-
Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
Väitän minäkin mustia palasia o-renkaan palasiksi, mulla ainakin irtosi palasia kun carton työnsi alacapsista läpi ja ne sitten varisee tankin pohjalle.. myös drip tipit on välillä niin tiukkoja, että carton reuna on jo leikannut multa kolmesta tipistä tiivisteen täysin riekaleiksi.
Mistähän noita tiivisteitä tippeihin muuten saisi lisää?
-
Näköjään sitten G-Spot sen verran ohutta/juoksevaa, että kun kartoon lykkäs toisen reijän, niin nyt kurlaa ihan huolella??? Yhdellä reiällä ei tätä ongelmaa tietenkään ollut.
Esim Vermillionin Malibusta taas sai todella mahtavasti lisää irti kun molemmin puolin löi kartoon holet (muutoin ei oikein tuntunut tarpeeks kostuvankaan kun ei jatkuvasti kunnolla rätissytkään Boge), mutta näemmä sitten ongelmia jos neste kovasti juoksevampaa mallia...
-
Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
Ettei nyt ois mennyt keskiputki paskasi? Itse taoin huoletta ketjussa olleen ohjeistuksen mukaisesti kymmenen reikää bogeen ja se mitään kurlannut.
Enkä nyt oikein näe reikien määrällä yhteyttä kurlaukseen. Ei kait se ehjä vanu määräänsä enempää ime?
-
No sehän tässä nyt ihmetyttääkin... Kertaakaan ei ole kurlannut aiemmin (siis mikään mitenkään rei'itetty), mutta nyt kun hieman pidemmän hetken oli imemättä, niin kurlas niin maan p*rkeleesti (eli kun pikkusen puhals akun päästä niin roiskas oikein kunnolla ulos...ja aina vaan senkin jälkeen jatku sama). Jonkin ajan tehokkaan imeskelyn jälkeen tuntuu taas pelittävän... Weird??? Ei taas kerran mene ymmärrykseen.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Ettei nyt ois mennyt keskiputki paskasi? Itse taoin huoletta ketjussa olleen ohjeistuksen mukaisesti kymmenen reikää bogeen ja se mitään kurlannut.
Enkä nyt oikein näe reikien määrällä yhteyttä kurlaukseen. Ei kait se ehjä vanu määräänsä enempää ime?
Taidan olla ainut, joka on tehnyt ne maagiset 10 reikää cartoon ja käyttänyt sen jälkeen sitä 'juustocartoa' pari viikkoa ilman ongelmia. Klassikko meni vaihtoon kun pilasin sen kokeilemalla 'cafe' makua ja nyt uudessa cartossa myös useampi reikä, pitää yrittää vähentää reikien määrää kuitenkin..
Haittana tuossa on tolkuton nesteen kulutus, palaneen vanun tutun maun puuttuminen ja muutenkin yllätyksetön tankin toiminta. :laugh:
En ohjeista ketään tekemään samaa :D
-
No nyt tuli Peleonilta himoitsemani DCT-tankit tännekin. Uskomattomia. Mä oon ihan rakastunu <3 Loppu kerrasta se räpellys 1ml eGo-C:n tankkien kanssa.. Lisäksi se maku, se kurkkutuntuma, se lämmin höyry! Kelpaa vaniljaa pössytellä!
Lisää näitä ja 3,5ml cartoja tilaukseen heti!
Edit: Vähän tässä häiritsee kun tuo tippi mahtuu tulemaan kokonaan tuonne säiliön sisään. Vahingossa kun taskussa oikeasta kohdasta painuu niin on 5ml nikotiininesteitä taskussa.. Ei hyvä! Uus, isompi driptip tuohon päähän? Voisko tuota putkea jotenkin lukita tuohon säiliöön?
-
Re: Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kelmi
No nyt tuli Peleonilta himoitsemani DCT-tankit tännekin. Uskomattomia. Mä oon ihan rakastunu <3 Loppu kerrasta se räpellys 1ml eGo-C:n tankkien kanssa.. Lisäksi se maku, se kurkkutuntuma, se lämmin höyry! Kelpaa vaniljaa pössytellä!
