En tie oliskohan Emolla tarjouksia päällä. Pitää mennä tarkistaan ja nukkumaan. :yeah:
Printable View
En tie oliskohan Emolla tarjouksia päällä. Pitää mennä tarkistaan ja nukkumaan. :yeah:
Täällä ohi kortti eli nukutan muksut [emoji1]
katsooko kukaan muu tota monsterimies dokkaria ykköseltä? (kertoo siis Lordista).
Perkele, wanha kunnon Jasseri pitäs saada linjoille taas [emoji8]
Muurari jumalan armosta. Hieno mies ja loistava jutunheittäjä :)
Mä katon Gordon Ramsayn riehuntaa jimiltä :popcorn:
Ramsayn kurjia kuppiloita tullu kyllä vahdattua. mutta ei Jyrki Sukulan versiokaa huono ollut. :P
Viimeinen ehtoollinen paketissa [emoji106]
Molemmat on kauheeta tuubaa. Mainostettuhan on myös sellaisia ihania uutuuksia kuin työn sankarit ja puhelinmyyjät. Liite 20404
haha. tuuba on kultaa.
Parit ripperit lähti kiertoon ja liero tilalle. Onnex muutama korvaava matkalla :)
Missä meno? Tunnelma ku hautajaisissa [emoji33]
Torstaita odotellessa -> nukkumaan [emoji173]
Väsäilin just pikasatsit litkuja, ei toi 30pg/70vg oikein tuu kartosta läpi :D
Ja kippasin aika tarkan 5ml Atmos Labin green applea pitkin pöytää. Putsasin kyl kunnon tinnerillä, mut saas nähdä kauanko näppis käryää...
Hyvä ompun haju siis kämpässä :)
Just katselin ettei ole enää kun 3 tiivaripottua kyseistä tuotetta eli tarvis ostaa lisää
Mulla meni viimenen :(
Eli egolle tilausta ku Helmikuu koittaa. Pullojakin pitää tilata taas lisää, Cloud9 ryynästä ja PG:tä ja Vg:täkin on enää litra ja... :lol:
E: Mitäs muita makuja suosittelet Atmos Labilta? watermelon ei oikein sanonut mitään ja Mansikkaakin sai laittaa aika reiskasti yli 5% (Tosin kyseessä oli 90% vg)
Huomenta vaan kaikille höyrypäille.:) Taas on unet otettu ja ylöskin noustu. Mutta missä kaikki luuraa.:confused:
Klo 3.11 ja taas sama toivottaa hyviä huomenia... :)
Näin vuorotyöläisenä oon vasta menossa nukkumaan, toivotellaan sitten huomenia joskus min. 8 tunnin päästä...
On vaan hienoa heräillä rauhassa :yeah:Siitä kuppi Kaffeeta hyvien Höyryjen kera.:yeah: