Harvoin tulee kuvia ja vaikka laatu ois huono,niin painetaan tän kerran villasella kerta on noin hyvä kuvauksen kohde!
Silti sanoisin et tuo ois parempi royal editionin kaa!
Printable View
Pitää kuvata myös toinen uutuus, nimittäin Hanus oli tehnyt mulle vaaleanpunaisesta puusta boksin johon on kaiverrettu pupu, ja siellä sisällä sarjanumeron kohdalla lukee tuittu <3
Mä kattelin itse asiassa sitä kultaista versiota, mutta ei se sovi kun tuossa modissa on teräksen väriset napit ja se osa putkesta mikä näkyy takaa. :thinking: Mua muuten vähän nolottaa pitää tuon nokassa mini supertankkia, mutta mulla on tapana juuttua samaan kun löydän jotain toimivaa. :D
Squape punasena :D ?
Ei mikään värjätty haapa vaan mun mielestä ainakin puhdasta höyryttelyn luksusta :love:
Punainen Petri (:DDDDD vaivaa vaan se että mun isän nimi on Petri...) olis aika tulinen, ja se sopis siihen Hanuksen pupumodiinkin. Mutta oon ollut jo pitkään höyrymasentunut ja pysytellyt lieroissa. :thinking:
Mä haluaisin tietää miltä se modi näyttää, ja itse aiheeseen Subtank trinity glass capillä?
Hanus on ihan loistava jätkä, sen kanssa on tulisimmat ryyppyreissut :lol: :thumbsup: Pariisissakin kontattiin hotelliin tyyliin aamuseitsemältä niinä iltoina kun lähdettiin "muutamalle". :D
Jaa pupumodi vai mikä? :D Se on vähän turhan kaukana nyt kuvattavaks, en viittiny hirveesti pakata kamoja vaan lähin köyhin eväin matkaan kun ne on lentokentillä ihan viime aikoina niin naamat norsunveellä tutkineet noita modeja ja kuulutelleet vielä peräänkin palaamaan turvatarkastukseen. :crazy: Toi trinity on jännällä tavalla kivan näköinen... :D
Mä harvoin muistan tai jaksan ottaa kuvia mistään, mutta se on toisaalta varmaan enemmänkin hyve nykymaailmassa kun ihmiset elää elämänsä katsoen asioita puhelimen kameran linssin läpi. Onhan se hyvä että keskittyy ottamaan nähtävyyksistäkin hyviä kuvia muistoksi kun ei muista katsoa sitä livenä rauhassa kunnolla ja taltioida verkkokalvoilleen sitä näkyä niin että sen muistaa aina. :D Karkaspa taas kerran jo vähän aiheesta. Pitää pistää toi lasi-ihme ostoslistalle.
Olipas ihana valvoa koko yö pitkästä aikaa munuaiskivien takia. Lääkärin vastaanottokin aukeaa vasta kahdeksalta. Tämä on kyllä varmasti pahin kipu mitä voi olla.
Päivää. Ihan vaan tiedoksi että Starre Puren puolen ohmin ato ei kestä 250W. No, onneks työpäivä jo puolessa välissä, ja kaljaa saa juoda.
Jaaha, ei musta taida tullakaan puutavara-autonkuljettajaa. Matematiikan koe tänään koulussa, enkä osannu vastata tähän R=K/x. Jos pöllien kuskauksessa tuommosia tarvii, niin anti olla sit...
No juu, oli joku ihme testipäivä. Jotain lukihäriötestejä ym. Kai sitä päivän vois jotenkin turhemminkin käyttää, ei vaan äkkiä tuu mieleen, että miten.