Lisää näitä ja 3,5ml cartoja tilaukseen heti!
Edit: Vähän tässä häiritsee kun tuo tippi mahtuu tulemaan kokonaan tuonne säiliön sisään. Vahingossa kun taskussa oikeasta kohdasta painuu niin on 5ml nikotiininesteitä taskussa.. Ei hyvä! Uus, isompi driptip tuohon päähän? Voisko tuota putkea jotenkin lukita tuohon säiliöön?
Osta vaasi mallin drip tippejä, ne pitää tuon tankin paikoillaan. Löytyy ainakin velholta, uk-eliquidilta ja hc:ltä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MiDaS
Näköjään sitten G-Spot sen verran ohutta/juoksevaa, että kun kartoon lykkäs toisen reijän, niin nyt kurlaa ihan huolella??? Yhdellä reiällä ei tätä ongelmaa tietenkään ollut.
Esim Vermillionin Malibusta taas sai todella mahtavasti lisää irti kun molemmin puolin löi kartoon holet (muutoin ei oikein tuntunut tarpeeks kostuvankaan kun ei jatkuvasti kunnolla rätissytkään Boge), mutta näemmä sitten ongelmia jos neste kovasti juoksevampaa mallia...
Tällä hetkellä kahdessa tankissa on Pink spot jamaican me crazy ja pink spot g-spot ja molemmissa on slotattu ato. Ei gurglaa.
-
Tilailemassa tankkeja pari Madvapesilta,kun muualla vähissä ja muutakin sieltä pitää tilailla,mutta katselin jotta siellä on noita kartoja monta tehoa on 1.25/1.5/2.0/2.5/3.0 ja mitähän tilaisi.Laitteena vain e Gon 1000mAh akut ja eGo Boosteri tulossa jolla saa 4.7V iskua.???Vai kokeilenko kaikkia. ???
-
1.25ohmiset oli aika surkeita. Noista egon patterilla 1.5 tai 2ohmiset ja boosterin kanssa voi kokeilla 2.5 ja 3ohmisia ennemmin ehkä ottais noi 1.5 ja 3 niin on kumpaakin ääripäätä, riippuu mistä tykkää.
-
OK.Tilasin parit muita testiin mutta jätin 1.25 pois.
-
1.5 on jo egolla välillä LIIANKIN lämmintä, kokeilin 1.25 ja oli ihan kuin 2ohmisella veippais 6voltilla - kieleen tuli palovammoja :(
2 ohmisella saa 3.7voltilla mieto mutta aromikas, 1.5 lämmin (välillä liiankin lämmin ja maku välillä kärsii). Yli 2 ohmiset ei mun mielestä kannata käyttää 3.7V:llä. Höyry on kylmää.
Eli ite käytän yleensä 2 ohmiset 3.7V modeissa, ja 2.7ohmiset VV ja 5V laitteilla, ja HV sitten 6V ja 7.2V laitteilla.
Välillä käytän 1.5ohmiset mutta yritän päästä niistä eroon nyt kun olen löytänyt avaimen täydelliseen veippaukseen :)
-
Tyrkätään nyt tämä helpoin ratkaisu bogen kartojen pituus ongelmaan alkuperäistä dct-tankkia käyttävälle.
-ET halua lyhentää tankkia
-Haluat käyttää xl bogeakin ajoittain tankissasi, alkuperäisten dct-kartojen rinnalla.
Ratkaisu= ostat 510-510 sovitteen tai kaivat sen pakistasi ja ruuvaat xl bogeen kiinni ja näin sinulla on 50mm pitkä karto käytettäväksi dct-tankissasi :D
-
Joku tainnut tuota jo testatakin, mutta kun tuo 510-510 adapterin ja carton liitoskohta on tankin alacäpin sisällä, niin imuilma ei pääse mistään virtaamaan ja siksi tämä yhdistelmä ei toimi.
