Tulee UPSilla "By the end of the day" eli täkäläisittäin klo 20 mennessä :)
Olisi tarvetta uudelle Puromitzerille mutta saldo näyttää tyhjää. Onko varastoon tulossa täydennystä ja milloin? Ei muuten, mutta olisi kiva tilata kaikki nesteet ja purot yhdellä kertaa.
Orkkis-Nemesikset hyllyssä!
Meinasin jo lyyä tilaukseen laskulla, mutta ei perkele oo opiskelijalla varaa syyä tulevaa leipää, vittu! :D Mutta hyvä että näitä tulee, tähän mennessä paras putki jota kädessä pitäny. 8) On se V. W. Edition vaan seksikäs...
Koska tule Nemesikse magnetti ringuloida lisa?
Mitenkäs muuten sellainen, onnistuisko tälläinen idea. Tilaisin tavaraa sietä teiltä, maksaisin kuten nytkin, eli heti. Toimitustapa nouto. Lisätietoihin kaverin nimi joka tulee epsanjan liikkestä hakemaan tilaamani tuotteet. Sitten hän, tämä kaverini laittais ostokseni jollain meganopealla kuljetuksella soomeen. Mä siis maksaisin postikulut tietty kuriirilleni.
Tekeekö kukaan näin? Odottavan aika on nimittäin pitkä:p
Jos on hoppu niin ota DHL Express kuljetus?
Kyllä nouto myymälästä onnistuu, mutta uskallan väittää, että meidän 18,95€ hintainen Next Business Day Delivery (DHL Express) on puolet halvempi kuin kadunmiehelle kuriirifirman toimipisteessä annettava hinta. Myymälässämme ei ole kaikkia 747:ää nettikaupassa olevaa tuotetta, joten tuotteiden keräily ja siirto varastolta myymälään tuo helposti yhden lisäpäivän tuohon noutotilaukseen...
26.9. tilatut tuotteet eivät ole saapuneet. Joko pitäisi huolestua vai jatketaanko odottelua rauhallisin mielin? Lähetysvahvistus tuli kyllä sähköpostiin seuraavana päivänä, eli tavara on ilmeisesti liikkeellä, mutta eipä postikustilla tänäänkään ollut muuta kuin mainoksia tuomisinaan.
Mulla on sama juttu..26.9 tehty tilaus ei oo vieläkään tullu!ei mulla muuten olis sen kannsa mitään kiirettä,mutta siellä on space jam täydennykset :)
Ravistelin läpi tuon lehtikasan, mutta mitään ei löytynyt. Tilaus oli sen verran pienehkö, että käsittääkseni pitäisi mahtua postiluukusta (ProTank II + 2 x 30ml nesteitä).
Jotain hämärää siinä taitaa olla kun juissillakin on näköjään samalla päivämäärällä tilatut tuotteet jääneet matkalle. Ei kai tässä auta muu kuin odotella vähän lisää ja toivoa että joskus tulee perille asti.
En tuota DHL hommaa huomannutkaan, no ensimmäistä kertaa tilasin. Joo on se kyllä näppärämpi kun alkaa serkun kanssa sumplimaan postimaksuja, ja häntä juoksuttaa joten ehkä noin sitten jatkossa.
Noista muista kommenteista, mullekin tuli 30.9 spostia että lähetetty on jne. Isosta paketista ei ole kyse, mahtuu leikiten laatikkoon. Odottelin tänään saapuvaksi, kun se viime viikon maanantaina lähtenyt, mikä on vielä normaalin rajoissa toki.
Mutta jos muillakin on tilaukset jääneet tielleen niin voi prkl posti tai tulliX-(
Tuleekohan tuotaa Balanced 20mg pohjaa millo lisää? Ja noita eFestin 18650/350 akkuja?
Koskas voidaan Aspireita odottaa lisää? Ja tuleehan nyt odotuksessa olevat vaihtopäät uudempaa kaksireikäistä mallia?
Posti tuli, kannatti odottaa, olin jo huolissani! Nyt kelpaa:worship::smoke: Itella vaan hidas, ei siinä muuta. On tuossa nyt kunnon nesteet:)