Pistä yyveenä nikkis ni pelataan kimpassa! :)
Printable View
Vituttaa. Sorruin analogisiin, ja nyt on kurkku paskasen tuntonen. Jospa tänään tulis sitä nestettä!
Tilasin tässä jokuaikasitten eräältä suomalaiselta liikkeeltä 500€ arvosen tuotteen, ja kun se sitte kolahti postiin niin vehje on naarmuilla ja niin käytetyn näkönen ku voi olla. Lähetin sitte sähköpostia että ootteko nää tosissanne ja sieltähä kolahti vastaus: "No vooi kiisseli! No jos yhtään lohduttaa, meillä on täällä yks toinenki samanmallinen tuote naarmuilla."
Liite 7104
Tosiaan kyseessähän ei ollut höyryliike
Ei näy kuva?
kaiffari ei suostu yhteistyöhön yhtään - kokoajan palaneen makua ja sit ku wickaa niin tulee joka rööristä :(
Muista pystypuhallus. Sen jälkeen yleensä pelittää upeesti.
Edit: tämä siis khaimeralle.
Mitähän se Dhl taas puuhaa...Torstaina noudettu paketti Varsovasta. Saapunut Dhl toimipisteeseen Varsovaan torstaina ja lähtenyt sieltä torstaina. Saapunut Dhl toimipisteeseen Varsovassa perjantaina...käsittelyssä Dhl toimipisteessä Varsovassa EDELLEEN!!!
puolan pojat innostuneet sun Swaggerista??
Swagger pitää mielen kirkkaana ja pistää vipinää! Mut nyt on jotain muuta meneillään. Ehkä niiden pitäis tilaa sitä kans Vapeonilta :D
Hmmh...ehkä niil on toi Toron Puros siel imailussa...se kyl lamaannuttaa, kuten oon täs tänää huomannut :p
Mut joo. Inawera shopin eka tilaus tulossa ja mulla on nyt suuri osa tulevista videoista jäissä kun pohjat on reissussa..prkl
Mulla on tullut kaikista El Toroista päänsärkyä ensimmäiset 2-3 päivää ennen kuin kroppa on niihin tottunut. Just lauantaina korkkasin Virginia Prime 18:n eka kertaa ja tänään on viimein jomotus ruvennut helpottamaan. Sinänsä erikoista että se päänsärky iski vielä tuostakin, koska noita muita Toroja on sen kolmisen litraa tullut höyryteltyä. Pitäis varmaan niksoja alkaa laskeen??
Ja päänsärkyhän harmittaa aina, ettei mene offtopiciksi.
..ja swagger oli pieni pettymys, sekin ärsyttää. Liikaa kookosta mun makuun. Meni kaappiin kypsymään, josko se kookos siitä painuisi vähän taustalle.
Voinee muuten pitää paikkaansa tuo päänsärky. Tosin mulla lähinnä jos imailen ihan hullun ja otan yhden kaks kaljaa päälle. Voisko se niksa sit olla syy? Veikkaisin kyllä. Siin helpolla tulee vedettyy aika raskaastikkin. 12mg on mulle max nykyään. Toron litkuissa sekin polttelee suuta herkästi.
Jännä toi vahva kookos, minkä oot swaggeristä löytänyt. Mä en oo ees ajatellu mokomaa, koska en maista kookosta siinä. Toisin ku sit vaikka Halo Malibu tai Psv Jamaican me crazy, jotka ei muuta olekkaan.
Siinä just se ero käyttäjien aisteissa
voipi olla että steeppauksella se sieltä katoaa. Ei se varmaan niin kovin vahvana siellä ole mutta kun satun inhoamaan kookosta niin ei se paljoa vaadikaan että rupeaa mulla tökkimään. Onhan tuossa kyllä potentiaalia. Helkkarin miehekäs jälkimaku jää nenään ja ikeniin pörräämään. Tuntee tosiaan että jottain on tullut höyryteltyä. Koettais vaikka Guevaran kanssa miksailla jos ei kypsentämällä päästä yhteisymmärykseen.
Mulla seiso yks pullo vahingossa kerean kuukausia puolillaan ja se vaan paranee koko ajan. Swagger on yksinään todella vahvan makuinen neste kyllä. Ehdottomasti vahvimpia, mitä itse oon kokeillut. Laita ihmees se johonkin hyvään tupakkapohjaan 15-20% suhteella!