-
Jos rahnaa ja haluaa ostaa laatutankin ,joka on suoraan Bogeille sopiva löytyy niitäkin jo muualtakin,kuin suomesta.Hinta vaan kaamea mielestäni http://www.happyvaper.com/VPX_CARTOM...carto-t-ss.htm
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
1.5 on jo egolla välillä LIIANKIN lämmintä, kokeilin 1.25 ja oli ihan kuin 2ohmisella veippais 6voltilla - kieleen tuli palovammoja :(
2 ohmisella saa 3.7voltilla mieto mutta aromikas, 1.5 lämmin (välillä liiankin lämmin ja maku välillä kärsii). Yli 2 ohmiset ei mun mielestä kannata käyttää 3.7V:llä. Höyry on kylmää.
Eli ite käytän yleensä 2 ohmiset 3.7V modeissa, ja 2.7ohmiset VV ja 5V laitteilla, ja HV sitten 6V ja 7.2V laitteilla.
Välillä käytän 1.5ohmiset mutta yritän päästä niistä eroon nyt kun olen löytänyt avaimen täydelliseen veippaukseen :)
Voin itse myös allekirjoittaa tämän jonkinnäköisenä nyrkkisääntönä, etenkin single coil cartoille ja atoille.
Matalaohmisista dual coileista ei tule mielestäni läheskään yhtä lämmintä höyryä, joten niissä pystyy käyttämään astetta korkeampia voltteja.
-
Lainaus:
Joku tainnut tuota jo testatakin, mutta kun tuo 510-510 adapterin ja carton liitoskohta on tankin alacäpin sisällä, niin imuilma ei pääse mistään virtaamaan ja siksi tämä yhdistelmä ei toimi.
Sama reikä siellä jatkon alaosassa on?
http://www.cloud9vaping.co.uk/WebRoo.../510-510_w.jpg
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
Paras tankki bogelle mitä itse omistan on lil mama/big daddy setti. Tänään pitäisi posti tuoda arcticin, joten ehkä mielipiteeni muuttuu :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
Saahan noita samoja muovicäpeilläkin http://www.happyvaper.com/VPX_CARTOM...carto-tank.htm, jolloin hinta noin 30 $.
Lisäksi vaihtoehtona on myös J-tank muovicäpeillä, noin 20 €.
Hinta-laatusuhteeltaan paras on ehkä tällä hetkellä Arctic Tank, jahka se tulee viralliseen myyntiin - alumiinicäpeillä noin 20 €?
-
Tänään posti toi Peleonilta 4 tankkia, luulin niiden sisältävän cartotkin kun aikaisemmin olin ostanut yhden toscanaMall:sta joka kirjanpidon mukaan olisi 6ml, nämä on silmämääräisesti saman kokoisia mutta ilman cartoja, onneksi olin laittanut tilaukseen 10 "vara" cartoa, on se tuo Puola vaikea kieli :)
http://lehis.kuvat.fi/kuvat/Link-it/...jpg?hash=80066
Tankit 15,45 zl == 3,54€ valuuttalaskurin mukaan x 4 76zl (17,39€)
cartot 7,32zl == 1.68€ -''- x 10 90zl (pyöristysvirhekö?) (20,60)
Taisin tehdä virheen, täytin ne turhan täyteen ja nyt täytyy pössytellä ne tyhjiksi ennen muiden maistelua ellen sitten (tuskin tässä kuussa) osta niitä lisää, tosin olisi tulossa clearomizereitä :P
täytettäessä makujakin olisi voinut miettiä hiukan tarkempaan:
http://lehis.kuvat.fi/kuvat/Link-it/...jpg?hash=78376
Keskellä edessä Omenaa ToscanaMall:n tankissa, perhana kun M-type pääsi loppuun, sitä olisin halunnut maistaan tankissa mutta tilasin lisää ja enemmän :)
Salmiakkia en uskalla näihin laittaa :P
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Tyrkätään nyt tämä helpoin ratkaisu bogen kartojen pituus ongelmaan alkuperäistä dct-tankkia käyttävälle.
-ET halua lyhentää tankkia
-Haluat käyttää xl bogeakin ajoittain tankissasi, alkuperäisten dct-kartojen rinnalla.
