Jos teil on tylsää ni kattokaa noi min viteot --> http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...an-viteot.html
JA Palautetta kiitos ni yritetään parantaa/huonontaa.
Printable View
Jos teil on tylsää ni kattokaa noi min viteot --> http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...an-viteot.html
JA Palautetta kiitos ni yritetään parantaa/huonontaa.
Hei, mitä v*ttua ihmiset? Mikä tässä jutussa on niin vaikeaa. Kaupat aukeavat sunnuntaisin klo 12.00, joten on aivan turha seistä oven takana klo 11.30. Istuitte ensi autossa, mutta kun näitte vartijan räpläävän lukkoja ovella niin ajattelitte, että ehkä se päästää koko porukan sisään huomattavasti aikaisemmin. Näinkö sinä sitä asiaa pohtisit? Oven töniminen ja yleinen huitominen tarkoittaa sitä, että ko. oveen tulee hetkellinen toimintahäiriö ja sinä pääset viimeisenä sisään! Jos on kylmä niin istu siellä autossa, aasi!
edit: kyseessä ole alennuksessa oleva televisio, jonka vuoksi piti rynniä ja puskea. Yksi mies joutui jo muiden polkemaksi kun horjahti lauman rynnistyksessä.
Käytiin kanssa kyttäämässä halpaa telkkaria prismasta.. ei saatu.. yhdellä asiakkaalla näin tv-paketin.. nooh, rahat säästöön ja parempaa harkintaan. Verkkokaupan kautta ilmeisesti olis kannattanu aamulla lyödä tilaukseen, niin olis tsäänssit ollu paremmat.
Taas on pävän Jonne-saldo täynnä. Jonnet purkavat kyvyttömättömyyttään käsitellä tunteitaan ja hormoneitaan huitomalla naurettavia haymakereitä toisiaan kohde ja hetken päästä nylkyttävät toisiaan, koska naisellinen kosketus on kilometrien päässä totetumisesta. Säälittävyyden keskellä yksi poika kokeee olevansa kuninkaan asemassa, koska on saanut hankittua viikkorahoillaan Erollin, johon tungetaan nielussa polttavaa Hangsenin nestettä. Muut seisovat ringissä odottamassa omaa vuoroaan saadakseen maistaa tuota mystistä laitetta. Nielussa poltteleva tunne on omiaan tuomaan lisää potkua jatkuvaan huitomiseen ja nylkyttämiseen...aah, tuota nuoruuden hienoa elämää. Siinä, missä meikäläinen miettii lainoja ja matkoja niin jonne elää tässä hetkessä, jossa arvostus ratkaistaan tyhmällä teolla ja missä huitominen on yhtä kuin voitto
Teinipoikien soidinmenot :D
Tulee mieleen se Southpark jakso kun yhdelle luokkalaiselle kehittyi rinnat ja luokan pojat kommunikoi sen jälkeen murahtelemalla.
Jaahas, emäntä bongannu höyryttelijän Joensuussa jv-kurssilla. :D On kuulemma iso musta patukka...
Kuvittelenko mä vai onko täällä jengi tosiaan rauhottunut? Mitä on tapahtunut?
Tai sisäistetty "vain otettu lääke auttaa" -hokema.
Tuplavastusta dripperiin(Tridenttiin) pumpulilla, joku saa päättää ohmit/kiepit.
Pyöreän hammastikun ympärille yritän micron kääriä.
Joku sellainen et uskaltaa vielä 18350 Aw Imr kanssa ottaa reissuunkin. Eli ei mikään 0.3
18500 Efest irmelillä ajelen M16 alu/messinki putkella, tulee kakkoslaitteeksi tämä setti. Dropit on pienet.
Edit: Olitte niin hitaita et menin omin nokkineni käärimään.
Tuli kaunis 0.6ohm 8 kiepillä 0.32mm per kökkö.
Maukas setti, mut kestää taas tottua tällaisiin 2x2mm ilmarööreihin vai mitä nämä ovat.
Kolmen sekunnin vihellys ja posket on täynnä.
