Oisko tolla ribbonilla vastus jotain 0,28-0,3ohm senttiä kohen?
Himpan yli 3mm tötteröön se on sitten sentti/kieppa joten 3 täyttä kieppiä ois inan verran alle 1ohm.
Päivän veikkaus 0,962 ohomia! (+/- 0,05ohm)
Printable View
Oisko tolla ribbonilla vastus jotain 0,28-0,3ohm senttiä kohen?
Himpan yli 3mm tötteröön se on sitten sentti/kieppa joten 3 täyttä kieppiä ois inan verran alle 1ohm.
Päivän veikkaus 0,962 ohomia! (+/- 0,05ohm)
Mistä sais tota 0.35mm kanthalia että sais vielä tiukempaa vastusta tehtyä? mikäli ulkomailta tai ebay niin olisiko joku halukas kaverina tilaamaan?
Laita tavallinen kaksinkerroin.
:confused:tttäh. miten :rolleyes:
Kieputat pätkän kanthalia kaksinkerroin.
Juu, normi .20 kanthaali kaksinkerroinkin alkaa vastustaa jo aika mukavasti :)
0.25 kieputettuna ja 3 kiekkaa, alkaa olee jo aika matalissa ohmeissa :D
no perkele. kiitos jälleen. pitää iltasella testata kuinka monta meshi pötköä saan räjäytettyä palasiks ku ottaa hotspottia ;)
mulla kieputettu otti vähemmän hotspotteja ja pulssitelu oli maailman helpointa kun ei se menny poikki sitten millään
ei varmasti mene lanka poikki ;) mut palaako mesh verkkoon reikä ;)
ei oo palanu :)
Mä oon saanu ihan 28awg:llakin meshiin palamaan reijän ku oli tarpeeks kiukkunen hot spotti :D
Aikamoisia hotspotteja kyl teillä ollu :D
Isoilla pojilla isot hotspotit
Niin se taitaa mennä, meshi ja kanthali aistii että defuncta on guru näitten kanssa ja koittaa hyppiä silmille :D
siinä aurinkoki kalpenee ku funkkiksella iskee hotspotti
Jäbä joutuu pulssittelee hitsausmaski päässä :D
hajosin!!:thumbup::thumbup::antismoke::D
edit:vittu vieläki repeilen ku luon ton tekstin! voi helvetti HAAAAH
Pakko kysyä viisaammilta onko vikaa akussa vai setupissa .8ohm (sama setup koko ajan) vai hä.
a) melko vaatimaton höyrymäärä eikä tunnu oikeen olevan "tehoalueella". Maku ihan perkeleen puhdas, höyry vaan jotenkin vaisu.
b)suhisee mukavasti ja huurua tulee. Alkaa olemaan tehoalueella (mitä nyt modi vähän taitaa haukata parhaat löylyt hävikkeihin).
oon tässä ihmetelly että onko se tuo setuppi vai mikä kun seilaa tuota väliä,
nyt akkua vaihtaessa taas vaihtui tuo a:sta b:hen, joten tuli mieleen että onkohan noi käytettynä hommatut efestit vaan niin loppu että antaa näillä tehoilla jotenkin "vajaata" virtaa tms.?
efestit olivat melkein ilmaiset ja historiasta ei niinkään tietoa, aw imr:t taas olleet itellä melko nätilä käytöllä uudesta.
varmaan selviää lisää kun akkuja renklaa mutta jaksa niitä huvin vuoksi tässä vaihdella :D