Ratkaisu= ostat 510-510 sovitteen tai kaivat sen pakistasi ja ruuvaat xl bogeen kiinni ja näin sinulla on 50mm pitkä karto käytettäväksi dct-tankissasi :D
Pitihän tuo testata, ja hyvin toimii :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
sidni
Pitihän tuo testata, ja hyvin toimii :)
No hyvä! Minä tässä teoria tasolla mittailin ja totesin mittojen/toiminnan perusteella toimivaksi. No, tilasin kuitenkin parit sovitteet, niin testaan vielä itsekkin :D
-
Kertokaas ny mitä mä sit teen väärin... :-[
Mulla on just noita kuvan mukaisia 510-510 adaptereita, joissa on kierreosassa myös reiät sivuilla... ei samperi, en pysty edes puhaltamaan ilmaa ton adapterin läpi. Kokeilin silti laittaa sen cartoon kiinni ja carto tankkiin - ei ilmaa läpi sitten ensimmäistäkään pihausta...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eLehis
Tänään posti toi Peleonilta 4 tankkia, luulin niiden sisältävän cartotkin kun aikaisemmin olin ostanut yhden toscanaMall:sta joka kirjanpidon mukaan olisi 6ml, nämä on silmämääräisesti saman kokoisia mutta ilman cartoja, onneksi olin laittanut tilaukseen 10 "vara" cartoa, on se tuo Puola vaikea kieli :)
Jep! Sielä on myynnissä kahdenlaisia DC-tankkeja. Cartollisia ja cartottomia :)
Cartollinen 29pln http://peleon.pl/product.php?id_product=1478
Cartoton 19pln http://peleon.pl/product.php?id_product=1521
Carto 9pln http://peleon.pl/product.php?id_product=1479
Sinänsä hauskaa että säästää 1slotyn (~0,22€) kun tilaa tankin ja carton erikseen. Tosin cartollisessa tankissa on muovinen driptippi mukana..
Edit: Olen jostain käsittänyt että ko. tankin tilavuus on 4ml ja carto vetää roinaa sisäänsä 1,6-1,8ml. Joten yhteensä siis tuo vajaa 6ml menee tavaraa kyytiin. Mä oon ihan rakastunu näihin! Lupasin itelleni etten ala välineurheilijaksi, nikotiinikorvaushoitohan tämä minulle on, mutta pakko laittaa useampi tulemaan.. Ja tietysti nesteitä kans!
Mikä on halvin paikka tilailla noita?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Kertokaas ny mitä mä sit teen väärin... :-[
Mulla on just noita kuvan mukaisia 510-510 adaptereita, joissa on kierreosassa myös reiät sivuilla... ei samperi, en pysty edes puhaltamaan ilmaa ton adapterin läpi. Kokeilin silti laittaa sen cartoon kiinni ja carto tankkiin - ei ilmaa läpi sitten ensimmäistäkään pihausta...
Pieni hetki, niin kokeillaan! katsotaan sitten, vittumainen tilanne kun ei voi oikein kauppaa suositella! menee hyvä kauppa raiskauksen puolelle :laugh:
Ja tosiaan näitä sovittimia on suljettuja ei suljettuja. Eihän niitä bottomfeedereitä voisi muuten käyttää
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kelmi
Irto cartoissa on kauluksessa viistottut mutta cartottomassa tankissa ei ole sille tukea joten täytyy olla varovainen irroitettaessa tankkia akusta, itse ekalla kerralla ihmettelin kun ei aukea, tankki vaan pyöri carton ympäri :P
Täytynee seuraavalla kerralla muistaa noi "täyden palvelun tankit" drip tipit onkin jo kaikki käytössä :)
Miten iso tuo reikä lienee, en ole sitä sorkkinut ja ihan hyvin toimii, silmämääräisesti katsottuna se vaikuttaa kyllä isommalta kuin jossain mainittu 0.8mm tai sitten mehun läpi katottuna se suurentaa :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
Selvästi 3ml dct-tankissa on ongelmia laadun kanssa (varsinkin alaosaan käytetään erittäin heikkolaatuista muovia.)
