Mitämitämitä? Mitäs jumppakuvia mulle sit tuli [emoji33]
Printable View
Mitämitämitä? Mitäs jumppakuvia mulle sit tuli [emoji33]
Jos mä nyt parille kaverille (puol forkkaa) jaoin niin haittaakse?
On poijaat majavan aiemminkin nähny.
Perskules fishriverille luvattu vettä kunnolla huomiseks :( Perjantaina onneks keli paranee :)
Ei haittaa mitn[emoji9] vittu toi telkkari ei toimi..sanoo ettei netti yhteyttä vaikka mun mielestä on..en vaan tajua[emoji15]
Nämä on niin parhaita:
2015-06-24 14:14 The item has arrived in the country of destination
Löytyykö kustin seurannasta? No v**tu ei. :D
Tylsää[emoji19] ei oo mitään tekemistä ja yhtään ei väsytä, telkku ei toimi..nyt pitäis olla piirustus vehkeet mukana[emoji53]
Ite kattelen youtubea
E: ei uskalla laittaa linkkeäjä ettei mee herneet väärään rööriin :D
Ei toimi yläkerran telkkukaan...vit****
Gona kattelee röörejä [emoji38]
.
Perin outoa[emoji53] onneksi on tää mobiili millä voi kattoo mitä vaan [emoji38] en tunnusta....
.
Juurikin näin[emoji4] todella kaksinaismoralistista taas[emoji15] ihan kuten papit jotka ovatkin lasten raiskaajia etc..ei vaan mene jakeluun! Itse joskus olen käynyt katsomassa isiksen juttuja ja ei tapahdu toiste.Mä itkin silmät päästäni[emoji53] vaikka tietää, että pahoja asioita tapahtuu niin järkyttävää se oli enkä nukkunut moneen yöhön.Todella ahdistavaa.
Edit. ja juuri nuo iät sulle tuli mieleen [emoji8]
.
Tuskin..[emoji6] annat vaan ymmärtää, mutta ei se mitään...
E. Twisted on vaikeasti tavoiteltava poikamies[emoji4]
.
Tää loma pilaa kyllä täysin mun unirytmin. Saa nukkua joka toinen aamu "pitkään", meillä on vaimon kanssa sopimus, että toinen herää joka toinen aamu muksujen kanssa ja hoitaa aamupalat yms.
Täällä alkaa olee lomat taputeltu. En tykkää.:thumbdn:
Meinasinpa soittaa jo hätänumeroon, kun rullaverhoja ylös nostaessani näin oudon valoilmiön, sitten tajusin, että sehän onkin vain kauan kadoksissa ollut aurinkomme.
Sille ja muille voikin toivottaa hyvät huomenet! :D
Kesärengin hommat jatkuu, ainakin aamupäiväksi on mamma kehittänyt toimintaa, eilinen menikin ikkunoita pestessä ja kämppää uuteen uskoon järjestellessä.
Jokohan nuo sateet vois pikkuhiljaa loppua, tähän päivään mennessä on tuota vettä tullu uuden kesäkuun ennätyksen verran (50v mittaus ajanjaksolla) ja melkein 3 kertaa enemmän kuin keskimäärin kesäkuussa sataa :crazy:. Noh, eipähän pääse sähköyhtiöt nostaan hintoja sillä verukkeella että joessa ei vesi riitä pyörittään turbiineja:evil:
Käytännössähän vaan puolet sähkölaskusta pystyy kilpailuttamaan. Siirtoyhtiöhän on mikä on, sitä ei valitettavasti pysty vaihtamaan (tän nyt kaikki jo tietääkin, kunhan tässä vaan manailen). :mad:
Mulla ainakin siirtolasku on hivenen isompi kuin varsinainen sähkölasku. Eli sähkö on "halpaa", sen siirtäminen paikkaan B sitten maksaakin...
Onneksi suomessa on sähkö halpaa. Taitaa olla eu:n toiseksi halvinta:). Suurin säästö saadaan kun vähän mietitään sitä turhaa käyttöä ja laitteiden energia tehokkuutta.
Jos rakentaisi oman höyryturbiinin tai tuulivoimalan
Help! Mä oon jumissa jossain workshopissa eikä tää tunnu loppuvan IKINÄ.
E. No lopulta. Tää lähtis nyt polkemaan postiautomaatille.:esmoke:
Vapise kalajoen hiekkasärkät. Jasso aka Peellikkö on saapunut höyryämään paikan nirvanaan [emoji57]
Jessus, parisataa perässävedettävää mökkiä tuli vastaan, lestaatiolaisilla pileet vaasassa...
Suomessa kaikki on kallista[emoji53]
Ai miksi et käytä sitä näin niinQ mä
http://static.petrisimolin.com/galle...irvikyytis.jpg
Tuo ylläoleva näyttää joltain hirvikottikärryltä. Jaloista kiinni ja menoks.
Nyt jos joku tulee sanomaan, että tuulivoima ei Suomessa kannata, koska ei tuule tarpeeksi, niin saatanpa naurahtaa. Taas sellaisia puuskia, että ei tarvinnut pyörällä yhteen suuntaan juuri polkea.
Ja varma kesän merkki on, että Kuopion "alatorilla" tulvii. Hups, unohdimme vesieristeet ja ilmanvaihdon, miten täällä voi olla kosteusvaurioita?