Muutenkin väärä osio, mut ajattelin että täällä ollaan valppaina höpöttämään :)
Mitäs mä menin sanomaan siitä talviunesta heräämisestä ja nörttäämisen vähentämisestä... Näköjään Ikean sivuilla saa kulumaan helposti pari kolme tuntia niin ettei huomaakkaan. Ja mun piti leikkiä kultturellia ja lukea kirjaa.
Jotain tarttis tehrä ennen kuin...
http://data2.whicdn.com/images/64834366/thumb.png
Tai kenties tilanne on tämä jo nyt... :thinking: :lol:
Ootas ku päästään törttöilee Gracelle :thumbsup:
Haa jaa sääkin oot menossa sille? :laugh: Mä tulin samaan tulokseen kun smami kertoi Baltic Princessin karusta höyryttelypolitiikasta. :laugh:
Edit. Kuukkeloin ja näköjään siellä on oikein design-tupakkahuoneita, ei tartte palella ulkona. :laugh: Jos satutaan samalle lähdölle niin höyrystetään tupakoijat niistä pihalle pilaamasta disainia. :sarcasm:
Onpas täällä eloisa meininki, mutta niin on mullakin, siivoan ja kuuntelen valtioneuvoston selontekoa EU-politiikasta :cheer:
No1curr!!1 :crazy:
:D
Ei oo tullu oikein enää skeneä seurattua niin kertokaas viisaammat onko noob-sarjaan ilmestyny uusia varteenotettavia vehkeitä? Tyyliin aspirelle tai evodeille haastajia.
Mä noista tiedä, mut tuli mieleen että aika huvittavaa se mun vollotus muutama viikko sitten etten voi hankkia säädettävää modia kun en osaa käyttää. :laugh: Olisinpa aiemmin uskonu että jos osaa käyttää telkan kaukosäädintä niin osaa tätäkin. :wheee: Turhan kauan tuli imettyä noitapilliä posket lommolla jos sais jotain irtiki. :D
Sen oon päättänyt että en näpertelyyn en varmana lähde, tosin pari kuukautta sitten olin sitä mieltä ei ikinä mitään eRollia isompaa (sitten tulikin se ulinavaihe kun alko sittenkin tehä mieli :D) ja nyt oon ihastunu höyryjen lisäks nimenomaan siihen että tää on iso ja painon tuntee kädessä. En todellakaan hommaa tähän ikinä mitään lyhyempää akkuputkea, kyllä höyryttimen pitää olla näyttävän kokoinen. :D
Ja tässä sulle hamsteri! :laugh:
http://remysheppard.com/wp-content/u...ter-spin-o.gif
Mulla muuten oli tollasia roborovskeja joskus ja ne oikeesti veti juoksupyörässä välillä noin ympäri! :love: Näin niinku asiasta kukkaruukkuun. :D
Kröhöm... kröhön... Mäkin päätin näin joku vuos takaperin :whistle: Veikkaisin et moni muukin, mut ei siinä kai mitään pahaa oo. Mut kyl sidin (?) pystyy vielä hyvin vielä pienempään vaihtamaan ja painon tuntee silti hyvin (joku hauska mekaaninen+RBA siihen perään). Ja emmäkään näistä hirveesti tiedä ja (valitettavasti) tuo hamsterivaihekin saa odottaa hetken, ainakin siihen asti et koulu loppuu ja tienestit nousee yli 450€/kk :D
Niin saa nähä mitä käy taas tän mun päätöksen suhteen... :laugh: Ei ehkä mua varten toi harrastus, mä kun saan helposti pienimuotoiset raivarit jos joku ei mee täydellisesti sen takia etten vaan osaa. :D Veikkaan että menis siihen että kamat lentäis suunnilleen ikkunasta, itkisin itteni tunnin masennuspäikkäreille, sen jälkeen hakisin kamat takas, koittasin taas, ja sama uudestaan... :laugh:
Edit. Niin jäi vielä se että ei se pelkkä paino, vaan se on tavallaan aika hieno ku se on tollanen pamppu. :D Ja joo, mulla on violetti sid, valkkasin sen koska se oli parhaimman näkönen. ;)