Menikö akku lukkoon? Katoppa, palaako siinä napissa valo, kun painat siitä?
Saattohan se ato tietysti kyrvähtääkin, ravistele vedet pois kunnolla ja puhaltele kuivaksi kaikki kontaktit ennen kuivapolttelua.
Printable View
Menikö akku lukkoon? Katoppa, palaako siinä napissa valo, kun painat siitä?
Saattohan se ato tietysti kyrvähtääkin, ravistele vedet pois kunnolla ja puhaltele kuivaksi kaikki kontaktit ennen kuivapolttelua.
Ei kyrvähtänyt akku, toisella atopäällä toimii...nooh, eise tosin oo ku se 2e :)
ei nuo Kangerin clearojen atopäät mullakaan ole pesusta yleensä tykänneet. Mieluummin nykyään laittaa uuden sisään kuin edes yrittää huuhdella.
Jos makuja tykkää paljon vaihdella niin huuhtelee vain tankin ja pikkurahalla hommaa kourallisen vaihtiksia. Samat atot vieläpä käy myös Pro Tankkiin.
Mikä olisi kätevin tapa putsata Teslan keskinapa?
Sähköspray ja vanupuikot. Suihkuta ja painele ja kiertele.
Mulla katkes Bogen kierreosa Vamon cäppiin. Millä helvetillä ton kaivaa ulos tuolta?
Itse käytän Bilteman Elektroniikkapuhdistusaine - Biltema halpaa, tehokasta ja riittoisaa
Nou hätä. Sain jo. Akku pora ja sopivan kokonen talttapää terä ja sillä lähti.
Olen laiska ja tyhmä.
Jos minulla on 490ml VG pohjaa ja 100mg nikotiini litkua.
Paljon lisään 490ml:aan 100mg nikotiinia että saan siitä kaikesta 14mg valmista pohjaa?
Sotamies Masia lainaten:
Kyllä laiskakin voi olla väsynyt...
Sitä on bauttia rallaa riittävästi.
Siis kyse oli paljon pitää olla 100mg nikotiinia 490ml nesteeseen että tulee 14mg...
Danke my dear friend :).
Meen ny kokkaileen valmista ettei tartte hetkeen tehä.
BRB!
Mihin modiin, ts. minkä kokosta jousta kaipaat?
Jos en nyt ihan väärin muista, niin tän pitäs olla aika passeli ainakin tuohon Lavaan: HeliX hot spring - Avid Vaper
Arizonan känniputki ei ole itelle tuttu, niin siihen en osaa ottaa kantaa..
Ehkä joku taskulamppuihin painottuva liike? Ei taida oikein muualla juurikaan olla käyttöä noille jousille.. :/
Mistä johtuu tuommoinen ns. pamahdus joskus kun höyryttelyn aloittaa, taas tuli pari tippaa sen mukana nestettä suuhun.
Sekä evod että Protank, tavallisen egon tai twistin nokassa.
Mulla jotkut kartot välillä tekee samaa. Liikaa nestettä todnäk coililla ni kestää lämmetä, ja sit ku se lämpenee tarpeeks ni "kiehuu yli" ja pamahtaa.
Semmonen "tussahdus"?
Se on ihan normaalia melkeenpä kaikilla laitteilla, varmaa syytä sille en ole kuullut, mutta vissiin kai turhan märkään vastuslankaan se liittyy. Eipä sillä mitään väliä käytännössä ole, paitsi ehkä pieni epämukavuus käytettäessä, varsinkin jos jatkuvasti paukkuu. :p
Edit. Ja Jason kerkes väliin. :D
Ei onneksi jatkuvasti pauku, silloin vain jos on useamman tunnin käyttämättä joku laite niin ekoilla kerroilla poksahtaa. Pitää vaan muistaa sillon olla imemättä :D