Mä lupasin aikoinaan emännälle et mennään vaan lauantaina Ikeaan. Reunaehtona 1. En aja 2. En ole selvä.
Puolikkaan votkan jälkeen ihan ok paikka. :teaching:
Printable View
Mä lupasin aikoinaan emännälle et mennään vaan lauantaina Ikeaan. Reunaehtona 1. En aja 2. En ole selvä.
Puolikkaan votkan jälkeen ihan ok paikka. :teaching:
Niitä ja sitten niitä ruudun muotoisia juustosämpylöitä :drool:
Mä oonkin Ikea-amatööri, sain vaan 18/20 oikein! :D
Tuli käytyä Kempeleen Lidlissä lauantaina (en missään tapauksessa naukunut sinne Bilteman reissun ohessa sen takia että Reivi kertoi että saa halpaa Pepsiä) :whistle:ja maksoi 3.05e. Mutta silti paaaljon halvempaa kun missään, Pepsi on hiton kallista (aina ei ole edes tuplapäkkejä jotka olis vähän halvempia ja yksittäinen pullo varmaan kolme ja puol euroo :blink:) eikä oikein ikinä tarjouksessa toisin kun cokis. Mutku ei cokis oo yhtä hyvää...
Ai että! Vuospäivä tänään! :) Höyryillä menty kokonainen vuosi! Pelkästä kokeilunhalusta se lähti,en ollut mitään tavotteita itselleni laittanut, kun kuppasen aloituspaketin ostin ja ruuttasin menthol-nesteen tankkiin.
Tässä sitä nyt ollaan vuoden jälkeen. :wheee:
Onko liiterissä mitään limua joka maistus about 7upille ja jossa ei olis aitoa sitruunaa kuten joskus aiemmin oli?
Olisko shoppauspäivä :)
JEE [emoji12]
Täs on muuten valmistumassa tippi siihen sun uuteen dripperiinhttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15...9364ef0dfb.jpg
Kats kiitos
Takana näkyy jäähdytyskaira nestesyöttöön [emoji106]
E : ikävä jo tuota herraa [emoji22]
Olihan mukava olla töissä.:) saa ajan kulumaan paljon paremmin.