No vittu, taidan siirtyä analogiseen savukkeeseen, liika härpäkkeitä minulle :(
Printable View
No vittu, taidan siirtyä analogiseen savukkeeseen, liika härpäkkeitä minulle :(
Onkohan kaikki täällä aikuisia. Välillä tuntuu, ettei ole? Vai onko vain väärä tunne? :eek:
Virallisesti aikuinen, näen silti itseni vielä teininä. T. 19v.
Tirsk
Virallisestihan 19v on teini ;)
Pyh, täysikänen on aikuinen :D - Siis lakikirjan mukaan, onhan esim Kannabis huume - Lakikirjan mukaan. Ihme nistejä 1/2 euroopassa kun on sitäkin kokeillu / käyttäny / Käyttää.. '' :D :D :D ''
Seuraavaksi varmaan kerrot, että Voima-lehdestä löytyy se puolueeton totuus.
19v on teini. Siitä englannin kielisestä nimikkeestä se tuleekin. thirteen - nineteen on siis teini ikä.
No sivddu, pitääkö vääntää rautalangasta, omasta mielestä olen '' teini '' mutta lain mukaan olen AIKUINEN. Ehkä tämä keskustelu ei kuulu foorumiin '' E-savuke.com '' Vaan pikemminkin '' Suomi24 '' Yhtä laadukas keskutelu.
totta, mutta älä rupee luovuttaa kyl se sieltä viel löytyy se tatsi, ite aloitin juurikin mdcc kartoilla helppouden takia, ja aina näitä susia osuu kohdille, ja näin on hyvinkin voinut käydä, muista et se vetää noin 4ml nestettä sen verta laittaa kans sinne, sen vanun täytyy olla märkä, ja reunoja pitkin kun kastelee pikku hiljaa, niin ei tule keskireiästä ulos :)
No en, pistää vihaks vaa että ku tilasin 64eurolla, että miten paljon paremmin oisin neki voinu sioittaa ( Eri sähkötupakka osiin siis ) Kokeilen vielä tota Esmoken Kanger EVODia : Kanger EVOD | esmoke.fi... ja tilaan Finnvapelta sen omia nesteitä, ja jotain muutakin mitä siellä myydään. Jos sit ei lähe pelittää niin luovutan. Lahjotan jollekki kaverille, tai foorumilaiselle mun vehkeet, tosin nesteitä en täällä lähde lahjoittelemaan, ku niin ei käsittääkseni saa tehdä '' :D ''.
O hiljaa :D Teini voi käyttäytyä aikuismaisesti, joka ei tee teiniä aikuiseksi. Mut nyt tää keskustelu lopetetaan. Tää ei liity mitenkää E-Savukkeeseen ja on epälaadukkain näkemäni keskustelu tällä palstalla ja valitettavasti oon tässä keskustelussa aika lailla, mutta jooh :D
Tää homma vaatii kärsivällisyyden lisäksi väkisinkin oppirahojen maksamista, ne itselle toimivat kokoonpanot tai laitteet tai nesteet ei löydy oikein muuten kuin kokeilemalla. Omat oppirahat eli "turhat" höyrykeostokset on ynnättävissä helposti nelinumeroiseksi summaksi. Tsemppiä ;)
Ei se oikee heti löydy, hitusen itselläkin vielä hakusessa.
Aikaakaan mennyt kuin...olisikohan neljä vuotta?
Karto kulkenut koko ajan enempi tai vähempi mukana ja kulkee, kunnes löytyy se oikeasti soiva RBA-korvike, Diver tällä hetkellä se mahdollinen korvaaja, menee kätevästi Odyn valmislangat samaan.
Diver ja langat tosin tarvii eka hommata.
Muuten, osaako kukaan suositella tota Kanger EVOD:ia ? tai pystyykö, onko ihan laadukas ? En oo aikasemmi ees kuullu tosta :D ostan sian säkissä :P
Parhaiten se noista uutuuksista tuntuisi toimivan.
Pro kurlaa tai käryää, iClearit vain käryää.
Protankissa tosiaan sama atopää kuin EVOD:issa ja täysin samanlaisesti on rakennettu vielä T3 ja MT3. Tuo tankin tilavuus tuntuu tekevän tepposia, sillä esimerkiski MT3:lla itsellä oli juuri ongelmana tuo kurlaus, joka tapahtui aina kun oli tankista 1/4 tai 1/5 jäljellä, eli kun ilmaa oli tarpeeksi. Protankilla on nyt kerran käynyt tuo myös. Eroon pääsee vain täyttämällä tarpeeksi tiuhaan, jolloin taas hävii se nestekapasiteetti jota varten se isompi on ostettu.
EVOD on tuntunut toimivan nimenomaan tuon takia, kun tankki ei ole liian iso.
Esmokehan sen ilmaisi mitä yritin ajaa takaa. Jos oisin saanu kiinni, oisin ottanut myös takaa.