Nyt olen siitä varma. Olen päässyt eroon tupakista! :thumbup: "better than expected" :laugh:
Printable View
Nyt olen siitä varma. Olen päässyt eroon tupakista! :thumbup: "better than expected" :laugh:
Ou jee 2 vuotta pelkillä höyryillä 💪👊💪
Lähetetty minun LG-K420 laitteesta Tapatalkilla
Ei mikään tapahtuma vaan kulunut aika höyrykkeen avulla ilman tupakkaa ja se jo pari kuukautta ollut tunne että tupakkaan ei ole paluuta enään :) Aikaisemmin olen ollut mielestäni tupakkalakossa, mutta nyt olen sitä mieltä että taistelu on voitettu kun 6 kuukautta jo ilman savukkeita :)
Mullakin kaksi vuotta pääasiassa höyryillä... Jee!!! Viimeisestä tupakasta tulee vuosipäivät vasta helmikuussa. Ehkä just tuo puoli vuotta meni, kun totesi, että ei tosiaan tarvis tupakkaan palata. Nyt on päässyt jo siihen, että ennemmin lopettais höyryttelynkin kuin palais tupakkaan, ainakin useimmiten.
PS Melko hyvin siihen nähden, etten ollut edes lopettamassa tupakointia :D
Mullakin oli epäilykseni ja ekat 4 kuukautta meni sekakäytössä ja meinasin retkahtaa pikkusikareihin ennenkuin lopetin kokonaan tupakit, mutta onneksi foorumin tuki (kokoajan) ja oma tahto riitti. Kyllä nyt kelpaa olla :thumbup:
Woohoo. Pitkä odotus on päättymässä :D Mustana perjantaina tilattu therion 166 on viimeinkin lähtenyt matkalle :yeah:
Hillitön autokuume osoittaa poistumisen merkkejä ilman että on tarvinut lyödä nimiä papereihin. Aikanaan tullut tehtyä pöljiäkin autokauppoja kun tauti ei ole muulla poistunut. Lisäksi päällikkö kävi tänään ilmoittamassa että on nostanut mun palkan TVR:n kolmosesta neloseen :cool:
Se olis aikalailla tunnilleen 2v aikaa toistaiseksi viimeisen askin ostosta,:smoke:ko.askissa olisi vielä yksi tupakka jäljellä mutta taidan vieläkin säästellä sitä pahanpäivän varalle. :lol: :esmoke:
.
Humutellaan nyt kun puolison kanssa tuli 20 vuotta täyteen yhteistä eloa:)
Ihmettelen vähän miten on minua jaksanut kaikki nämä vuodet:thinking:
Kaikkea mahtuu vuosien varrelle, iloja niin kuin surujakin, vaan tuntuu että aika on mennyt ihan huomaamatta, tylsää ei ainakaan ole ollut niin josko se siitä sitten johtunee:thinking:
Viikonloppuja kaikille!
Ou JEE, 5v ja 2 pv mennyt höyryillä, en minäkään ollut lopettamassa tupakkaa se vaan jäi jotenkin kyydistä, piti jakaa muille vajaa kartonki mallua, olivat jo vähän kuivuneet 1vuodessa mutta kuulemma kelpasi :)
Olis vissiin kesälle pikkuhiljaa häät lyötynä lukkoon.[emoji106]
http://cdn.memegenerator.es/imagenes...40/3400386.jpg
No ei vaan... :D Onnea! :)
Ensimmäisistä virallisista höyryistä 266 päivää, sekakäyttäjä aluksi 61 päivää (poltin pois tax free kartongit), sen jälkeen loput 205 päivää pelkällä höyryllä... tässä täytyy tunnustaa että ekat höyrytarpeet taisi sillosen lain perusteella salakuljetettua virosta.. toivottavasti lain koura ei niin pitkä ole....
Poitsu tulee intistä ekaa kertaa kotiin lomille tänään. :yeah:
Kyllä tässä parissa viikossa ehti jo ikävä tullakin, ei ole aikaisemmin sälli näin pitkää aikaa ollutkaan pois kotoa.
T: Tunteellinen vanha höppänä... :blushing:
Jei, ajokorttiin pari e-kirjainta lisää (bece inssi läpi) [emoji41]
^ Onnitteluni :thumbsup: Itse huomasin just, että viime perjantaina tuli tasan vuosi täyteen pelkällä höyryllä. Kertaakaan en ole sortunut analogiseen, en vaikka varsinkin aluksi teki (pikku)sikaria mieli lievästi sanottuna hurjasti :thumbup: Loppupeleissä kuitenkin kesästä 1983 jatkunut tupakointi loppui kuitenkin varsin ongelmattomasti tammikuussa 2016 ja nykyisin nesteiden niksamäärä pyörii 3-6 ml/mg:n välissä riippuen nesteestä ja laitteista ja olen jopa puolivakavissani leikitellyt ajatuksella luopua nikotiinista kokonaan. Höyryttämistä aion kuitenkin jatkaa oli nesteissä niksaa tahi ei.
