Korjasin :)
Printable View
Mun mielestä kun aloittaa höyryttelyn siihen ei oikeastaan edes sovi juuri egotikkua kummoisempi vehje. Tupakoinnin jäljiltä kun terva ja muu paska alkaa irrota ne keuhkot on yleensä niin hiton arat että pieninkin noitapilli helposti yskittää, lunghitistä puhumattakaan eikä se lunghitti muutenkaan varmaan tyydytä kun se on liian iso harppaus uuteen ja vieraaseen eikä muistuta riittävästi tupakointia enää. Atlantis muutenkin ihan hirveä molo aloittelijan silmissä kun se on kolhon kokoinen pidemmän linjan höyryttelijänkin silmissä, ja muutenkin naiset haluaa alussa yleensä mahdollisimman pienen höyrykkeen. Mun makuunhan egotikkukin oli liian iso, mä aloitin eRollilla ja siitäkin muistan että harmittelin kun se oli ehkä puoli senttiä pidempi kuin tupakka. :lol:
Kiitos Pupulle Naisellisesta arvioinnista, miehen ymmärrykselle.:thumbup:
Ah et tämä on ihana paikka. Huumori ei kyllä lopu .:laugh:
Kohta pitäs mennä nukkumaan ku 5 ylös.:yeah:Pääsee töihin säätämään taas. :wheee:
Kyl pieni kaunista kuulemma.:thinking:mitähän se tarkoitti. en ymmärrä.:popcorn:
Pieni mahtuu suuhun kokonaan, se on aina etu
Se alkas olee viikonloppu ohi huomenna taas töihin ja ylitöitä luvassa. No ainakin on tekemistä. Viikonloppu kun meni lähes pelkästään syödessä ja nukkuessa.
Sopiva mahtuu joka paikkaan.:laugh:
Mut nyt nukkumaan et pääsee ylös aamusella. Öitä :yawn:
Yö yö
E: Ite kävin äsken tekeen lumityöt ja nyt ollaan sit "että mitäs sit tekis"
Jos myis kaikki romut pois ja aloittaisi puhtaalta pöydältä taas
Eikös Joyen Ego ONE isompivastuksisilla atoilla voisi olla jokerikortti. Saanut kehuja täälläkin. Höyryttelyn määrän mukaan sitten 1100 vai 2200. Kukaan ei ainakaan ole kokenut himoa alkaa niitä atopäitä uudelleenrakentamaan, eli ne ilm. toimii. On pieni ja nätti.