Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Ärsyttää kun laitteistoissa alkaa olemaan kiinni euro poikineen... Näyttäähän toi komealta hyllyn kulmalla ja miiteissä mukava kuljtettaa "testisalkkua" mukana, mutta ehkä pitää tehdä Trollit ja karsia laitekantaa reippaasti?
Suosikit saa jäädä taloon, niin ehtisi ehkä normaalielämässä kaikkia laitteita käyttää edes vähän joka viikko.
Miettinyt ihan samaa. Kannattaako esim. olla kaksi GGTS + Odyä sen takia, että voi vetää kahta erimakuista nestettä silloin kun huvittaa. Vai vetäisikö tankillisen toista ja vaihtaisi sitten toiseen. Ja mulla nyt ei silti ole paljoa tuota arsenaalia...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Ärsyttää kun laitteistoissa alkaa olemaan kiinni euro poikineen... Näyttäähän toi komealta hyllyn kulmalla ja miiteissä mukava kuljtettaa "testisalkkua" mukana, mutta ehkä pitää tehdä Trollit ja karsia laitekantaa reippaasti?
Suosikit saa jäädä taloon, niin ehtisi ehkä normaalielämässä kaikkia laitteita käyttää edes vähän joka viikko.
Mulle voi sitten antaa kaikki ylimääräiset Imeon luomukset. ::)
Tänään ei ole mun päivä. Aamulla onnistuin jättämään turvavyön klipsin oven väliin - tunnistin paskana ja nyt väittää, et ovi on koko ajan auki. Päivällä tein itelleni pitsaa ja poltin sen. Iltapäivällä lähin hakemaan tyttöä koulusta, että saan vietyä sen puheterapiaan. - Avaimet sisälle. Soittelin talkkarille, ei vastaa. Soittelin isännöitsijälle, ei vastaa. Kävin pojalta kyselemässä avaimia, oli unohtanut kotiin. Ukolle soittelin, et missäköhän se vara-avain on, ni vastaus: en minä vaan tiiä. Greit. Eipä tarvinnu ajella Hämeenlinnaan. Tunnin soittelun jälkeen vastas vihdoin isännöitsijä puhelimeen ja tuli päästämään sisään.
Tuli sentään welhon paketti ja vielä ihan ehjänä ja oikeilla aineilla. Pääsee testaamaan Tervaa.
Arsyttää tuo jatkuva sataminen, kun ei ees töitä pysty tekemään. Metsä niin märkä ettei koneella uskalla ees lähelle mennä...
Ipod tippui koirapuistossa hiekalle ja eiku sen kosketusnäytön lasi tuhannen päreiksi!! " Hilppasen harmittaa " ( lue Vit&%taa raskaasti ) :(
Applen huolto ja varaosat on varmaan yhtä kalliita kuin toi laite.
welhon paketti tilattu, duuniosoitteella, Pääsiskö testaamaan Tervaa.
vaan eipäs, piru kun olenkin muutaman päivän saikulla ja varmaan se on tänään sinne ehtinyt :(
Rakas kumppanini pettää mut :'( Pitkän aikaa olemme kulkeneet yhdessä, ylä- ja alamäet ja nyt se loppuu, hiipuu pois :(
Hyvästi minilamboni, korvatkoon toinen sinut ehkäpä jo tällä viikolla.
Ehditkö sä jo rikkoa sen mun Tornadon? ???
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Ehditkö sä jo rikkoa sen mun Tornadon? ???
Joo näköjään :-[
No voi, mistäs sulle nyt uusi putki?
Hmm, ei se kauaa kestänyt sun käsissä mun putki, vaikka lyhyt olikin.
Tänään tuli Porvari ja perjantaina tuli samplepakki House of liquidilta. Saaneet torot tuulettua viikonlopun yli ja tänään sitten täräytin uuteen cartoon slotin, Arctic täyteen cigarillosia ja Provarin nokkaan.
Imut...
Ilma ei kulje läpi, mitvit - arctikin tankki on muutaman millin liian pitkä estää ilman virtaamisen porvarin nokassa. Buzz Prossa on tuo korotettu liitin, niin ei ole muodostunut ongelmaksi. :( Ensimmäisen erän kiuas-tankissa sama juttu.
Milläs jengi on noita tankkeja lyhentänyt? Dremeliä vaiko hiomista? Pitää nyt tuo cigarillos imuttaa Buzzilla tyhjäksi, kun en jaksa alkaa puljaamaan, sillä minun tuurillani litkut kuitenkin pöydällä :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
No voi, mistäs sulle nyt uusi putki?
Hmm, ei se kauaa kestänyt sun käsissä mun putki, vaikka lyhyt olikin.
Onha tuol meres paljon kaloja ;) Oon niin kovakourainen ettei mulla putket kestä :D
Epäilen että meni nesteet tupiin ku pätkii niin pirusti, tai sitte joku johtojutska irrallaan??
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fotwenty
Tänään tuli Porvari ja perjantaina tuli samplepakki House of liquidilta. Saaneet torot tuulettua viikonlopun yli ja tänään sitten täräytin uuteen cartoon slotin, Arctic täyteen cigarillosia ja Provarin nokkaan.
Imut...
Ilma ei kulje läpi, mitvit - arctikin tankki on muutaman millin liian pitkä estää ilman virtaamisen porvarin nokassa. Buzz Prossa on tuo korotettu liitin, niin ei ole muodostunut ongelmaksi. :( Ensimmäisen erän kiuas-tankissa sama juttu.
Milläs jengi on noita tankkeja lyhentänyt? Dremeliä vaiko hiomista? Pitää nyt tuo cigarillos imuttaa Buzzilla tyhjäksi, kun en jaksa alkaa puljaamaan, sillä minun tuurillani litkut kuitenkin pöydällä :D
Olen itse aina vaan liu`uttanut tankkia kartoa pitkin sen verran ylöspäin, että ilma kulkee välistä.. :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Onha tuol meres paljon kaloja ;) Oon niin kovakourainen ettei mulla putket kestä :D
Epäilen että meni nesteet tupiin ku pätkii niin pirusti, tai sitte joku johtojutska irrallaan??
Voipi olla tai sitten se modin kontaktipinta alkaa olla likainen. Kokeiles puhdistaa sitä jollain, vaikka topsilla alkuunsa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fotwenty
Imut...
Estävätkö kartoon tekemäsi reiät tankin liu´uttamisen ylemmäksi?
Taitaapi olla Provarissa se dripwelli sen verta syvällä, että ottaa tankki kiinni reunoihin.
Kumma homma, että tuohon ei ole tehty kunnollisia ilmaviisteitä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Voipi olla tai sitten se modin kontaktipinta alkaa olla likainen. Kokeiles puhdistaa sitä jollain, vaikka topsilla alkuunsa.
Ei auta :(
Tankki ottaa kiinni reunoihin ja ainakaan näillä mingi mallisilla tipeillä ei mahdu nostamaan tankkia enää ylemmäksi...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Ei auta :(
No voi dämn.
No ei kun vain joko uutta Miniä halvalla tai sitten toi Lambo 4, muihin välimalleihin ei enää oikein kannata rahojaan laitella.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DeLaHoya
Olen itse aina vaan liu`uttanut tankkia kartoa pitkin sen verran ylöspäin, että ilma kulkee välistä.. :D
Juurikin näin.. Kaikissa modeissä ei ikävä kyllä ole hengitysrakoa. Eli kiertoliike ja puolimilliä ylöspäin = Profit
https://dl.dropbox.com/u/11701671/E-...C3%A4hempi.JPG