Yhdessä nallekarkki, toisessa Eden ja kolmannessa Jugo Diablo. Omnomnom :p
Printable View
Yhdessä nallekarkki, toisessa Eden ja kolmannessa Jugo Diablo. Omnomnom :p
Sompussa testissä Jugo Diablo, on kyllä niin makunen neste että oksat pois!
RSST höyryttää Puffin lakkaa ja Agat MtnDewiä..överit parempi ku vajarit..Tänään oli setupointipäivä, pitäähän nää nyt sisäänajaa samantein:esmoke:
PSV Janes Wild Juices @ RSST & K100...pauttiarallaan 1ohm vaijeri/mesh yhdistelmällä....SOI!
^Hyvältä :thumbsup:
Jos tää pitäis jotenkin muotoilla niin tän hetken tuntemusten perusteella sanoisin että vihreä sisu pienellä hedelmätwistillä.
Hmhh...salmiakkia, mustaherukkaa, kevyt menthol ja happona sipaus limeä..
Eukko jäi kylmäks yks ilta kun oli setuppi kesken ja jugo odotti pääsyä imailuun :worship:
salmiakkia ja mentholia. Mustaherukkaa tai muutakaan hedelmäistä ei ole vielä ainakaan täällä löytynyt mutta annetaas nyt kypsyä...jotain kummaa sieltä taustalta jo hiukan puskee.
onhan tää jo nyt aika jees, eukko tosin pysynyt täällä ihan tyytyväisenä.
Eukko vaihtoon :D
Se selvästi häiritsee sun suorittamista nyt.
Niinku kaverikin totes siinä kun mun kamoja aikoinaan TAAS siirrettiin; "No katos Joni, nyt saadaan taas harrastaa ihan rauhassa"
Mun makustelut perustuu yhden illan maisteluihin ja testierä siis sekoitettu tänään. Ei malttanut odotella kauemmin :D Ehkä se mustaherukkakin sieltä tosiaan vielä puskee läpi kunhan vähän kypsyy..
Se mustaherukka on aika tiukasti sen salmiakin beesissä kun maistelette. raakana se salmiakki ja menthol on päällä, mut se menthol antautuu ajan kanssa ja salmiakista alkaa tulle sellasen takapotkuna se mustaherukka. Paremmin en ossa kuvailla, mut se on mun ajatelma
on tuo maku tosiaan nyt viikossa kehittynyt kummasti. Tosi hyvä jälkimaku nyt, pieni salmiakin polte ja viileä mentholiripaus. Tuntee kyllä jotain vetäneensä.
Sr-bogeilla ja evodilla toistaiseksi vain testaillut. Bogeilla paljon parempaa imo. Kovia voltteja ei tunnu kestävän, maku häviää.
mä sains skulaamaan evodilla kun tuuttas sinne 1.2 ohmisen setupin ja mekaanisen peppuun.
El Toro Cigarillos 18mg, dripperistä ja kohta tuhdit niksaöverit
mitäs siitä tulee, 12-13 Wattia about täydellä akulla? Pitää koettaa joskus värkätä. 2.6 ohmisella tehdas-evodilla ei kestänyt ajella yli 10 watin, maku häipyy.
Siihen suuntaan jotakuinkin.
1 ohmin setupilla rsst:ssä ja täydellä akulla se muuttu taas entistä paremmaks.
Ihan mieletön neste.
tänää ekaa kertaa kolmeen päivään kokeilin jotain muuta :D
Hyi helvata, jotain Dunhill-tupakkanestettä. Koko kämppä haisee sukkahielle..
Jugo Diablo =)
Mundus.....mmmhhm
Tuli vihdoin postissa korjaussarja edellisen LBL tilauksen päälle, joten...
Longbottom Leaf höyryää, jopa niin paljon että 3ml häipyny illan mittaa tankista. :D