Resepti
https://lh4.googleusercontent.com/-N...2-no/uPvYi.jpg
Printable View
Nyt vasta versio 2.0 menossa... 1.5 oli todella vaikea erottaa alkuperäisestä extramaulla, mutta diggaan tästä 2.0 enemmän, koska on aidosti karkkimaisempi kun alkuperäinen.
Tilasin vielä uudet pohjat ja muutaman pienen hienosäädön makupuolelle, jotta saan tuntuman vielä syvemmäksi ja nesteen enemmän VG voittoiseksi.
Kun olen omasta mielestä napakympissä niin laitan muutaman testipullon kiertämään ja kuuntelen korvat luimussa tuomion.
Jos se on todellinen success, niin yritän saada sen johonkin kauppaan myyntiin, jotta nimi jäisi edes jollain tavalla höyryhistoriaan. En siis todellakaan rupea itse sekoittelemaan, mutta annan reseptin ja maksimikatteen minkä siitä voi pyytää... ;)
Jotkut herrasmiehet jotka ovat minua vapouran aikana jeesanneet voivat saada reseptin, mutta se onkin sitten luokkaa valtionsalaisuus. :D
Mikäli tuotos jää yleisellä tasolla "puolitiehen", niin resepti tulee blogiini, jotta uteliaat pääsevät testaamaan.
Älä huoli, eiköhän reilukerho sen lyttää :D
T: Pe$imisti
:p
Tästä innostuneena alan taas kerran sekoittelemaan litkuja. Hauskaa puuhaa se on kun saa tehtyä jotain siedettävää. Muutama resepti tai oikeastaan niiden alku on mielessä...nyt vaan täytyy sekoitella ja maistella :) Jos tulee jotain järkevää niin laitan ne tuonne diy-litkujen osioon, mutta ei pidätetä hengitystä...tiedossa on varmaan julmettu määrä paskoja nesteitä :)
KY4, on se Kentukin tupakkapohja kyllä makoisaa pienellä makeudella höystettynä :D
Jugo Diablo.....IN LÖÖÖÖÖÖÖÖV
Captivapen Unicorn´s Bloodia.
On muuten hyvvee, kuin Snowman´s Kiss, mutta parempaa!
Piti oikein tarkistaa toi niksapitoisuus, iskee kivasti 0 mg:näkin.:blink:
Nuclear Plusion, on vaan niin pirun hyvää :esmoke:
Taas pulloista pohjat paistaa :(
FSUSA:n strawberry licorice. En minä tästä kyllä mansikkaa onnistu löytämään mutta kyllähän tämä ihan hyvä neste on.
HOL The Cellar - Minotaur 12mg....mmmmmmmmmmmmmmmmnamnamnamnam
Hangsen panaani zuklaa testissä
DIY Gold Ducat 50/50pg.vg ja 12%niksat.
Tosi hyvää kamaa. Inaweran makutiivari.
Löysin kaapin perältä Mtn Dewtä tiivisteenä, äkkiä sekoittamaan ja pikakypsytys. Namnam.
Vanilla for Pipe 8% + 1 tippa ethyl maltol / 10ml RSST:n nokassa nam
Black copsa 60/40 12mg makoisaa salmaria on :D
Trope Kriss. Aijai. Nallekarkkia ja salmiakkia. Makeata herkkua!
Long Bottom Leafia Diablosta, onpa hyvää ! Röökinhimoon toimii :)