Puffilta? ;)
Printable View
Puffilta? ;)
Pistä pössylle privaa, Puffilta sitä tosiaan saa vaikka sitä ei sivuilla enää mainostetakaan.
Nyt Protankissa Hawaii Sunrise + ite pistin sekaan Mentholyptysta. Herkkua.
Jos imailis tänää ton HOL Chivalry potun :D
Jämälitku-mix, menin tekeen sopimuksen ettei lisää litkuja taloon ennen kuin vanhat on höyrytelty.
Olisko tässä nyt Liqua Menthol jämät + Liqua Bright tobacco jämät + Atmos lab Mint jämät + lyötynä Finnvape vihree mallu 30ml pulloon. Jännä et tän Atmos labin vihree jenkki-maku vaan puskee edelleen läpi.
Atmos labin ouzosta, liquan colasta+vaniljasta pitää viel päästä eroon. Kai mä ne tähän samaan syssyyn viel lyön kun tilaa litkulle tulee. :facepalm:
Nuclear Plusion + Hawaii Sunrise Doublemint Gummilla höystettynä. Maistuu ihan joltain hetelmäpurkalta pienellä raikkaudella :D Tota Sunrisee vois vissiin vähän steepata, aika hapokasta etten sanois.
Päivästä päivään menee vaan fsusa nallea, on se niin hyvää wikä siihen kyllästy.
Hawaii Sunrise ON hapokasta, ihan sama vaikka steeppaisit puoli vuotta niin se hapokkuus ei siitä mihinkään häviä ja HYVÄ NIIN! Huippukamaa.
Tänään ollut höyryvuorossa myöskin ROAR Vaporin neste, Roar's Passion. Vielä parempaa ku Hawaii Sunrise :drool:
Entä jos vahingossa höyryttelet ne huonot nesteet lavuaarista alas? :D
Aijaa. :D Luulin että sen pitäs maistua muulta. Itellä oli helvetin kirpeetä ja vaimea joku hetelmämaku taustalla. Kuuluuko sen olla noin? Jos niin, niin eikun menemään...
Nallea en taas ymmärrä - itelle se ei ollut ees mikään kovin hyvä neste. Ihan peruskamaa.
Jugo diabloa misteristä :yeah:
En mä nyt sanois että helvetin kirpeetä, mutta kyllä siitä se kirpeys löytyy. Ja kuten kaikki ROARin nesteet niin makua lähtee ihan eri tavalla kuin jostain kiinalitkuista. Kyllä mä tuossa tapauksessa lähtisin sitten ehkä testaamaan jotain parin viikon kypsyttämistä, mun Sunrisestä lähtee kyllä ihan järkyttävät määrät makua jo ihan Protankilla.
Huitasin vahingossa väärään atoon Defunctan special ryynästä. Sattui olemaan Rawrin butterscotchia kolmasosa. Voi jösses mikä yhdistelmä!! Tätä lisää ja paljon:wheee:
Hawaii Sunrise PROTANKILLA (ei eVodilla :D), maistuu joltain teeltä. En tiennytkään että Hawaiissa nautitaan teetä.
Kiitokset vastauksista tuossa aiemmin, näin mieki sen arvelin. Tällä hetkellä imuttelen puolitoista vuotta kypsynyttä inan maitosuklaata... Eijole hääviä. Toivottavasti Grantin kastikkeet olis huomena laatikossa....
WizMix RY4 6mg vuodelta 2012...
Grant`s vanilla custardia... Hienonen pettymys, kovin on tutun makusta, hyvvee silti mutta ootin vähä eri makua. Varsinkin ko toinen pullo on 18mg, tilatun 12 sijaan, turhan tykkiä kyllä meikäläiselle kun laskin että jatkan tuota 12mg:täkin glyserolilla.
Atmos labin Bebeca 12mg..meneehän tuo Halon Tribeca kopiosta.
Hangsen ryynänen 18mg ja Atmos Lab Bebeca 18mg
Jalippo Bearsia. :D