Huh, ajattelin että olen ainut joka saa toron nesteestä hedarin. Vitullinen migreeni välillä eikä mitkään, siis MITKÄÄN lääkkeet auttanu. Sain sen vihdoin todetuksi että on noi toron nesteet jotka sen tekee... Never ever again vaikka hyviä onkin...
Miten voi edes olla mahdollista...?
voisiko siinä olla jotain eroa kun osa nikotiinista tulee siinä liuotusprosessissa suoraan tupakanlehdistä. Go and know.
Muistan kyllä hyvin kun ensimmäistä kertaa Cigarillos 18:aa viime syksynä maistelin. Muutaman millilitran jälkeen tuli just sellainen tyhmä kohina korvien väliin kuin olisi vetänyt askillisen punaista mallua putkeen. Ei välttämättä kovin miellyttävä kokemus mutta maku oli törkeän hyvä ja röökit jäi kyllä tarkalleen juuri siihen.
Muutamassa päivässä pääkin sitten onneksi tottui siihen. Myöhemmin Guevaralla ja Puroksella ihan samat kokemukset, ja nyt melkein vuosi noiden jälkeen myös tuon Primen kanssa.
Saatanan Somnium. Vanha malli on niin vitun volatiili että reissussa jos on taskussa sekunnin vinossa niin oksentaa kaikki nesteet vittuun. Jos esimerkiksi himassa yrittää kallistella niin ei vuoda tippaakaan. Onneks toi kaapeliwikki pystyy imemään tankin kuiviin vaikka on 1/10 ml nestettä pohjalla. E-geeliä tänne ja sassiin kiitos.
Tuliko siitä geelistä muuten koskaan mitään vai jäikö huhuiluksi?
Eiköhän 100% VG liisteri auta alkuun? :)
Jee jee just soittivat pankista että ei kannata Visa Electronilla koittaa ostaa mitään ovat sulkeneet sen.
Joku vuotanut kortin tiedot ja aamusta kokeiltu muutamaan otteeseen käyttää yli tonnin summia. Eikä viimeiseen vuoteen oo tullu jaettua kortin numeroita muuten ku Paypalin kautta.
Rahaa ei ole hävinnyt mutta lompakossa on vajaa 20 e käteistä.
Hemmetti, mun ProVari banneri on kadonnut mystisesti.
Ei hyvänen aika taas kuinka paljon vituttaa. Päätti sitten muuttoviikolle että laitetaan taloyhtiön pihan asfaltoinnit uusiksi päivän varoajalla. Ei siinä muuten mitään mutta nyt ei pysty sitten kulkemaan tuon etupihan kautta muuttokuormien kanssa, ja paskassa lykyssä ei kaikki mahdu kellarikerroksen läpi. Toivotaan että piha saadaan valmiiksi ennen lauantaita, mutta pahaa pelkään. Muuton kunniaksi alkanut nyt sitten tänään alaselkä vihoittelemaan ihan helvetisti, ja meillä on niin vähän muuttoapua että ei auttas olla poissa kantopuuhista. Pakkaamiset on totaalisen kesken kun muksu vie kaiken huomion ja energian, pari yötä nukkui hyvin ja tänään taas aloitti helvetillisen sodan nukkumista vastaan.
Kaiken tämän päälle Gepetto ilmeisesti "varasti" hänelle lähetetyt DNA20 piirit, joista piti toisesta tulla mulle modi; ei vastaa yksäreihin ja piti jo jonkin aikaa sitten päättää modin malli ja puuvalinnat. Onhan se tietty aina riskaabelia ulkomaalaisten modaajien kanssa mutta en olis uskonut Gepettolta tällaista, kun kyseessä kuitenkin erittäin tunnettu modaaja. Noh, odotellaan nyt vielä hetki josko se tuolta heräis...
Voi funkkis minkä teit viimeyönä:banghead:
Mä tahdon uuden sängyn, ei tätä joka aamuista selkäkipua enää jaksa.
Kahden edellisen kanssa täsmälleen samoilla linjoilla.. H-atty meni hienosti huti ja aamuisin saa semmosen 5 minuuttia tuskissaan selkää availla, että pääsee sängystä ylös..
Täällä samat ärsytyksen aiheet.
Funkkis laittaa H-Attyn myyntiin just kun olen käyttämässä koiraa pihassa ja pesaisemassa hampaita.
