Tuli pitkästäaikaa pelattua RA2 ja täytyy toreta jotta on se vaan hyvä :esmoke:
Printable View
Tuli pitkästäaikaa pelattua RA2 ja täytyy toreta jotta on se vaan hyvä :esmoke:
Itellä tulee aika ajoin tartuttua Zero Houriin, toimii:thumbup:
Ahh niitä ra 2 aikoja kun olin ihan pro kun irakin tankeilla ajoin kaiken yli..yhdessä vaiheessa olin rankattuna noin 40 000 pelaajasta 100 parhaan joukkoon eli ihan autistista menoa. Zero hour löytyy myös ja sille löytyy hyviä modeja kuten rise of the reds ja cold war crisis.
Tommonen olis Ubisoftilta tulossa, vaikuttais alustavasti ainakin milenkiintoselta.
https://www.youtube.com/watch?v=EvnwJPrMqco
Täällä löytyy kanssa nhl14 ps3 pelaaja. Voisi koittaa joku ilta. Pääasiassa hakkaan HUT-pelimuotoa, mutta peruspikapelejäkin voi joskus hakata.
Psn-tunnus Mandu81
Voi lisätä listalle ihan vapaasti jos änäri vastusta kaipaa. Laittakaa viestiin vaikka 'esavuke' mistä tunnistaa.
War Thunderia tuli ruvettua pelaamaan. Pelaako täältä kukaan muu tuota?
Tuli pelattua aiemmin mutta lopetin, kävi liian ykstoikkoseksi.Lainaus:
War Thunderia tuli ruvettua pelaamaan. Pelaako täältä kukaan muu tuota?
Ennen pelasin pelkkiä pc pelejä, lähinnä cs:ää ja runescapea tuli kokeiltua veljen innoittamana, eipä se napannut lainkaan. Nykyään kun on vaan macin läppäri ei tee hirveesti mieli nakuttaa headshotteja, jotenka masiinana toimii ps3 ja siinä höylin änäriä (tietty) fifaa, skatea ja GTA V:tä.. suunnitteilla olis yläkerran tyhjään makkariin oma peliluola niin ei tarvis avokin jatkuvasti nalkuttaa kuinka haluaa kattoa mitä lie ohjelmaa.
Cs on kova :D eilen taas pitkästä aikaa pelailin vähäsen mw3 ohella.
Cs saa lisätä...
=HomBre=
Go
Kuitenkin pelannut 1.6 lähtien sourcet ja muut
heh, joo. vaatii käyränsä kyllä.
Mutta mielestäni kyllä parempi kuitenkin näin yli 10v kokemuksella :D
Juu, suljetusta betasta asti veivannut. Nyt on vähän ähky iskenyt. Tankit maistui aluks hyvinkin, sitten rupes oleen niin WoT fibat jopa realisticilla ja simulationilla että meh. Lentokoneet maistuu taas paremmalta. Nyt ketuttaa kun tuli ryssien OP-ufot vaihdettua tankkeihin, eikä rahat riitä ostaa koneita takaisin.
Itse olen lähinnä lennellyt WT:ssä.
Sen verta kiinnostuin että rupesin jo katselemaan ilotikkua (toki muitakin pelejä varten), on tuo hiiri tähtäys vain niin hanurista. T.16000M taitaapi mennä tilaukseen Thrustmasterilta.
Kun eihän siinä oikeasti ole mitään kunnollista kontrollia lentämästäsi härvelistä.
Osoita hiirellä vähän siihen suuntaan minne haluat nokan osoittavan ja tietokone tekee loput. Vaikka vihu ampuisi toisen siiven täyteen reikiä niin silti voit tehdä stabiileja käännöksiä, tietsikka hoitaa tarvittavan kompensaation ja ainoastaan nopeus voi olla vähän pienempi ja ohjattavuus lievästi raskaampi mutta siinä se.
Vähän kaipaan lisähaastetta siihen itse lentämiseen ja olisi mukava koneiden täysi potentiaali saada käyttöön, pääsee toteuttamaan itseään paremmin kaiken maailman manöövereissä :D
"Pieni" oppiminenhan tuossa on ja pakko harrastaa aktiivisesti jos haluaa taitojen säilyvänkin.
Asensin myös FaceTrackNoIR:än (se käyttää weppikameraa) ja konffasin WT:lle.
Nyt on mukava pelata cockpit näkymässä kun päätä kääntämällä saa katseltua ympärilleen.
Hiirelläkin pelatessa tuo facetrack toimii kivasti vaikkei se tietenkään mikään täydellinen olekaan, ei vain jaksa kiinnostaa polttaa ~200€+ johonkin TrackIR:ään kun olemassaolevalla webcamilla ja ilmaisella softallakin onnistuu samantyylinen.
P.S. Banana boat :esmoke:
Reilu vuoden tauon jälkeen pelailin jälleen Skyrimiä. Ai että on koukuttava peli.
Vittu minä en kyllä ymmärrä minkä takia tuon maailman persereiän annetaan edes hostata peli servereitä. Vittu puolet serverin pelaajista kusettajia. Instakill vittu blowtorchilla tai ammoboxilla flagiltä toiselle, ei vittu. Paras oli just äsken, bipod ja lmg, jauhoin ainakin 40 osumaa ja ainakin 30 hitmarkeria eikä yhtään damagea. Vittu että vituttaa taas tää peli.
Steam: hazeus88 peleinä: esim. dayz, armat, cs:go, CoH 1 ja 2, jälkimmäisessä ei lisäosia ja jokunen muitakin.
Origin: tais olla hazeus pelkistee, peleinä on sielä bf3 lisäosineen, bf4 ilman lisäosia ja sitte c&c paketti (17 pelin paketti)
Uplay: tais kanssa olla hazeus ja sielä farcry 3 kaikkinee lisineen ja watch dogs, ei muuta ku lisäilemään :)
P.S. WoT ja LoL myös muistaakseni myös hazeus (tai hazeus88) ja xbox 360 hazeus88 mut sitä ei oo aikoihin edes käynnistäny :D