Juurikin noin. Ei karstaa ja höyryä pääsee pois myös väleistä.:thumbup:
Edit: Hyvä kuva.:)
Printable View
Juurikin noin. Ei karstaa ja höyryä pääsee pois myös väleistä.:thumbup:
Edit: Hyvä kuva.:)
En nyt millään pahalla sano tätä mutta jos kaupan valikoimat ei ole sitä mitä haluat ja Prismaan et suostu menemään niin ei auta muu kuin alkaa tekemään itse. Niin me muutkin tehdään. Itse leipominen ei ole mitään rakettitiedettä ja saa just sitä mitä haluaa :)
Onhan se vehnäjauhoista helpompaa tehdä. Meillä mies ei enää suostu syömään vehnäjauhoista tehtyä kakkupohjaa tai mokkapaloja kun gluteeniton versio on parempaa maultaan ja koostumukseltaan.
Leipien leipomiseen en sano mitään kun siitä on jo jokunen vuos aikaa kun niitä on pitäny viimeksi tehdä gluteenittoma. Tai no potturieskahan on maailman helpoin sen jokainen osaa tehdä vaikka silmät kiinni ;)
Mutta siis vaihtoehtoja on. Et ole ainoa joka syö gluteiinitonta ja laktoositonta ruokaa.
Olen kans parit kerrat tehnyt avoimet coilit mutta jättänyt sitten asian. Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä kun kaikilla on tiukkoja pakkoja :thinking:
Kesäaikana tarvis vaan saada tuohon kelloon lisää tunteja, et kerkeis leipomaan. Kun tuo normi työpäivä tuollainen 12-16 Tuntia ni joskus olis mukavaa saada jotain kohtuu helposti. Sit ku Emokin Yrittäjäpohjaisesti töissä, ei oikeen silläkään aika riitä. Mulla Työntekijöiden ja Yrityksen paperityöt päälle.
Penskoillehan ei kelpaa mikään ja toinen haluu sitä, Toinen tätä. Itte ku koittanut tasapainoilla tuon jaksamisen kanssa jo Vuosia. Kilpirahasongelmat ku tahtoo viedä aika paljon energiaa. Mutta, Tonnikalapurkki ja siihen Gluteenitonta pastaa ja ruokoton määrä Chilikastiketta. Vihanneksia läjä ja siinähän sitä.:)
Tarkoitus ei ollut itkeä. Vaan ihmetellä, miten vaikea kaupoista on löytää sopivaa syötävää.:laugh:
iik putkenpätkä ostokorissa [emoji15]
Niin lapset on kyllä aina vaikee saada syömään uutta ja erilaista. Meillä niiden on ollu pakko oppia syömään gluteenitonta ruokaa kun niiden vuoksi tähän on alettukkin. Siis molemmilla lapsilla vilja-aineallergiat. Isommalla onneksi menossa jo parempaan suuntaan eikä keliakia diagnoosia koskaan saatu, onneksi.
Tuohon kauppojen valikoimiin pystyy vaikuttaan. Kirjotat vaan paperille ylös mitä haluaisit ja kenen tekemää se on, sitten marssit kauppaan nätisti pyytämään että voisko millään saada valikoimiin tämmöstä? :) Joskus ottavat myyntiin ja toisinaan se ei ole mahdollista. Kannattaa yrittää.
:blink: Öööö. Mitäs tähän kohta vois todeta.:blushing: :hatsoff:
Tarvis men kauppaan hakeen huomisia eväitä ja samalla Postiin tuo sun paketti.:)
Ostin sitten sen putken [emoji123]
Ajattelin palkita itteni Smurffilla.:yeah:
Jos itsekin keittäs pannullisen plöröä ja ottas buranan
Lahjapottu shurb:ia imetty, johan oli nannaa :(