Lähtisköhän sitä huomenna pilkille. Laavulle tulet, mikkarat paistumaan ja kaffet kiehumaan pannuun :thinking:
Printable View
Lähtisköhän sitä huomenna pilkille. Laavulle tulet, mikkarat paistumaan ja kaffet kiehumaan pannuun :thinking:
Paistettu Putkinieriä komiaa, pilkkiretken yhteydessä.:) Laavukaffeet kruunaa kaiken hyvien Höyryjen kera.:)
Tarvisko huomenna itsekin ottaa apinat messiin ja mennä laavulle paistaa maggaraa
Hywwee. Laavumakkarat kyllä nuotion äärellä komiaa. Rupes oikeen itelläkin tekemään mieli.:p
Ostaakko rele vai ei. Noh kunhan saan sen arvonta kato kloonin niin näkee istuuko ne boxis käteen mitenkään. Rele ois toisaalta kiva, mutta kohta melkeen vuoden menny pelkästään mekaanisilla ja ei suoranaista tarvetta vaihtoon ole joten...
Mikähän kusetus tuolla paypallissa on menossa :thinking:
Vahvistusvaiheessa näytty hinnaksi 47€ vaihtosuhteella 1.3 ja saapunut kuitti ja oikea velotus olikin 50€ suhteella 1.07 Liite 20340
No taaloja tietystikkin, kai tuon veloituksen kuitenkin pitäisi olla sama kun mitä näytetään kun painan paypallin vahvistusnappulaa.
Kuulostaa mukavalle retkipäivälle.:thumbup:
En nyt viittinyt laittaa uutuuksia ketjuun, mutta aika jännä laite Paul saarelta tullu markkinoille. Lainattu niiden naamakirjasivulta
Liite 20342
Itse ainakin meinaan siirtyä näihin, kun tällähän voi säästää selvää rahaa! S2 C höyrystimen vastus, 1kpl - Tarvikkeet - Paulsaar
Vittu mikä rahastusfirma :D Toivottavasti tulee KAHDEN miljoonan korvaukset.
7.90! Tipuin sohvalta. Holy Moses,että ihmisiä koijataan.
Kiitos zkys linkistä !
Näin hieno keksinto ostin heti 50kpl vaihtoatoja (kun halpoja on) ja atojakin pari
Nyt pääsen kuuhun näillä [emoji106]
Siis mä oon niin liekeissä tosta uutuudesta, ihan mahtava uusi keksintö ja halpaa ku (lushin) saippua!!! :wheee:
Pitää soittaa heti tästä uutuudesta kaikille kavereille mun uudella mukana kannettavalla puhelimella joka on myös uusinta uutta ja kuuminta hottia!
https://popcultureperversion.files.w...if?w=500&h=281
Menee ostolakko kohta vituiks, jos tuollaisia herkkuja. Ja noin halvalla.:laugh:
Nyt kyllä ottaa lujille.:crying: Ei tule jäkiksen kattomisestakaan mitään, ku tuollaisia markkinoilla vapaana.:popcorn:
Hitto, tuohan vaikuttaa hyvältä. Kovasti kyllä kehittyy nämä höyrystimet.