Sherkhan on ihan ykkönen mulle.. XBudilta Gold tiger ja True love toimii myös vaikka ovatkin keskenään hyvin saman tyyppisiä. Mutta Sherkhan :wheee:
Printable View
Molinin Shape up pearia. Ihan asiallinen päärynäkarkki.
Ihan hyvin jos kuukaudessa olet jo päässyt siihen pisteeseen että tiedät mikä toimii ja mikä ei. Mä vasta pari päivää sitten tajusin että missä ikinä lukeekin trooppinen hedelmä, ei istu mun suuhun ollenkaan (hirveitä esanssimakuja)... sen tajuamiseen meni melkein 3kk :D.
Capellan sugar cookie, jossa hieman vaniljaa. :p
Moon tylsä, Pluid...
Mä kans FA - RY4 Nutzilla
Propaganda: Treason.... border line yök, tulee vahvasti mieleen jotain, mutten saa kielen päälle että mikä. Viemäri tulee olemaan osoite suurella todennäköisyydellä
THINK: Voltaire, edelleen hyvin laimea, heikko viikunan maku... tuntuu kuin höyryttelisi jotain "light" versiota. Ei tule uudelleen valikoimaan
DIY Mom & Pops Pchelas five layer + Molinberry Glamour chocolate 2:1.... glamour kaukana. IMHO heikoin suklaamaku jonka olen testannut, paras Capellan Double Chocolate.
Dripperöitynä vanhempi maku loppuun (Mr Goodvape: Honey babe), jotta saa tyhjän lasipullon ja pipetin parempien makujen käyttöön :D
Teleos - Experiment One :p
Hirvikärpäsiä & Pluidia [emoji106]
Capellan Cool Mint. On raikas ja maistuu myös mintulle. Paras tähän astisista minttu/menthol liemistä.
A. Elixiiriä. Melko tunkkaista 3-4 viikon kypsyttelyn jälkeen.:antismoke:
Pluidia
DIY Snake Oil
Decadentin Dy4 tulee jotenki mielee mom&pop butterfly bait mut miedompana versiona
Decadent Vapoursin vadelmaa, just sain sekoitettua. Ihan sikahyvää tuoreeltaankin.
FA Virginia. Kivan konstailematon ja mieto tupakka. Tästä saa vaikka mitä.
Defun special RY4 dripperistä. Aivan loistavaa. Alkaa makuaistit heräämään taas henkiin ja tätä menee varmasti tuo desin purkki putkeen. :thumbup:
The Key ja CRL
Propaganda: Treason..... "Sitruunakohokas, jonka päällä on runsaasti kuohukermaa" ... not even close. Tämä maistuu siltä miltä esim. poralla työstettävä mäntylauta tuoksuu kun se alkaa kitkasta käryämään. En edes mielikuvitusta käyttämällä löydä tästä sitruunaa tai kohokasta... kamalaa litkua joka pisti koko kämpän haisemaan kun sitä tuuletti
WVS: KBC tämä nyt vaan on paras DIY neste mihin olen toistaiseksi törmännyt :thumbup:
Kolmannessa tankissa töissä mukana joku Glamour Chokolate tms... joka ei maistu yhtään miltään 15% seoksella 50/50 nesteessä.
Tycholle kiitos sherkhanin mainostuksesta. Ensimmäiset puol milliä oli et wtf, mutta sit lähti lapasesta. Ihan sairaan härö mut toimiva litku. Nam.
Stamina Potionia...nam!
Jalippon maitoa,todella hyvvee!
Capellan omenapiirakkaa tankissa, defu ryynästä dripperistä. Todella maukkaita makuja :yeah:
Kauhean tylsästi menty varmaan 2-3kk. 20pg80vg suhteilla tehtyä Patrikin pirtelöä ja Capellan vadelmaa tankeista. Drippereillä 10pg90vg suhtella Capellan Vanilla Custardia, aika harvakseltaan tosin.
Nyt vuorossa TPA Vanilla Cupcake meshillä ja on todella hyvää. Harvoin tulee yhdellä maulla mentyä koko päivää.. Mustard milkkiä toisessa meshitankissa ja Capellan Banana Split mujilla. Kaikki harvinaisen hyviä mehuja, pitäisi varmaan vähentää niksaa tai laittaa johkin tankkiin niksatonta kun näitä tekee mieli imee koko ajan, vaikka pää on jo kipeänä liiasta nikotiinista.
TFA - Dragonfruit. Hyvää, mutta 10% tiivaria tais olla liian vähän..