No voi jumalauta! Eikä ne lasinpullonrikkojat riitä?
Printable View
Satasen puskuripusu aamutuimiin plus omat fiksit, eli purkki värivahaa.
Pieni kolhu, mutta herättelipä taasen siihen tosiseikkaan, että hereillä pitää aina olla plus jos lähdet liikenteeseen, niin se kolari on selviö ennen pitkää.
Ei riipu ajotaidoista, laitekannasta tahi tarkkaavaisuusesta, se vahinko kun nyt vain TULEE tapahtumaan joskus, hetken herpaantuminen, katse väärässä kohtaa sekunnin murto-osan tms.
Tuurista se on loppupeleissä kiinni. Sitä joko on tai ei.
Hirsipuutarhuri jakaa trollin fiilikset! Viimeviikolla pikku maasturillani peruutin parkkipaikalta lähtiessäni yhden muijan clion kylkeen. Ei se siinä ollut, peruutti siihen saman aikaisesti. Kylkeen kun posautin niin syyhän oli toki minun. Tollaset kirpun kokoiset kotterot pitäisi kieltää lailla.
Piti vääntää Nautilukseen uus setuppi, mutta muovitankki on niin tiukasti basessa kiinni ettei ilman vasaraa taida lähteä. Millä järjellä? Ja säkällä?
Niin pitäisi panssarivaunutkin :D
Lähtikin itekseen. Olin ties kuinka kauan sen kanssa äheltäny ja lopulta luovuttanu, sit varttia myöhemmin nappasin vehkeen käteen ja tankki läks melkein itestään.
Kumihanskat on pop :D
Mulla on nahkahanskat tossa pöytälaatikossa just sitä varten, et välillä jää vehkeet liian tiukkaan kiinni :D
Edelleen sähkövesipiippu-foorumi....
Jep.
Just checking.
;D
Voi nyt ...tana, oli kolme putelia kypsymässä laatikossa tippakärjet irti. No eikös ne pullot kaatuneet, kun turhan rajusti avasin laatikon.
Kaikissa kolmessa pullossa tipat pohjalla ja loput laatikossa :mad:
Miks ei vaan voi höyrytellä kartoilla kun ei kerran osaa setuppeja tehdä? Neljä tuntii säätäny mesh setuppii eikä vittu tuu yhtään mitään. Nyt riitti perkele!!!
https://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
Niin, miksi?
Anteeksi jo etukäteen, mutta...
Tää Alavuden murhatapaus. Siis ihan oikeesti! Niin raaka teko ja niin heiveröinen ja hauras uhri ja hihhulit säälii murhaajia! Ei voi olla todellista! Mikä tätä maailmaa vaivaa????
Kyllä alkup. rikospaikkatutkinta on se joka kusi (puhutaanhan me auereista). Toivottavasti ensimmäiset csi-agentit sai uudet työt siivoojana tms.
Taitaa olla kuitenkin kyse tästä: Alavuden henkirikos: Nuoria epäillään murhasta
Kuka vajaamielinen näitä poikia puolustaa? Ja missä? Ei todellakaan voi olla todellista! :mad:
Tuossa yhdellä lähi kylällä oli aikoinaan tapaus, jossa pari 16-18v jannua hakkasi yhden harmittoman vanhan kyläjuopun viinanpullon vuoksi. Kyläjuoppo kyllä toipui pikaisesti vammoistaan, mutta muutama ihan tavallisen rauhallinen parikymppinen kaveri hermostui sen verran jätkien tempauksesta ja siitä kehuskelusta, että pojat olivat pienen juttelutuokion jälkeen nestemmäisellä ravinnolla pari kuukautta. Tapaus ei kiinnostanut poliisia, kun kukaan ei ollut nähnyt mitään...
