Munan täyttö rage.
Ei korkki ottanut heti kierteille kun karto oli hieman vinossa. Karto kiilautui jumiin ja irtosi pohjasta kun koitin hieman käännellä. Tervat pitkin pöytää :antismoke:
Täytyy korkille näyttää lisää hiomapaapperia.
Printable View
Munan täyttö rage.
Ei korkki ottanut heti kierteille kun karto oli hieman vinossa. Karto kiilautui jumiin ja irtosi pohjasta kun koitin hieman käännellä. Tervat pitkin pöytää :antismoke:
Täytyy korkille näyttää lisää hiomapaapperia.
ärsyttää kun ei tiedä mitä ostais :P provareja olis tarjolla mut en tiedä miten hyvin sillä saa ajettua genesis atoja... didin kaveriksi pitäs löytää genny mut ei vaan tiedä mikä....
Western unionin välityspalkkio 15e.. :(
GUS, "King of Clones"
:DLainaus:
Alkuperäinen postaaja MikaMM
Foorumin tason laskeminen, täällä nykyään toinen toistaan tyhmempi persoona puhuu mitä sattuu (asioista joista ei ole tietoa).
Toista se oli sillon ennen.
Purin saatana väärän penelopen vahingossa. Siinä oli vielä toimiva setuppi. Nyt mulla ei oo sit missään atossa toimivaa setuppia kun purin odyn ja didin eilen jo. Ei jaksais krapulassa alkaa näpertämään, mut pakko se on
Lähikaupan kaljan hinta. Olis pitäny vaan eilen ostaa heti reilusti kun eihän nuo taho pilallekkaan mennä vaikkei kaikkea kerralla jaksaiskaan juua...
Aamul tuntu hyvältä lähtee salille - mut nyt vituttaa! :( http://www.youtube.com/watch?v=_hjHExmy4H8
Ollut tapana käyttää tuota koulun asuntolan kuntosalia, ilmainen kun on.
Noh en sitten päässytkään sissään, koska avainlätkä ei jostain syystä toimi. Venailin sitten siinä jonkun aikaa jos joku ilmestyisi joka vois avata oven.
No eipä ketään näkynyt, niin en päässyt.. Saatanan saatana.
Sinisilmäiset ihmiset! Eli minä itse...
No nyt minuakin ärsyttää, minä itse :) Eiku :/
Perkeleen paikallinen puhelinyhtiö! mikään muu enää tarjoa nettiä tänne ja jos nopeampaa haluaa niin..
viimeksi kun kysyin joskus vuosi sitten oli summa 1990€ kuidulle, nyt on vähän laskenut mutta eihän se tyhmä ole joka pyytää..
Tuo 10/10 vähän himotti kun olis sama kk -maksu kun nyk. 2/512. mutta ehkäpä kyselen taas ensi vuonna uudestaan, uudella hinnalla toivottavasti.
Lainaus:
Hei!
Estate-liittymä vaatii kuituliittymän + Estate-kytkimen.
Kuituliittymä maksaa 1290€ ja Estate-kytkin 615€ , yhteensä 1905€.
Estate liittymän kytkentä sen jälkeen on 0€ ja kuukausimaksut edullisempia kuin ADSL.
Estate hinnat:
3/3 24,90/kk
10/10 29,90/kk
20/10 35,90/kk
50/10 39,90/kk
100/10 45,00/kk
50/50 49,00/kk
No anteeks.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja teekkis
Itse en ole näin maalla asuvana enää edes kiinteää liittymää kaivannut,mokkula ja ipadin sisäinen mobiili liittymä antaa sen vajaa 5Mb nopeuden joka kyllä riittää minulle.
Ainoastaan pingeissä näillä häviää jos pelaa jotain online peliä,muuten toimii hienosti.
Jos nyt sais edes oikeaan ketjuun..
Vivi novan purku, pesu ja atopään uudelleen rakentelua.
Muuten kaikki onnistui, mutta onnistuin kadottamaan sen pikkuisen silikonikorkin atopäähän wickin päältä :antismoke: Ei löydy mistään, ei lavuaarista, ei pöydältä talouspapereiden seasta.
onhan noita päitä ylimääräisiä, josta sai hatun lainattua mutta silti harmittaa.
Onnistuin tuhoamaan Atomaisterin ruuvaillessani sitä GG:hen kiinni, kierteet napsahti Atomaisterista poikki tuosta kierteiden yläpuolelta/ilmareikien kohdalta :(
Ärsyttää kun laitteistoissa alkaa olemaan kiinni euro poikineen... Näyttäähän toi komealta hyllyn kulmalla ja miiteissä mukava kuljtettaa "testisalkkua" mukana, mutta ehkä pitää tehdä Trollit ja karsia laitekantaa reippaasti?
Suosikit saa jäädä taloon, niin ehtisi ehkä normaalielämässä kaikkia laitteita käyttää edes vähän joka viikko.
nyt hois hirveesti hienoja ideoita ja pari päivää aikaa tehdä jos jonkun näköstä modia. mutta ku en prkl omista sopivia työstökoneita.