Mistäs jasso sitä pluidia nyt saikaan :D Pitäis linkkiä heittää googlaus haluttomalle :D
Printable View
Mistäs jasso sitä pluidia nyt saikaan :D Pitäis linkkiä heittää googlaus haluttomalle :D
www.vaporium.eu
APU kerhon kysymys/vastauspalsta toimii aina [emoji106]
Muuttuuko #3 kypsyttelyllä mihinkään suuntaan? Raakana ainakin herkullista. :worship:
Hiukan pehmenee ajan myötä, itse en tee muuta kun hetkeks pullo kuumaan veteen ja kunnon vemputus -> jäähdyttyä suoraan tankin kautta kitusiin :laugh:
Kiva et maistuu :hatsoff:
Tsekkaas Jasso tuosta.
Metallica live at Pihtipudas Finland 1986 [FULL BOOTLEG] [AUDIO UPGRADE] - YouRepeat
Saundit perseestä mutta parasta Metallicaa ikinä.
Positiivinen fiilinki näkyy olevan? :laugh:
jasso jaksaa vieläkin imeksiä Pluidia ? Olen ollut jo pitkään ilman, mutta nyt kun 4v tuli täyteen, niin pitihän se vehkeet taas tilata, lähinnä merkkipäivän kunniaksi:) zero nic nesteitäkin tilasin, helvetti ovat kalliita nämä highend litkut!!?
Pitää zekata kun on aikaa [emoji106]
Jos vaik ittensä bongasi tuolta [emoji13] Oli kova keikka, soittivat iltapäivällä. Burtonin viimeisiä keikkoja [emoji53]
Pluidia nytkin tankissa [emoji106]
Tammikuussa tulee kans 4v täyteen...
Niksat täl hetkellä 1,5mg ja suunta alaspäin [emoji11]
Mitä se Jasso täällä oikein höpöttää [emoji15] moon ainaki kokoaika nostanu niksoja. Eikö tää ollukkaa skaba siitä kuka pystyy vetää suurimmilla niksoilla? [emoji15]
Ei oo mun tarkoitus [emoji13]
Nykyinen niksa varasto riittää 100 litraan nykypitoisuutta [emoji56]
Kai tollakin viikon pärjää... pitäis kans yks tai kaks pottua tilata niksaa varastoon, sen enemmälle tuu varmaa tarve [emoji41] nytki menee 10h ratintakana alle 2 tankkia subministä [emoji15]
En oo laskeskellu kulutusta mut 6 vtc4:sta menee päivässä...
Mulla menee vajaa kaks vtc4:sta [emoji15] vissii liia huonot juissit käytössä [emoji23]
Piti kaivaa 6-paikkanen laturikin kaapista. Osittain syytän nykyisiä sub-ohmeja... Pitäs tosissaan kaivaa gennyt sun muut esiin taas.
Menee kyl "järki" tässä nykypäivän touhussa. Haetaan vaan aivan ristuksen isoja pilviä. 650 akku kolmella imulla tyhjäks [emoji23]
Nooh jokainen tyylillään.
Itse kun kokkaa ei ole neste hinnankiroissa ja sähkö on halpaa (no tässä kulutusluokassa), joten ei se kulutus nyt niin pahasta ole, lähinnä risoo akkuläjän määrä, minkä tarvii reissuun mukaan.
Kait se ohminen pakka ja kympin neste olisi sopiva yhdistelmä.
Sepä se, jokanen tyylillään. Fb:ssä vaan ilmapiiri se et ainot oikee on 16V boxi ja hullu tuulitunneli päälle.
Ei siinä, ittekki alkanu kiinnostuu 8.4V boxista dripperin alle. Kun joku perkele sitä ehdotti...[emoji23]
No en mä nyt oikeesti!!
Kyllä tuossa alkaa olla vähän liikaa liikkuvia osia mennä pieleen, ku fettiboksilla stäkättynä päästää, ei mulla ainakaan riitä aika tarkistaa joka kerta minkä verran varausta ne akut on syäny.
Eiköhän se kolmen akun DNA200 ole seuraava etappi.
Jonku hemmetin hyvällä akkukestolla olevan kotiboxin tarviin. Se on varma. Watteja en ny tarvis varmaa yli kuuttakytä, mut vittuakos ne ylimääränen haittaa. Ipv D2 on mulle tarpeeks täydellinen työkäyttöön, joku liero hyvillä edukkailla atopäillä vielä. Subtank ajaa rba:na asiansa hyvin.
Miksi sä kotiin tarviit pitkää akkukestoa kun laturi ja akut on kaikki lähellä :D