Kohta alkaa lastenohjemat taivaskanavilta. Junnut katoaa silloin.:thinking:Huomenna kilisevät kuin joulutontut.
Printable View
Kohta alkaa lastenohjemat taivaskanavilta. Junnut katoaa silloin.:thinking:Huomenna kilisevät kuin joulutontut.
Katotaan onko työpäivä, vai kiukkuaako selkä vielä Maanantaina:thinking:Vielä pikkuisen arvoitus.
Maanantaina alkaa viimeinen viiden päivän rutistus ennen hyvin ansaittua lomaa (15.06 - 17.08). 😃
Eihän tää mulle kuulu, mutta ihan uteliaisuudesta: onkos toi sun mökki ihan keskellä ei mitään, ei lätäkköä, eikä mitään muutakaan lähellä - vain mettää, hirviä, muutama karhu ja hiljaisuutta ympärillä?
E. Eli piilopirtti isolla P:llä, jossa voi rauhoittua maailman menosta oikein kunnolla? :cheers:
Kokkaillaankos sitä salaisia reseptejä keskellä yötä, vai selkä (toivottavasti ei ainakaan kilpirauhanen), vai "hyvä seura" ;) pitää vielä hereillä?
E. Tässäkään ei mitään "pahoja ajatuksia" taustalla, kunhan ihmettelin, koska tasamaa harvoin viestittelee keskellä yötä. :)
Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli... SUPER PUH!! TITTIDII!!
Elikkäs söin siellä melki kokonaisen kameliburgerin melki
https://kameliburgeri.wordpress.com/? Kuuluu moderniin arabialaiseen keittiöön, kuten hummerifalafel tai trio de moutabel, mut oikeesti oon kamelien kaveri - laitan sulle paremman kuvan jossain vaiheessa!
https://kameliburgeri.files.wordpres...liburgeri2.jpg
Me ei löydetty Turkista ainakaan Sidestä tai Manavgatista kamelia että olisin voinut ratsastaa. :( Jotain pieniä söpöjä apinoita vaan löydettiin.
Helvetti miten huonosti nukuttu yö takana [emoji35] nyt on niskat jumissa ja silmätluomet ku tomaatit.Painelen kissan kanssa ulos niin piristyy....
Mikä siinä selässä on? Töissäkö mennyt :(
Valitettavasti nämä niska/selkävaivat taitavat olla enemmän sääntö kuin poikkeus meillä aikuisikään ehtineillä. Kellä mistäkin syystä.
Itselläkin yläselkä hoilaa hoosiannaa näin aamusta. Kyllä se siitä taas kun kiskoo itsensä kahvilla liikkeelle...
Ulkona oltu ja helvata mikä tuuli! tukka meinasi lähteä! Enkä edes piristynyt [emoji34] kun pääsen synttäreiltä kotiin niin nukun koko pvän!!
Kokkaillaankos sitä salaisia reseptejä keskellä yötä, vai selkä (toivottavasti ei ainakaan kilpirauhanen), vai "hyvä seura" ;) pitää vielä hereillä?
E. Tässäkään ei mitään "pahoja ajatuksia" taustalla, kunhan ihmettelin, koska tasamaa harvoin viestittelee keskellä yötä. :)[/QUOTE]
Kilppari toimii oikein mainiosti, samoin lisämunuainen. Revähti pystylihas, kun liukastuin polttopuukuorman kanssa. Samalla vissiin vanha välilevyvamma pikkuisen uusiutui. Joten ei mitään ihmeellistä tai vakavaa.:) Kokkailu piristää mieltä ja pikku kivutkin unohtuvat, kun keskittyy kunnolla johonkin.:D
Koskahan olen viimeksi nukkunut näin pitkään. Taitaa niistä ajoista ollakin aikaa, melkoisen paljon.:angel: