Mulla kans samaa vikaa , ostin ekan dvd tankin ja boge xxl kartoja. Nyt tuntuu siltä et joka karto kurlaa, oli tehoja mitenpaljo tahansa, HALP!!!
Printable View
Mulla kans samaa vikaa , ostin ekan dvd tankin ja boge xxl kartoja. Nyt tuntuu siltä et joka karto kurlaa, oli tehoja mitenpaljo tahansa, HALP!!!
kyllähän ne kartot kurlaa jos sinne keskiputkeen pääsee nestettä. Joko viallinen karto tai sitten sinne putkeen on jäänyt nestettä esim. täytön yhteydessä. Voi koettaa puhaltaa tyhjäksi toisesta päästä, kunnes keskiputkestä näkyy läpi. Joskus kun uuden karton kostuttaa oikein hyvin niin voi myös olla hankalaa saada kurlausta loppumaan mutta kun liian nesteet saa lopulta puhallettua pois niin ehjällä kartolla ongelman ei pitäisi uusiutua.
Puhaltelin kyllä parikin kertaa... täytyy kokeilla toisella kartolla
Puhaltelin kyllä parikin kertaa... täytyy kokeilla toisella kartolla
Smokin 3ml tankilla samanlainen karto ei mitään ongelmia, paitsi Peleonin USA Mixistä sukkamehun maku... :D
Katsoppa kupliiko se karto koko ajan tankissa. Eli kartossa olevien reikien kohdalla ilmakuplia nesteessä.
Eikös tuo Plusion oo suhteellisen ätäkkää nestettä? Yks vaihtoehto on että on tiivisteet vaurioitunu jostain ja saa ilmaa väärästä paikasta. Se yleensä johtaa tulvimiseen.
Voi johtua myös imutyylistä, ei imetä kuin norttia vaan rauhallisia vähän pidempiä henkosia.
Jos itse tekee reikiä kartopuncherilla niin pitää varoa ettei riko keskiputkea..sen jälkeen taatusti kurlaa..
En oikein tiedä mille osastolle tämä kuuluisi... siirtäkää sopivampaan säikeeseen jos sellaista on.
Eli semmonen asia ihmetyttää, että millä kriteereillä määritellään että joku pössyttelylaite on ns high-end? Onko se high-end jos sillä on korkea hinta vaiko että se on laadukkaasti ja hyvin tehty? En vielä tässä vaiheessa edes ilkeä sanoa mistä tämä ihmettely johtuu, mutta kysynpä jos jollain on hyvä vastaus.
Hing en viittaa tuotteen korkeaan laatuun ja Se on ns loppuunasti suunniteltu, siltä voi odottaa korkeaa suoritus kykyä. Vähän kun vertaisi ladaa ja rols royseä.
High-end -laitteen statuksen voi helposti määrittää yhtälöllä x = saatavuus (kpl) - kysyntä (kpl). Mitä negatiivisempi luku x on, sitä high-endimpi tuote on kyseessä. Toisin kuin autoissa, tämä käsite ei välttämättä ole mikään ehdottoman laadun tae. "Kukaan ei osta Ferraria, koska tarvitsee sellaisen" tai "Järjen kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä" ovat lähestulkoon ainoat tässä kategoriassa pätevät autovertaukset.
Mitä enemmän tuotetta on maailman höyryttelyfoorumeilla hypetetty ja mitä pienemmissä erissä (käsityönä) sitä on tehty, sitä korkeampi high-end -status. Itse olen monta kertaa höyrähtänyt ostamaan kalliita laitteita, jotka eivät välttämättä ole höyryttelytarkoituksessa halvempia parempia. Harrastus on kuitenkin harrastus: joku haluaa laatua, toinen harvinaisuutta tai keräilyarvoa ja kolmas estetiikkaa. Näitä ei tule Kiinan-tehtaan liukuhihnalta!
mulla kurkku ärsyyntyy melko lailla sauhuttelusta niin mistähän lie kyse? akkuna ego-c akku ja protank 2 mini. johtuuko pelkästään nikotiinin määrästä ku höyryt maistuu muuten hyvälle? nikotiinia 18mg
Itsellä olen huomannut satunnaistä äänen käheyttä kun urakalla höyryttelee, varsinkin alku aikoina. Nykyään harvemmin. Kokeile miedompaa nestettä tai toista merkkiä.
joo pitänee tilata seuraavat nesteet pykälää laimeampina. nuo on enjuicen VG/PG mix en muista suhdetta
Kannattaa myös juoda vettä höyrytellessä. Mulla ainakin alussa kurkku kuivu ihan törkeesti ja vanhojen tapojen mukasesti vedenjuonti oli hyvin minimaalista. :D
Nykyään on litranen vesipullo aina käden ulottuvilla. :)
kiitos vastailuista. meinaa ottaa välillä pannuun ku hirveet nikkikset, kurkku karhea/arka(varsinkin illalla) ja yrittää siinä imutella :) n.8 vuotta tupakointia ja nyt 3 viikkoon ei oo menny ku n.5 röökiä.