Mulla meni Wolfenstein just toisin päin, se 40-luku oli pelkkää paskaa mutta 60-luvulla nautin joka hetkestä.
Printable View
Mulla meni Wolfenstein just toisin päin, se 40-luku oli pelkkää paskaa mutta 60-luvulla nautin joka hetkestä.
Mua ärsyttää tuossa uudessa Wolfensteinissa se, että ei tue SLI:tä.
Mulla on koneessa 2xGTX680 kortteja, mutta tuo perkele ei osaa käyttää kuin yhtä. Kyllä se silti ihan kohtuu grafiikoilla pyörii, mutta nyppii se, että vuonna 2014 vielä julkaistaan pelejä ilman SLI tukea.
Syynä on se pelin paska engine, joka ei vaan yksinkertaisesti kykene SLI:tä käsittelemään.
Se olis marraskuussa taas se iänikuisen wowin alotus (miljoonannen kerran?) :D kyllä joka lisäri täytyy vähintää kahteen otteseen käydä testaamassa :D Tänään tuli ostettua Plants vs Zombies: Garden warfare, on kyllä mukavaa vaihtelua tuohon BF4 :) Citrus kaktuksella pelkästään tullu hakattua, varmaan vaan sen takia ku on hienon näkönen hahmo :D
Divinity: Original Sin (Mac, PC) ? Dome.fi
Aye taidanpa sijoittaa tuohon kuun lopulla. :)
Dark Souls II läpi jokaista bossia myöten! Pitää odotella että nuo loputkin DLC:t tulee ulos, niin pääsee aloittamaan NG+.
Peleinä tällähetkel cs:go, bf4 ja LoL jos kanssa pelaajia löytyy ni yv:tä vaan ni lisäillää [emoji106]
Wolfestein 3D on ainoa oikea Wolfeistein. Jonnet ei muista! :D
Tänään muutama tunti Battlefield3- metro josta lopputulos: Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: SUSPECTED CHEATING: too many hs/k or k/min
^Tulee jotenkin mieleen Wolfenstein: Enemy Territory-ajat... :thinking:
Oisko bäfä4 pleikkakolmoselle huono sijoitus? Mielipiteitä? Halvalla saisi!
meinaa taas perse revetä tän smiten kans. vitun feederit X-(
Aloin jokunen päivä sitten pelaamaan Divinity 2: Developer's Cut:ia ja on se kyllä varsin hyvä peli. Etenkin, kun vertaa Beyond Divinityyn, joka oli jonkinasteinen pettymys.
BD:tä tosin yleisesti pidetäänkin sarjan huonoimpana pelinä, eikä ihan syyttä.
Olen tuo "Your live my onions". Spotattiin SUV, munat multaan ja reippaasti yli puolet vyöstä autoon.
http://i.imgur.com/JDLToSk.png
Poikia harmitti.
Pelaakos kukaan muu täällä The hunter metsästys "simua" ei oo verkossa koskaan tullut pelailtua mutta ois ihan mukava koittaa joskus esim jollain esavuke porukalla mennä johonkin serverille.