Öö, siis mitä?
Printable View
Jaa oon ilmeisesti tilannu ethyl maltol kristallia, mitähän tuolle keksis? Ja kiinasta "tiivareita", vitut, hyvähän se on tässä vaiheessa tajuta että nuo taitaa olla valmiita makuja ilman vitamiinia. nämä siis kyseessä
Mitähän nuille keksis ku ei kehtais paljaaltaankaan vejellä
Kristallit raakaan PG:n likoamaan. 1 gramma kristalleja 9 grammaan PG:tä tuottaa sen perinteisen 10% EM liuoksen, mitä ilmeisesti "ajattelit" ostaa?
Pottu 100mg/ml niksaa tilaukseen.... ja 1ml ruisku tylpällä neulalla. 0,1ml niksaa per 1mg/ml mitä nesteen vahvuudeksi haluat noin suunnilleen. Jää hieman alle mutta et varmasti huomaa eroa onko neste esim. 5mg/ml vai 4,9mg/ml. Ja ehdottomasti neulan pitää olla tylppää mallia.... kun tuntuu noita vahinkoja sulle sattuvan:laugh:
kiitos selvyyden selventämisestä, nyt on selvyyskin vähän selvempää.
kysymys nuista makunesteistä lähinnä tarkotti että voisko nuita miksailla mihinkään?
Kristallit ajattelin imailla sieraimeen samalla kun odottelen että postiin tulee 100kpl TERÄVIÄ ruiskuja. Pitäähän se joku olla aina porttina
teen nuista kahvinmakustacolatupakkahattaraa ja lähetän sulle postissa ku kiusaat
Kaikki jotka tietää miltä ethyl maltol haisee/tuoksuu/dunkkaa/käryää. niin mistä löytäis reseptin joka ois aikalailla yhtälailla tuomonen "hattarainen" ja tosiaan sen hajun mukainen hattara maku, ei maun mukainen, menin nimittäin just äsken maistamaan tuota EM:ää ihan semmosenaan pg:n kanssa nii hyhyh
"
Taitaa nykyään olla vaikka millä valmistajalla erilaisia cotton candy tiivareita. Tuskin kuitenkaan menee yksistään sekoitteluissa ainakaan pidemmän päälle. Jotkut ainakin sanoo sekoittaneensa perus cotton candyä (joka on oikeastaan sitä 10% EM-litkua) ja blueberryä keskenään. Sen lisäksi vielä vaniljaa. Nähtävästi kokeiltu ihan käsipelin tippa kerrallaan, kunnes löytyy se sopiva määrä. Voihan sitä kokeilla mansikalla, rypäleillä ym. suht neutraaleilla tiivareilla.
Saattaisi ihan siitä, että PG:llä on pidempi matka siihen parasta ennen päivään. Kaiken lisäksi vielä VG tykkää imeä kaikki bakteerit ym. itseensä, kun taas PG toimii täysin toisin. Voisi osittain olla myös sitä, että PG sitoo itseensä helpommin muita nesteitä ja aineita. VG:llä tuppaa herkästi kerrostumaan jotkut makutiivisteet pullossa pinnalle. Itselleni lähinnä mukavuuskysymys, sillä säilytän niksaa jääkaapissa. Se VG on kuin siirappia ja sitäkin pahempaa mönjää. Koita siinä sitten raivokkaasti ravistaa pulloa, kun se on tullut suoraan jääkaapista. PG:llä ei tätä ongelmaa ole. Se nikotiini, kun on pakko ravistaa, jos ei halua mitään yllätysniksoja omiin sekoituksiin.
Työkaverin sain lankeamaan tähän höyryttelyyn myös, nyt joku tiivari hakusessa. Mieluiten joku single, ettei mun tarvi aina olla kokkailemassa 😅 ehdotuksia vaikka tuolta tpan ja capellan päästä?
tpa tuplaryynänen vois olla kovaa valuuttaa, capellan blackberry maistuu taasen ihan siniseltä trippi-mehulta. :)
Suurin osa noista suosikeista on varmaan sellaisia jotka toimii yksinkin. http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nes...iivisteet.html
Ry4D on aika varma valinta kyllä, harmi ettei sitä ole paikassa mistä muut kamat tilaan. No, ei voi mitään.. Lisää ehdotuksia vaan :)
Joskus aikoinaan mulla oli jotain redbullin makuista nestettä joka oli todella hyvä. Nyt en löydä/muista tarkkaan mikä se oli.
Mitä energiajuoma nesteitä te olette höyryttäneet ja mikä kannattais hankkia? mistä?
Mitä vesimeloonin makuista nestettä suosittelette? paria mitä olen maistanut on todella esanssinen maku
Salapoliisityön (ELR) perusteella Capellan energiajuoma on parasta. Tilasin juuri testiin joten ei voi vielä itse kommentoida.
FlavourArtin Mad Fruits! Siitä ei energiajuomaneste parane. On lisäksi ihan kirkasta eli ei kyllä sotke coilia ihan hetkeen.