.
Printable View
.
Vesi ja kalja on aika hyvät kans. Pärjää sen mitä tarvii.
Mä oon Pepsi maxun ja Lidlin kolan kannalla. Cokis ei vain maistu.. too acidic sano kolaolli.
Kuopion kebabrullat on tosiaan niin isoja että ei niitä voi käsin syödä. Oulussa kebab rullataan tortillaan, Kuopiossa perhepizzapohjaan...
Ei sitä käärettä tarvi avata pitkältä matkalta, eikä sitä koko kebabin päätä tarvi saada suuhun mahtuun kokonaan sillon... :D Esim. mäkkärin big macin vedän kerroksittain niin että eka syön siitä pikkuhampurilaisen (eli kansi, pihvi ja se "välisämpyläsiivu" ja sit vikana se pohja jonka päällä on pihvi, maistuu parhaalta noin eikä salaatit oo sylissä ku purasee. Mut en siltikään jumalauta kebabrullaa vedä haarukalla!
Eihän se mikään hiton kebabrulla oo jos se on pizzapohjaan kääritty jööti... Kuulostaa oksettavalta... :blink:
Hadiassa kuulemma on kyl tosi jättimäinen kebabrulla, sitä en kyllä oo maistanu koska otan Hadiasta aina kebabsalaatin koska se on JUMALAINEN. Se majoneesi ja paaaljon fetaa <3
Täh...joku siis syö hampurilaisen osissa..."pikkuhampurilainen" huaah :lol:
No en! Mun bestis opetti ton mulle teininä ja olin ihan että :blink: mut sitten kokeilin itekkin ja hämmästyin että niin se tosiaan on siistimpää ja maistuu paremmalta :o Sittemmin muutama muukin otti multa mallia siinä kuinka big mac kuuluu syödä. Jos näätte kerroksittain hampurilaista syöviä tyyppejä jossain niin ne on luultavasti meidän liigan kouluttamia. :D
Kyl mää hampparit syön kokonaisena, mutta jotkut huoltisten voileivät kyllä "avaan" ja syön erikseen. Ei lennä se tomaatti/kurkkusiivu syliin kuten muuten usein käy.
tuplapostaus tuitulla :teaching: nyt on banni taas lähellä, niih - taparikollinenkin vielä... :D
.
Miks se kärki pitää tunkea kokonaisena suuhun :D Senkin kun pitää napakasti kääreessä niin sitä voi syödä sillai viistosti ilman että se leviää eikä tarvi puraista sellasta suullista että tukehtuminen on lähellä. :D
.