Jeesus! Pihliksen paikallinen ja karaoke laulukyvyttömine harakoineen, could it get much worse?
Printable View
Jeesus! Pihliksen paikallinen ja karaoke laulukyvyttömine harakoineen, could it get much worse?
Melki joulukuu, eihän sitä juoda kun saunaolutta ja glögiä :thumbsup:
Kyllä ¿ kotona radiohelsingin ja gepetton vankina....
Kyllä vaan on JD sitten nannaa. Näinköhän tästä aukeaa viskinmaistajain ura. Tästä pisteestä eteenpäin kyllä kaljaa, ettei olla kohta norjaa puhumassa.
Norjassa ei ole mitään vikaa...
Kyl Radio Helsinki aina karaoken voittaa.. Kotiin lukittuneisuus sen sijaan ei
Päätinpä tänää vähän riipasta :evil:
KAARIYRJÖ :eek::eek::eek:
En tiedä mitä silläkin ajettiin takaa. Tosimies ei. Ja jos niin nielaistaan takaisin.
Juu joskus ollut itseä kovemmassa juomaseurassakin :blink: kiljun jälkeen litra pihalle ja perään äkkiä uutta koneeseen. Ei se yrjö kato että ois liikaa juotu, ehkä sattunu vaan huono pullo väliin. Jos kunnolla tulossa väärään suuntaan ni kannattaa päästää huono viina ulos ja taas parempaa sisään. Pienet erät toki nieleskellä, ei sitä suullista kannata alkaa ees oksentamaan.
Olutta on minä join ne, öitä :D
Aaa... Ikinä kuullukkaa :thinking:Vaihdoin jo vesilinjalle mut kaadoin puolet siitä vedestäki mun syliin ja ny näytän siltä ku oisin kussu housuun, hienoo! :yeah:
En mee Wagner-boksereista lupaamaan mitään, mutta minä ja moobsit valkoisine paitoinemme ollaan siellä :D
Jos kännissä, täällä! :D http://esavuke.sytes.net/