valmista 70 vg 30 pg 12mg pohjaa, tiivaria laitan sen 5% niin miten paljon laitan tuota 12mg pohjaa ja miten paljon 0-pohjaa? Jos laitan pohjaa sen 9.5ml ja 0.5ml tiivaria niin eikö siitä tuu 12mg vahvuista jos käytän vaan tota 12mg pohjaa?
4ml nollapohjaa ja 5.5ml 12mg? Vai mites tää nyt menee...
e: Eiku se taitaakin olla että 6.67ml 12mg pohjaa ja 2.83ml nollapohjaa = 9.5ml!
Menikö tässä nyt joku pieleen kun eihän tää 10ml pullo tullu ees täyteen. Tilaa jäi vähän
Ruiskulla. Tosta 8mg vahvusesta ei oikeen tullu mitään kun piti niin tarkkaan laskea eikä tässä ruiskussa oo ihan niin tarkkoja mittoja joten se pullo jäi vähän vajaaksi. Tein suosiolla lopuista 6mg vahvuisia jotka oli helppo mitata ja pullot tuli kunnolla täyteen :)
Miten te ihmiset testaatte uusia makuja? Suoraan tankkiinko vai kenties joku dripperi tahi muu "testialusta"?
Muutamat uudet setupit on tullut pilattua, kun olen innoissani kumonnut plöröä koko tankin täydeltä, joka sitten osoittautuukin kuvottavan makuiseksi.
Tuosta viisastuneena otin ylimääräisen Origen Genesiksen käyttöön pelkästään dripperiksi testejä varten. Coilia ei välttämättä tarvitse vaihtaa joka testin jälkeen, kunhan hehkuttaa sitä kunnolla. Ja jos käyttää wickinä meshiä, niin senkin voi tohottaa puhtaaksi, jos on oikein pihi.
Jep. Magma ja Derringer käytössä ja enpä muista koska oon viimeksi uuden coilin näihin kieputellut;).
Ehkä hitusen vahvemmin dripperit tuovat maun esiin mutta eipä siinä mielestäni paljon eroa ole........ainakaan näillä meikäläisen härpättimillä:D
Edit. Mitä tohon langan hehkuttamiseen tulee niin muistaakseni kanthaali ainut mitä voipi hehkutella.
Saakohan Vermillion Riverin tiivareita jostain tilattua? Valmisnesteitä ei taida juurikaan mistään saada. Kaipaan vieläkin niitä nesteitä, aikoinaan ecigwizardilta tuli paljonkin tilailtua niitä ja ne oli vaan niin hemmetin hyviä.
Vai voikohan tuolta jenkkilästä niiden omilta sivuilta suoraan tilata 0mg nesteitä ja sekottelis niksat ite?
MÄ taas tahtoisin kokea pluidin, siis sen wanhan kunnon pluidn :3