Niin ja oliko tuo sitten oikein? Enpä tiedä, mutta eipä ole jannut sen jälkeen käyneet kenenkään puolustuskyvyttömän kimppuun, eikä itse asiassa kenenkään kimppuun...
nyt osaa ihmistä vituttaa enää nestettä jäljellä 12 milliä:mad: ja sillä pitäs viikko pärjätä ei taija onnistua enää tällä kertaa pitää alkaa kyseleen oisko kavereilla yli määräsiä litkuja
Muutama "uskovainen" facessa saarnaa anteeksiannosta ja armahduksesta... mä niin toivon että minne vaan nää pojat joutuu, linnaan/vapauteen, siellä porukka kiduttais ne pitkän kaavan kautta hengiltä. Tätä tapausta ei vaan voi antaa anteeksi!
Olisiko saarna samanlainen, jos uhri olisi ollut vaikka Alavuden kirkkoherra?
Eiköhän noiden elämä ole tämän jälkeen aikas pitkälti eletty.
Mobmentality on iloinen asia ja vaikka sitä joskus on vaikea niellä, laki ON sama kaikille.
Omankädenoikeudesta ja persraiskauksista suihkussa puhuvilla unohtuu vain se yksi oleellinen pointti, nimittäin mihin se loppuu.
Kysyn edelleen, mihin se loppuu?
Oikeutta kadunvarressa kuseksiville?
Rikoksentekovälineet valtiolle?
Aivan enpäs tätä ollutkaan huomannut. Kaleppon linjoilla, osa ei vaan opi ennen kuin saa itse turpaan. Saapa nähdä mitä tuostakin tulee, jokunen vuosi linnaa joka tapauksessa, joku saanee enempi. Tuskin murhana menee, tappona luultavasti.
Jumalauta! Just ostin 2 Paulig Frezzaa, molemmissa jotain ihme herakissankusikahvipaskasörsseliä. 2 semmosta hukkaan, ei pysty juomaan kun meinaa tukehtua niihin v*tun herasaarekkeisiin. Yök.
elä osta, keitä kahvi ite. protip. :p
mua vituttaa se että häviän joka saatanan pelin wotissa taas tänään ja eilen ja...
:thumbup:
Halusin maistaa noita suklaaversioita höyryttelyn merkeissä, mutta ei. Jotain hapanta paskaa.
Normaalistihan keitänkin kahvin itse. Mokka on parasta.
Nuo madeleinen pershäät sun muut estellen kiinnostavat käännökset..
Pizza tippui lattialle kun kaveri jahkas jotain ja meni ajatus sekaisin ;)
Väkivaltarikollisille on tosiaan oma paikka vaikka liian harvoin, ja toivotaan että siellä jotain oppii, oli ikä sitten mitä tahansa..
Älysin tossa justiisa työvuorolistoja kattellessa ettei juhannuksen jälkeen oo kahteen kuukauteen yhtään kahta perättäistä vitun vapaapäivää :mad:
Kaiken maailman salasanat on ihan persiistä! Just aamulla aikaisin kun linnutkaan ei viellä laula? Ajattelin tyhjentää koneet kaikesta paskasta mitä taas kuukaudessa oli kertynyt, niin eikös vaan täydellinen Black outti foorumin salasanan kanssa, ei minkään laista hajuakaan mikä se voisi olla. Parin tunnin ahkeran miettimisen jälkeen kolahti ;) Whiiiuh !!! Ja Heh :cool: Täällä ollaan!
Taidan lisätä B-12 vitamiinin annostusta. Vitamiineista puuheen ollen >MSM:n edut ja yleinen käyttö - FinnMSM Oy
Ja tämähän jatkuu > Zyskowicz vastaa köyhyyspilkkaan: "Perheeni asui vuokrayksiössä" - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
Jotenkin Vituttaa tämä edustajien touhu :mad: ollaanko niin saamattomia ettei tähän kusetukseen saa mitään ROTIA !!!!!!
Vamo otti ja hajos, vilkuttaa satunnaisesti valoja, kerran saanu tulittamaan muutaman tunnin aikana. Varmaan joku kosketushärö