Meno tosiaan kun hölmöläisillä, no hyvä puoli se että he-kessu on lihonut entisestään tämän kohun myötä. Hei me irkataan! :wheee:
Printable View
Meno tosiaan kun hölmöläisillä, no hyvä puoli se että he-kessu on lihonut entisestään tämän kohun myötä. Hei me irkataan! :wheee:
Millos tää voorumi on muuten polkastu pystyyn? Itellä tulee vissiin 4v kohta täyteen kun täällä on tullut käytyä, päivittäin :thumbup: Pois laskettuna tietenkin pakolliset huoltotauot... Paljonhan täältä on ukkoja hävinnyt vuosien saatossa.
Koitin käydä mut ei oo irkit mun juttu, mobiilivehkeillä kun toimin. Läppähän siel lentää ja jutut vaihtuu lennossa...
Mikäs jammu heimolla on?Lainaus:
Noup, Yamahaan on kuulemma uusi akku matkalla
On muuten luuponen ensimmäinen jonka näen foorumilla käyttävän top-postausta, lievästi ärsyttävää sähköposteissa mutta tämmösellä alustalla homma menee jo omaan luokkaansa.
Vetästäänkö Twisted parit oluet ja lähdetään soittamaan rokkia :thinking:
aika helvetin harvoin kirjottelenkin. nykyään.Lainaus:
vinq
tässä on tarkotuksena se mulla, että käyttäjät puhukoot keskenään.
vain rikkeissä avaudun. onhan tuota pari viestiä kuitenkin tullut kakkendaalia jauhettua.
tää ei oo kuitenkaan mulle enää se 24/7 muutoin kuin valvonnan osalta. tuntuu et kaikki on jo jauhettu
pariin sataan kertaan. vähintään. :thumbsup:
.
Hapankaalin haju on jo jotain niin sietämätöntä :antismoke:
Mä söin aamupalaks sen mäkkärin uuden hampurilaisen, oli ihan saatanan hyvä.
Ahh.. Sain nukuttua työajalla 3 tuntia. Itse asiassa meni ylitöiksi,mutta en taida laittaa yli menneelle ajalle 50% lisiä. Kylmä kesä on hyväksi. Normisti on niin kuuma ettei nukkumisesta tule mitään, edes yöllä.
oon huomannu ja pekonit on menny paskemmiks. mäkkärin CLUBi on muuten helvetin hyvä hanppari.
Muistakaa syödä ne mäkkärin eväät sitten vessassa housut nilkoissa niin ette pasko housuun :teaching:
Silloin kun tenavat oli pieniä,niin jouduin käymään mäkkärillä,hesessä ja jopa kotipizzassa. VMP. Törkeän ylihintaisia pieniä annoksia jotka ei maistu miltään. Joltain karvaranteelta saa samaan rahaan jo melkein maukasta ruokaa. Toki joku viiden renkaan nokia huoltsikkakin voi tarjota paremman ruokailu elämyksen kun huippuravintola jonka satasen lautasella on pari heinää poikittain ja paistettu marsun reisi. Maustekastike silleen taiteellisesti roiskaistuna.
Saatana, pienet päiväunet koittaa ottaa ni heti täälä on paikat mullinmallin :blink:
Ei kuitenkaan unohdeta tärkeintä!
TSUP
Hapankaali on hyvää etenkin pottujen kanssa..lisäksi se laskee turvotusta.Hampurilaisella käyn 2-3 krt/ vuosi kun omatekemä sapuska on vaan parempaa[emoji4]
Juu,tajusin kyllä.Prätkäilin itsekkin 80 luvulla.
http://kuvapilvi.fi/k/yX9Z.jpg
Kenen joukoissa seisot?
Käviköhän tässä nyt vallan niin, notta tämä kioski hiljeni aivan tyystin. :confused:
Just ku lohikausi olis ohi ja kaik perjantait aikaa roikkua luukulla.
Saatana
TSUP
Tuskin. Paskanpuhumisellakin on rajansa ettei mene ylilannoituksen puolelle. Muista mikä kasvimyrkky on sellainen notta jos yrittää tappaa kasvuston ja tulee sade joka laimentaa myrkyn,niin kasvit saa uutta potkua ja rehottaa entistä enemmän. Olisko Roundup? Eli ympäri käydään ja ämpäri otetaan.
Son aivan hyvä vaan ku lannottaa reilusti. Rupee kato kasvaa sitte nokkosta, ei tohi enää herkimmät paikalle.. Lopputuloshan siis on se, ettei kukaan enää ota nokkiinsa :yeah:
Tänään oli eka aamulöysi loman jälkeen. :( Olisihan tuota lomailua voinut jatkaa pidempääkin, vaikka ilmat nyt oli mitä oli.
Eli eipä tsupitella ainakaan täällä, vaikka mieli tekisi. Kohta yritettävä muutenkin saada unta palloon, että ehtisi edes jokusen tunnin nukkua. Ei oikein viimeyönä paljoa nukuttu, oli vissiin loma(uni)rytmi vielä päällä...
No niin, mitäs tänne [emoji57]
Tiedä sitä. Noin yleisellä tasolla mainittakoon eräällä toisella foorumilla tapahtuneesta episodista. Eräs henkilö oli todella mulkero keskustelija ja otettiin yhteen melko lailla. Yv viestien ja asiallisten ´keskustelujen jälkeen ollaan jopa tavattu ja istuttu iltaa. Oikein mukava mies ns. siviilissä. Edelleen mulkero tuolla foorumilla ja vittuilemassa kaikille, paitsi me ei enää oteta yhteen. :) Toisilla foorumirooli on aivan jotain muuta kuin itse asiassa normi elämässä.
Toisin kuin minä joka on mahdoton panomies ja ylevä keskustelija myös siviilissä :)