Loppuillasta ei muistikuvia, mitäköhän sitä on tullut tehtyä..
Printable View
Loppuillasta ei muistikuvia, mitäköhän sitä on tullut tehtyä..
Taitaakin olla kuumetta, ikä krapulaa tää olo jo..
Krapulapeikko tuli kylään, tosin hieman lievemmin tällä kertaa.
Mie en ymmärrä miten työ jaksatte. Kyl mulla loppu pelikunto jossain tuolla 25 ikävuoden korvilla ja sen jälkeen krapulat alkanu olemaan sen verran tehokkaita että ei tee mieli ees juoda.
Täytyy siis dokata ihan pirusti vielä kun on nuori ja voipa! Niin, hieno kännivideo kun oli yksityisyysasetuksetkin päin helvettiä.. korjasin.. vaik ois kyl voinu poistaakkin..
Perjantaina oli firman pikkujoulut. Aattelin et pari kaljaa juon. Tiimin johtaja valaisi matkalla, että 3 drinkkilippu, MUTTA safkan kanssa viini ja bisse ilmaista, eli ottakaa safkan kanssa niin paljon kun ehditte.
"Pari vaan" Pfffffft. Ilmainen viina ja Suomalaiset ei vaan sovi samaan pöytään. Toisen on mentävä, joko ovesta tai kurkusta.
Vitut olen kännissä...... :thinking:
Vapaat töistä alkoi ja heti piti korkata...muutama olut. Leggins kai sää oot pitäny välipäiviä ettei olla putkessa?? ;)
Juu, ihmettelin ku tuntu ettei krapula taitu niin olinkin kuumeessa. Tänään alkoi tosin vituttaa tää olo ihan huolella ja hain jotain vahvinta yskänlääkettä mitä ilman respaa saa ja taskumattipullon 60% votkaa. Kuume alkoi tänään taittumaan, mutta kurkku on niin kipeä taas ettei tosikaan. No kyllähän toi kombo vähän jeesaa, aika ärjyä kurlata tuolla votkalla.
Kyllä on syöny miestä monta päivää maata vaan.
Mä oon aina ite tykänny jos se kuume nousee sen verran korkeelle että lähtee nopeesti pois. Muutaman kerran oon semmosen pitkäkestosemman häätäny tujuviinoilla pois. X-(
Pikkuväki mummin viereen nukkumaan ja isille Glenmorangie lasanta 12yo lasiin ja Baltika 9 kaveriks, gus22+steamboyssa vanilla tahity/555 sekoitus. Kyllä lomalla on kivaa ja elämä on ihanaa kaiken maailman vapo-ostoksia jarruttavien autoremppojen jälkeen :). Kippis!!
nautihan toveri :)
Akka lähössä Pariisin kevättä kattoo ja on kavereineen täällä fiilistelemässä. Pakkohan se on pari ottaa että tota määkimistä kestää kuunnella. Määkimisellä tarkoitan ensisijaisesti ko. orkesterin laulusolistia.
Kun oli juttua niistä nuoruuden alkoholiseikkailuista, päätin rohkeasti ostaa Jack Danielsia ja selvittää onko päästy yli. Ei tämä nyt ihan niin järkyttävää enää olekkaan. Pitää vielä on the rocks kokeilla jahka löydän jääpalamuotin.
Ja Jack Danielsia nimenomaan sen takia, että vitun kova rokkari yo. Liite 10606
^ Jos kelpaa Lemmylle ni kelpaa mullekin.
Nojoo, Lemmyhän on kyllä kova kaveri, ei siinä mitään mutta kokeilin itekki joku vuosi sitte nuoruuskokeilujen jälkeen uudestaan jackiä.
Tulos: ei toimi, ei se nyt ihan niin pahaa ollu mitä muistelin, mutta kyllä viskipullon kyljessä pitää lukea taikasanat islay ja single malt niin aletaan olla siellä juomien äärellä.
viini.... Paljon parempaa. Hjoumena tulee aussi suku ja borboknia pirtäsi olla...