Pihdit ja kiertää :thinking:
Printable View
Pihdit ja kiertää :thinking:
:thinking:Ei vaan väsytä ja nukkumaan pitäis mennä. :wheee:Vauhtia taas aivan liikaa.:yeah:
Tarvis kans men maate
Hyvä idea. Mut väkisinmakaamisesta saa sakot.:police:
Yleensä (Siis mitä itse olen autoja käpälöinyt) edessä on kaikissa normaalit männät ja takana voi olla kaikennäköisiä kivoja ratkaisuja riippuen merkistä. Siis tämän sisään painumien kannalta. Volskeissa takana yhtä-aikaista kiertämistä ja painamista vaativat. Hondissa riittää pelkkä kääntäminen ja joissakin riittää pelkkä painaminen. Ota varuilta se työkalu niin helpottaa vaihtamista, etkä rutistele niitä männän suojakumeja kappaleiksi.
On se hyvä etten ymmärrä autoista mitään.:laugh:
Tosta se on vanhan saabin etujarrut [emoji106]
Rälläkkä avaimella saa pyörittää
Ihan ku Naiset. Ostat Kukkia. ni Kuukauden kuulustelut, et mitä tullut tehtyä.:laugh:
Ja paras tapaus kun tulee aikasemmin töistä niin alkaa ristikuulustelu
Tai kun tulet Myöhemmin töistä, kun pitäis. :laugh: Olen joskus jäänyt vapaaehtoisesti työmaalle nukkuun .:popcorn:
En minäkään niistä sen kummemmin korjaamisen osalta tiedä, otetaan paloihin -> vaihdetaan osa -> kootaan -> ylimääräiset palat metallinkeräykseen :D Ennen vein korjaamolle oli mimmonen huoltotoimenpide vaan. Nykyään vaihdan itse kaikki kulutusosat kun ei ole antaa sille huoltomiehelle satkua tunnista :)
Kyllähä niitä edessäkin on kierteellä. :thinking:
http://www.lognet.fi/tuotteet/kuvat/7744.jpg
Ton tyylinen ulosvetäjä on aika passeli jos on perus kikkailuvapaa mäntä ja jumahtanut pahastikin. Tulee nesteet ilman ilmausruuvin roplailua konehuoneeseen :D
Voe helevata. Nyt on sitte mun vuoro herätä ajoissa, että huomenta vaan.
Ebola ottaa niskalenkkiä eikä anna nukkua. :crying:
Ämpäri kahvia, josko se siittä taas lähtis. Työnantajani ei tule minua kyllä tänäänkään näkemään.
Huomenta jamollekki!
Tänäänhän on sun perinteinen tsuppipäivä. Jos jätät ne oluet kuitenkin väliin ja otat kunnon matokuurin jollain väkevämmällä nesteellä? Luulisi tepsivän jopa ebolaan, ainakin hetkellisesti lievittäisi oireita... :thinking:
Tänää töiden jälkee vielä suunta kohti tamperetta, sitte kuuluu tsup jos toinenkin!
Huomenta :) Nyt olo et nukkunut pommiin :laugh: