Ja jos ottaa, niin ei näyk...eiku ei mitään.
Printable View
Ja jos ottaa, niin ei näyk...eiku ei mitään.
Pääsin tänään näkemään taas samalle pian lähtevän tukipaketin.. Oon kyl vähän kade :blushing:
Oli huono...
Talvista keliä ollut viimepäivinä...
Jotenkin arvasin, että sä ton kaappasit talteen ennenkuin ehdin muokata.
No, näillä mennään...:facepalm:
E. Onneksi kyseessä höyrychat, jonne viestejä tulee solkenaan. Ehkä tämä jää jo vuoden sisällä unholaan?
Kait se on heitettävä kolmella voltilla kiertäen levyksi.
Ryystän tuon oluen pois ja sanon öitä. :)
Hetken poissa foorumilta ja tekstiä tullut reilu 200 viestiä. Saisko pikaista tiivistelmää.
Kaikki tietenkin jo nukkumas kai sitä iteki vois jo mennä.
Huomentapäivää :cheers: huom. kaljojen tilalle kahvit
Huomenta. Menikin illan off-topic ihan ohi, kun otin nukahtamislääkkeen ja nukkumatti sano että nyt sänkyyn joskus 10 jälkeen. Sillä oli sen veli mukana ja niillä pamput kädessä. Tottelin. Ei oo ees pylly kipee.:thumbup:
Ei se ollu nukkumatti :evil:
Huomenta kultimussukat [emoji173]
Sois 4 viikonloppua selätetty ilman alkoa kevyesti eikä loppua näy :)
Pitääks mun olla sama aika juomatta ku tasamaa on ostamatta?
Mitäs mulle ois tarjota täkyä [emoji33]
Helpompaa olla juomatta ku ostamatta...
Saat puoliksi sulatetun klooniputken ? Mätsää sun kaulakoruun :)
Siinähän roikkuu jo yks ;)
Jumankekka. Heräsin just.:blink:Miten mä olen näin pitkään nukkunut:crazy: Eli huomenta vaan.
Tulipas tuosta esittäytymisketjun herkuttelukeskustelusta mieleen: Linkosuo - Tuote
Nuohan on oikeastaan ainoita suolaisia mitä tulee nykyään ostettua. Kaikki muut osaston ruisnaksut on ripulia, mutta noissa vaan on sitä jotain. Toisaalta noita "minejä" en ole kyseistä lukuunottamatta mistään edes löytänyt. Noita parhaitakin vain lähisiwassa.
Mun mielestä ne ihan perus ruissipsit on huippuja. Voiskin liitelistä ostaa pussin tänään.