Toivottavasti kusti yllättäis ja tois mun vapoiluun liittymättömän paketin. Tullista sain sen ulos jo keskiviikkona 3h maksun jälkeen.
Printable View
Toivottavasti kusti yllättäis ja tois mun vapoiluun liittymättömän paketin. Tullista sain sen ulos jo keskiviikkona 3h maksun jälkeen.
Jihaa kaikki paketit jumissa tullissa [emoji106]
Ei ollukaa
Hupsis setä poikkesi ja toi mehuja
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06...4d8c501a76.jpg
Jäin sittenki eilen jo saikulle, tein vaan vajaan päivän. Alko olo olee niin huono että pakko oli. No sai ainakin lääkkeet jos alkais hellittää..
Meikä menee aiheuttaa pahennusta kuopioon. Saako henryssä höyrytä?
Huomaa aika pian jos noita pistää kainaloon. Hienhaju vaan lisääntyy :D
Ne on sitä BFFää SVK.
Oho. No Vizin "kotona" tässä ollaan kylässä ja admin tekee mitä lystää. Yllätys silti.
Eipä se ole mikään yllätys kun tietää mitä kaikkea larma on uhkaillut.
No hyvä. Ei kateus päässyt iskemään. Hyperion on meinaan [emoji8]
Siis mitä vittua täällä tapahtuu, ViZi ottanut modennatsat pois sen takia että joku larma on pitänyt röllikampanjaa ktdd:ta vastaan? Aika paha jos foorumin päämode lankeaa trollin paskanjauhantaan, mistä se kuvittelee löytävänsä yhtä hyvän ja aktiivisen moden tilalle?
Jatkan vielä, larma on tuottanut kaikille suunnattomasti iloa, mm. mun nimeni antoi yhdelle jokseenkin sekavasti käyttäytyvälle (no jyjarvihan) tapaukselle jolta sitten tippunut riemastuttavia viestejä facessa mun postilootaan siitä kuinka oon joku ss-joukkojen nainen ym. harhaista.
Onneksi on irkki ja ehkä Vapetallista tulee uusi forkka mulle jolla pyöriä, eihän täällä ole mitään järkeä pyöriä jos trolli saa vaikutettua foorumin pääylläpitäjän mielipiteisiin.
Mitä eikö paavo oo enää poliisi :crying:
Edit. Nyt se lähti vielä foraltakin menemään, VMP!
Tämä hajoaminen ei ehkä oman paikan löytäviä "vanhoja" haittaa, mutta jokaisen uuden tupakasta irti pyrkijän kannalta surullinen juttu.
Olen sitä mieltä jos jotain vääryyttä on tapahtunut niin kyllä se pitää selvittää[emoji53] kaikkien osapuolien takia, tulee kyllä pavea ikävä [emoji52]
Heeiii eihän nyt ole ees aprillipäivä ?
sipsipussi, laitoin sen estolistalle.
Eli tein sen minkä luulisi olevan selvää kun vinksahtaneet häiriköi, harmi ettei ratkaisu ole niin selvä ViZille.
Voi voi...toivottavasti kaikki selviää [emoji53] [emoji106]
Eikö tämä ole enää K18 forkka:), vaikuttaa että on ikärajaa laskettu:blink:
Nyt sitten aiheesta ekat ylilyönnit niin tuleekin lomaa ja kunnolla. Koittakaa kestää, päätöksiä ei ole tehty minkään
huhupuheen, trollauksen, tai vain yhden syyn takia. Ei me nyt sentään NIIN tyhmiä olla.
Paavolle ISO kiitos tehdystä työstä foorumin hyväksi. :)
:yeah:
No kivahan se on nyt tietää varmuudella, että kauppiaan sana painaa tällä foorumilla ainakin kohtalaisesti. Osaa varoa muutkin sanojaan.
Kiitän Paavoa niiden höyryttelyssä pysyneiden ja tupakan jättäneiden puolesta jotka sen tehneet hänen kehittämillään edullisilla huippunesteillä. Täällä on harva kuka tehnyt yhtä paljon yhteisön hyväksi ( jos tätä yhteisöksi enää voi kutsua).
Kuten luuponen jo totesi, päätös ei perustunut yksittäiseen syyhyn.
Kiitän myös häntä tehdystä työstä.
No mutta oishan se kiva kun MULLE ne syyt kerrottais eikä vaan kohauteltais olkapäitä ja sanotaan että "sattuuhan näitä".