Mulla meni viikon käytön jälkeen se alaosan muovi halki.
-
Miten näiden tankkien säilytys? Siis täytettynä, nyt tuolla lojuu kaikki 5 tankkiani kyljellään mehuineen eikä yksikään ole vielä kop kop vuotanut mutta jos se seisoo/makaa pitempään niin niitä pitäisi kai ravistaa/sekoittaa :)
Mutta siis säilytys, ja uskaltaako noita heittää suoraan taskun pohjalle.
Tuo apple-maku on joskus ollut mukana ulkona ja sen maku muuttuu vähän vaniljaan kylmässä mutta muuttuuko niiden ainaiden juoksevuus(?) eri lämpötiloissa, "sisällä pysyy tankissa mutta ulkona valuu tankista" ???
Pitääkö pakkasessa ruveta nuoleskelemaan kuin tikkaria :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eLehis
Pitääkö pakkasessa ruveta nuoleskelemaan kuin tikkaria :)
Laita metallinen drippi niin se nuoleskeluongelma ratkeaa ihan itsestään ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eLehis
Miten näiden tankkien säilytys? Siis täytettynä, nyt tuolla lojuu kaikki 5 tankkiani kyljellään mehuineen eikä yksikään ole vielä kop kop vuotanut mutta jos se seisoo/makaa pitempään niin niitä pitäisi kai ravistaa/sekoittaa :)
Mulla seisonu pitkään kylellään.. Suoraan porvarin nokkaan ja höyryttämään :smoke: ei ongelmia
-
Voe jumanklavita näiden kanssa!. Nyt vihdoin sain taas lisää bogeja, että voisin kokeilla lyhennetyyn tankkiini upotusta. Parisen reikää tein naulalla kylkeen ja sitten siihen lyhennettyyn DCT upottamaan. EI helevattu kun on tiukka siinävaiheessa kun rei'itetyt kohat ovat ylittämässä alarengasta/tappia.. Saa hakata koko höskää melkein pöytää vasten ennenkuin uppoa.. Noh menihä se sinne ja lopputuloksena perkuleesti muovisilppua soossin joukossa. Testitaus eGolla ja hatsihan lähti. Mitään ilmakuplia en nähnyt tosin, joita pitäis nähdäkös. Onko tämä tarkoitus? toinen ongelma ilmeni Lavatuben kanssa. Ei inahda koko tankki, kun Lavalla koittaa hönkiä. Kolmella eri eGolla kylläkin toimii.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Ei inahda koko tankki, kun Lavalla koittaa hönkiä. Kolmella eri eGolla kylläkin toimii.
Mulla on yksi boge sellainen, että sitä ei voi ruuvata provarissa pohjaan. Antaa E1 koodin (muistaakseni carto oikosulussa), mutta kun vähän löysää ja ettii kohtaa niin jo rupee toimimaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Voe jumanklavita näiden kanssa!. Nyt vihdoin sain taas lisää bogeja, että voisin kokeilla lyhennetyyn tankkiini upotusta. Parisen reikää tein naulalla kylkeen ja sitten siihen lyhennettyyn DCT upottamaan. EI helevattu kun on tiukka siinävaiheessa kun rei'itetyt kohat ovat ylittämässä alarengasta/tappia.. Saa hakata koko höskää melkein pöytää vasten ennenkuin uppoa.. Noh menihä se sinne ja lopputuloksena perkuleesti muovisilppua soossin joukossa. Testitaus eGolla ja hatsihan lähti. Mitään ilmakuplia en nähnyt tosin, joita pitäis nähdäkös. Onko tämä tarkoitus? toinen ongelma ilmeni Lavatuben kanssa. Ei inahda koko tankki, kun Lavalla koittaa hönkiä. Kolmella eri eGolla kylläkin toimii.