Kohta pääsee hörppäämään kakkukahveet. Natiaispoika täytti viikolla 9v, varsinaiset bileet piti SuperParkissa, nyt on tarjoilu meille vanhuksille.
11 työpäivää putkeen takana, muutama vapaapäivä koko tammikuussa. Joka päivä autolla ajoa vähintään 150km ja työpäivä koneen kopissa päälle, sen lisäks vielä lapset ollu kipeenä viimeisen vkon mutta onneks yhtä aikaa ja ovat jo nyt parantuneet. Mutta nyt vkonloppu vapaata:) Eli muutama olut ja hyvää musiikkia ennen ku menee nukkumaan univelkoja pois. Tosin sama meno jatkuu töiden osalta vkonlopun jälkeen, mut onpahan ainakin tekemistä...
Kävin tänään kyselemässä Tuusulan apteekista tyhjiä 150ml pulloja. Kokoja oli vaikka mitä litrasta alaspäin.
Parasta oli hinta, 89senttiä kappale, melkein siis ilmaisia. Menekkiä ei kuulemma juurikaan ole, toivottavasti pysyy kuitenkin varastotuotteena jatkossakin. Eikä kyselty mihin pulloja tarvin. Täytyy kyllä melkein hakee muutama koko oikein varastoon itselle.
Hmm. Ei hullumpi työviikko... Se oiski nyt taputeltu. Ens ke vasta takaisin :wheee: Alkoi siis talviloma pekkasella höystettynä :D
Mulle asennettiin neurostimulaattori pysyvästi, helpotti kummasti kipuja. Plussana 3vko saikkea, sit viikko töitä ja talviloma :D
Jep, mulla on ollut yli kymmenen vuotta kipustimulaattori. Se on taskukellon kokoinen "tietokone", mulla tämä asennettuna/upotettuna vatsan sivulle oikealle puolelle, siitä lähtee piuhat ihon alla kohden selän hermoratoja. Piuhojen päässä on pari "lätkää" joihin johdetaan sähköistä ärsykettä, jonka tarkoituksena on estää/vähentää kipuaaltojen pääsyä nupin kipukeskukseen.
Tätä "tietokonetta" ohjataan kaukosäätimellä, jolla lähinnä lisätään tai vähennetään sähköimpulssin määrää.
Näin lyhkäsesti ilmaistuna.
Juuri se. :)
Pitäisi vähentää lääkkeiden tarvetta ja helpottaa elämää. Viikon testissä oli hiton kova laite. Nyt tarvii vaan enää muistaa millä tehoilla ajelin.
Mä säätelen tehoja ihan tilanteen mukaan, kun kipu säteilee jalkoihin voimakkaammin lisään tehoja, siinäkin tosin tulee raja vastaan, kun lyö liikaa löylyä, alkaa jalat tärisemään. Öiksi voikin tehot pitää minimissä, välillä voi sulkea koko laitteen.
Lentokentillä joutuu hakeutumaan aina käsikopelointiin, ei arvaa turvaporteista mennä, voi sekoittaa laitetta, hälytys on ainakin varma.
Pari kertaa on kauppojen portit lyöny kunnon sätkyt, kun ei muistanut sulkea laitetta.
Lisäys: Sairaaloissa kannattaa magneettikuvausta myös vältellä, tämä on hankaloittanut monia operaatioita.
Kuulostaa aika rajulta toimenpiteeltä, mutta varmaan aina parempi kuin lääkkeitten syönti[emoji5]
Ai stana yläetuhampaan valkasu finaalissa, oli toinen juurihoidettu hammas tummunu aika reilusti ja fiksasivat toistakin🤗
4X valkasugeeliä hampaan sisään ja tänään lopullinen paikkaus ja fixailu. Helvetin tyytyväinen lopputulokseen👍
Kustannus 0,00€🤔
Jasso pääsi mannekiiniks, ainaki mitä äkkiseltään facesta katoin :laugh: Siks ilmaseks?
Mister gay -17 kisaan eiku...
Puolituttu hammaslääkäri ja käyttävät mainostukseen mitä tollasella hoidolla saa aikaan. Ei mikään pintavalkaisu vaan geeli laitettiin hampaan sisään. Pentuna loukannu ton ja siitä kärkiosa muovia ja juurihoidettu niin oli selkeesti tummunu ja ero on vanhaan valtava🤗
5 hoitokertaa ja porattu enemmän ku koskaan😂