Sänky on ihan paskana ja selkä jumissa melkein joka aamu. Taas tänään.
Nukkuinpa sitten vielä tänään pommiin kun ei aamuyöstä saanut nukuttua kunnolla.
- helvetin huonosti nukuttu yö
- aamulla ei saanut protankista yhtään makua, pelkkää kurlaamista vaikka illalla ei kurlannut
- vitutti väsyneenä alkaa kuivailemaan ja lisäämään nestettä
- EIKÄ SILTIKÄÄN TULLUT SITÄ SAATANAN MAKUA
- töihin otin vahingossa mukaan väärän evodin jossa on paskasti tehtyä tutti fruttia, ei maistu millekään
- Efestin suht tuore 2200mah 18650 ei jaksa just ladattuna toimia edes Vamo+Protank setillä, AW IMR 18350 puoliksi tyhjänä tykittää sata kertaa paremmin. Hyvä kun mitään tapahtuu nappia painaessa tolla Efestillä.
- Sama kuin muilla, hirveetä tuskaa aamuiset sängystä nousemiset. Voi tosin johtua tän hetkisestä salin puutteestakin, se on yleensä pitänyt selän vireessä. Jokatapauksessa paska sänky silti.
Sänkyaiheeseen: pari vuotta takaperin oltiin sänkyostoksilla, ja siinä kauppiaan esitellessä jotain 15000€ sänkyä ihmettelin ääneen että miten sitä perustelisi itselleen moista hankintaa. Kauppias ystävällisesti avusti ja esitti vertauksen: kuinka monta tuntia käytät vuorokaudestasi autossa vs sängyssä, ja kuinka paljon olet valmis sijoittamaan autoon vs sänkyyn. :)
Itse näemmä sijoitan autoihin ja nukun paskalla jenkkisängyllä.
Itsehän nukun ilmapatjalla. Ei siinä muuta, mutta mokoma narisee aina kun vähänkään liikahtaa. Ärsyttää.
Vamo V3 otti ja teki hassut temput. Joka kerta ku tuon lyö poies päältä nii vehje autofirettää ties mistä jeesuksen syystä kunnes teksti on rullautunu pois ruudulta :D
Kyllähän sänkyihin saa rahaa hakattua, samoin kun mihin muuhunkin! Mutta esim Ikeasta saa suht edullisesti laadukkaan patjan ja petarin jolla uni maistuu.
Käy vaikka testaamassa ensin unikulmassa tai muualla missä on tuo testaus juttu, niin tietää mitä hakee muualta tuollahan ne on niin hinnoissa että :confused:
Itsehän nukun kuin tukki. Johtunee hyvistä patjoista. Sietää tosin ollakkin, kun on välilevy paskana.
Sitten itse vitutksen aiheeseen.
Ecigwizaardilla oli tos taannoin kilpailu, missä piti keksii niiden uusille liemille nimiä. Jostain kumman syystä voitin ja palkintona oli vuoden litkut, eli 55 pulloo nestettä.
Ihan muna pystyssä venailin niitä ja kelasin, et nyt on nättii kun pääsee maistelemaan kaikenmaailman liemiä.
Eilen sitten DHL:n heebo kiikutti paketin kotiin. Aivan täpinöissäni ja vesi kielellä revin sitä laatikkoa auki, että nyt lähtee. Ja voi vittu!! Ne kaikki pullot on samaa kuraa.
Sain tosiaan vain sitä nestettä, mille olin nimen keksinyt. Ja totta helvetissä se oli jotain saatanan vahvaa menthoolia. Oon aina vihannut menthooli kessua ja toi maistuu niin sille. Nyt on sit säkillinen tota juissia, jota en pysty höyryttelemään.
Tähän loppuun vielä: voi PERKELE!!!
Vuoden litkut, 550 milliä? Eihän tuo riitä edes puoleksi vuodeksi...
Kyllä noi mulla varmaan kestää sen 8-9 vuotta. Jos ois ollu jotain itselle sopivaa, niin ois kyllä höyrynnyt alle vuodessa.
Ja taas puskee dryhittiä vaikka niin maltillisesti kiskon neljällä voltilla 1.8 ohmin evodia, SAATANAN SAATANA.
No onneks huomenna tulee kartotankki Puffilta, alkaa pikkuhiljaa clearot riittämään. Tältä erää.