Ei kai ne reijät sitä kanitusta ole tehyt. Kun naulalla tekee reiät, niin metalli ja reunat painuu sisään päin ja ei niissä ole mikään mikä tekisi kumisilppua. Silppu on tullut varmaan karton reunoista, kun putki ei ole ollut ihan keskellä. No niin tai näin, niin voit hommaa avittaa paitsi tähtäämällä ihan keskelle, niin myös kostuttamalla tiivisteen e-nesteellä, pieni voitelu auttaa tossa hommassa. Lavalla saat varmastikkin sen toimimaan kun nostat esim. haarukalla hieman karton liittimiä (jotka ottaa akun napaan kiinni) ylöspäin.
-
Joo sitä mustaa lilluvaa tuli tosiaan renkaista/päätycapeista, kun väkisin änki. kaksilla eri pihdeillä sain lopulta 20min väännön jälkeen bogen irti tankista! :) Nooh uus tilalle ja uudet kujeet. Tällä kertaa irrotin tankin yläkorkin ja laitoin carton tätä kautta ja sitten nesteet sisään ja yläkorkki perään. Ja kiesus kun kokikin ahaa elämyksen. Tällä tavalla ei tosiaankaan tarvitse littanaa/rei'itettyä kohtaa kartosta edes li'uttaa minkään läpi!.. Olipas se sitten helppoa. huh nyt meneeki tankillinen ihan vaan rauhottumiseen :smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Pieni hetki, niin kokeillaan! katsotaan sitten, vittumainen tilanne kun ei voi oikein kauppaa suositella! menee hyvä kauppa raiskauksen puolelle :laugh:
Ja tosiaan näitä sovittimia on suljettuja ei suljettuja. Eihän niitä bottomfeedereitä voisi muuten käyttää
No niin, homma toimii! MUTTA, vaatii kaksi sovitetta!510-510 ja 510-eGo sovitteet käy akku päähän. 510-eGo sovitteen ollessa akku päässä, siihen voi laittaa ulkonäön viimeistelemiseksi madvapesilta löytyvät conet, joita löytyy sekä pienelle, että isolle dct-tankille
pikku dct http://www.madvapes.com/eGo-Chrome-C...er_p_3438.html
iso dct http://www.madvapes.com/eGo-Chrome-C...er_p_3447.html
Kuva hässäkästä http://i386.photobucket.com/albums/o...2/IMG_0353.jpg
Kuvassa se toinen sovitin(510-510) on xl bogessa kiinni! Laitetaan vielä muutama huonolaatuinen kännykuva
http://i386.photobucket.com/albums/o...2/IMG_0356.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...2/IMG_0354.jpg
-
Hyvä hätäratkaisu, jos ei halua tankkia lyhentää... :)
Omaan silmään tulee kyllä liikaa pituutta ja pelkään, että tukevuus kärsii, kun tankin alaosa ei saa yhtään tukea Lavan rungosta.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
No niin, homma toimii! MUTTA, vaatii kaksi sovitetta!510-510 ja 510-eGo sovitteet käy akku päähän. 510-eGo sovitteen ollessa akku päässä, siihen voi laittaa...
En ehkä ihan tajunnut, mikä tässä 2 adapteria -jutussa on asian pihvi, mutta itse olen isolla DCT:llä käyttänyt 510-eGo -adapteria, johon olen alareunaan porannut pari ilmareikää 1mm metalliporanterällä.
Karton akkupää painetaan pöytää vasten täsmälleen tiivisteen alareunan tasolle ja adapteri ruuvataan nätisti kartoon tiivisteen sisään niin, että tankki "istuu" conen kierteiden päällä. IMHO erittäin tiivis ja toimiva ratkaisu - eikä varmasti pääse ainakaan alaspäin liikkumaan.
Yleensä viilaan vielä 510-eGo -adapteria muutaman millin matalammaksi kartopäästä, koska siinä tuntuu usein olevan kosketusongelmia.
Ai niin, ja tässähän oli tietysti kyse Bogen peruskartolle sopivaksi sahatusta tankista.
-
sorry, tää ei liity aiheeseen millään lailla mutta mitä toi "IMHO"tarkoittaa?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
sorry, tää ei liity aiheeseen millään lailla mutta mitä toi "IMHO"tarkoittaa?
(nettislangia) in my humble opinion, nöyrä mielipiteeni (asiaan) on.
-