Kohtuullisen hiljaista näin aamusella.:thinking: Ei ole Larmakaan vielä herännyt.:)
Printable View
Kohtuullisen hiljaista näin aamusella.:thinking: Ei ole Larmakaan vielä herännyt.:)
Just nousemassa ylös ja hakemassa kahveja summuuta :)
Tarkoitat varmaankin aamuyöllä? :)
Mä en ole vielä edes mennyt nukkumaan, mutta kai tästä voisi kohta koisia.
10 tuntia tehokasta unta takana. Ikävä vaan näin aikasin heräillä, koska yleensä meinaa nokosia jossain vaiheessa.
Miten musta tuntuu, että nesteenkulutus on taas noussut hurjasti. Jos ennen pärjäsi sillä 15ml/päivä niin tätä Delta kakkosta saa kyllä olla kokoajan tankkaamassa. Teempä niinkin villisti, että merkkaan tämän päivän tankkaukset ylös.
Eiköhän tämä aamua jo :)
Tai ajatus ajoista hukassa.:laugh:
Misteristä kyllä hyvät Höyryt.:)
Höpö höpö :D
Minulle on oikeastaan ihan sama millaisella vuorokausirytmillä toiset elelee. Ainoa mitä en voi sietää ovat nämä "illan virkku aamun torkku se tapa talon tuhoaa" -jeesustelijat ja -paremmintietäjät. Hyvin on talo pysynyt pystyssä tähän mennessä.
Vielä kun kaupat saisi olla auki ihan milloin haluavat, niin löytyisi todennäköisemmin omaan vuorokausirytmiin sopivalla aukioloajalla olevia kauppoja :) Ei se lähin 24h-ruokakauppa hirmu kaukana ole, mutta ostaisin mieluusti safkaa ja kaljaa silloin kun haluan.
En tarkoittanut et sun ajatus hukassa. Vaan minun.:lol:
Välillä tuntuu kun ADHD pistää :wheee:Ni unohtaa nukkua kokonaan.:laugh:
Logiikkaa pitäis lähtee opettelemaan.. :yawn:
Ittellä lipsahtaa tuo Yöllä kukkumisen puolelle, kovin helposti.:laugh: Mut jos ADHD pistää yöllä kukkumaan, ni Kilpirahanen potkii aamuyöstä ylös.:mellow: On vähän sellaista tasapainoilua välillä.:angel:
Koirat käytetty ulkona, kahvit juotu, nyt on puoltoista tuntia aikaa ennenku tarvii lähteä. Vois tsiigailla juutubesta jotain mukavaa vaikkapa.
Paljon mukavempi rauhassa touhuta aamulla, ku kiireessä.:)
On ja saa herättyä tässä kunnolla ennenku lähtee mihinkään :)
Kiirellä ei tule kuin kusipäitä. Minä hyvänä esimerkkinä.:laugh: