Tervetuloa!
Vieläkö saa ihan perinteistä ego-T -settiä? Vai tuleeko siinä mukana pelkät clearot? Ite alotin sillä kaks vuotta sitten... :)
Printable View
Tervetuloa!
Vieläkö saa ihan perinteistä ego-T -settiä? Vai tuleeko siinä mukana pelkät clearot? Ite alotin sillä kaks vuotta sitten... :)
Näyttäis vähän siltä että myyjät eivät oikein pysy perässä markkinointinimissä vaan myyvät egoakkua ja CE4-clearoa eGo-T- pakettina :) Samaisella T niinkuin Tankkimalli- egolla itsekin aloittelin reilu pari vuotta sitten, mutta niitä ei taida enää monessakaan paikkaa olla myynnissä..
E: niin ja anteeks kauhiasti tää naisten pukuhuoneeseen ryntääminen :D
No mää jo aattelin et vieläkö ne sitä kökköä tankkisysteemiä myy :D
Mun puolesta miehet saa täällä kommentoida, kunha pysyvät asialinjalla. :)
Täytiipi käydä täällä naistenalueellakin esittäytymässä. Eli täällä reilu nelikymppinen nainen joka sauhutellut aiemmin mentholitupakkia(LM lähinnä suomesta löytyvistä).Pitkään olen sähkötupakin kokeilua harkinnut ja sain vihdoin aikaiseksi tilata ekat ennen vuoden vaihdetta. Perinteiset jäi sen siliän tien eikä tulisi enää noohon meileenkään siirtyä.
Ihan ensi alkuun tilasin nikotiinillisia kertakäyttösavukkeita ja tykkäsin noista todella.Tällä hetkellä tuon lisäksi pari kpl eGo-akkua+clearo CE4.
Nyt kun tuntuu, että tästä tulee tapa, niin olis tarkoitus suunnitella sitten hieman parempaa. Työkäyttöön olen hieman harkinnut eRoll:eja. Vinkkejä otetaan vastaan muista vastaavista myös. Kotikäyttöön sitten olisi ensialkuun suunnitteilla tilailla parempia päitä noihin nyt oleviin akkuihin, Evodia olen ajatellut testata seuraavana. Akkujakin olen katellut parempia, mutta luulen että näillä pärjää vielä ensialkuun.
Ei muuta ku kerralla kayfun liteä, dna20 modia tai kunnon putkijöötiä kouraan:) Säästyy monta euroa.
Kiitos vinkistä. Tänään hain postista paketin ja laitoin laturiin...Jaiks! :crying:
Löytyisiköhän täältä paremmin vinkkejä näistä sirommista laitteista, kun nuo miehet tuntuu ajattelevan, että mitä isompi ja järeempi sitä komeempi ja mitä enemmän omaa säätämistä sitä parempi.
Eli minulla tällä hetkellä ego-akkuja jo pieni kokoelma(USB 100mAh, 650mAh, 2x900mAh ja spinner). Nuo on kotikäytössä/kyläillessä paikassa jossa ei koolla väliä. Ja noihin sitten evod ja ce4 clearoja kokoelma eri mauille, nyt tulossa pari lasista tujummille mauille mallia Aspire ET-S BDC . Lisäksi tarkoituksena kokeilla protank mini II.
Ulkona liikkuessa/töissä ollut yhä käytössä kertakäyttöiset ja noiden voittanutta en ole vielä löytänyt, mutta kalliksihan nuo tulee. Eilen saapui eRoll, jonka oli tarkoitus korvata nuo kertakäyttöiset, mutta ei ainakaan ensikokeilulla vakuuta :(. Siis onko kenelläkään vinkkejä muista kokeilemisen arvoisista pikkuhöyryttimistä.
Toinen mikä kiinnostaisi, olisi joku sirompi modi ja mieluiten vielä säädettävä, mutta kovin tuntuu olevan vähissä valikoima noissa.
Mulla on säädettävistä iTaste vv (hyvin toimii, mutta mua nyppii helisevät säätönamiskat, joten se on vain kotikäytössä) ja eGo-C Twist 1300 mAh, mutta jos tosiaan sirompaa hakee, niin käviskö sitten vaikka 650 mAh Twist? Se ei ole kuin 9 cm pitkä ja 1,4 cm paksu. Tosin eihän nää modeja taida olla kumpikaan. :D
Juu, siis tuo yksi säätöakku(spinneri) löytyy jo ja niihin ja tuon ego-luokan laitteista tietää jo aika hyvin.
Lähinnä siis itsellä olisi itsellä se ihan mini-automaatti työ käyttöön noiden kertakäyttöisten tilalle(Saa nähdä tottuuko tuohon erolliin, ei ainakaan heti vakuuttanut.)
Sekä sitten se sirompi modi ja tuollaisen pistin lopulta tilaukseen pitkän googlettelun jälkeen MiniLambo (body) | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa.
Kyllä kai kaikkeen tottuu enemmän tai vähemmän. Oman eRollini myin pois turhana kapistuksena, parin täytön jälkeen tuumasin, että ihan turhaa pikkusievistelyä.
Sievistelystä viis, lähinnä se käytännöllisyys töissä/ulkona liikkuessa on se mikä ratkaisee.
Teinpä ensimmäisen sekoituskokeilun, kun tuli pinksptin 0 mg nesteitä, joita meinasin lähinnä maistella ennen varsinaisilla tiivareilla ja baseilla aloittamista.
Pink spotin Lime drop 0 mg(juuri saapui pari lasitankillista Aspire et-s BDC) ja siihen sekaan paleonin green mint 24 mg ja tulikin tosi hyvät nesteet heti ensi kokeilulla ja höyryt on tosi hyvät.
Mulla on egot malli c5 1100 akulla tankki on helppo täyttää laitan pitkällä kärjellä tankin rajaan saakka nestettä ei tee yhtään mieli tavallista tupakkaa vaikka oon polttanu 40 vuotta tai vähän yli
viikon käytön jälkeen yskä ja kröhiminen loppu. Tuntuu ilma kulkevan paremmin makuaisti parantunut. Paljon parempi kuin tuo sheriff glassinen
Nyt on alkanut tottumaan tuohon erolliin, vaikka yhä kertakäyttöinen aina varulta mukana yhä. Kätevän kokoinenhan tuo on mukana kuljetella töissä ja automaatin haluan työkäyttöön/matkoille. Nyt käytän vahvempia nesteitä tuossa, joten hyvin toimii niksatarpeiden täyttämiseen pikaisemmillakin imuilla. Hieman vaati totuttelua kuitenkin.
Nyt on ego-akkuja jo kokoelma ja se ensimmäinen modikin eli minilambo. Tykkään muuten kovasti, mutta akku kyllä kuluu tosi nopeasti, mutta siitähän tuo on kätevä, kun on vaihtoakut. Laitehankinnat alkaa toivottavasti olemaan siis tehty. Suosikkiclearoksi on noussut nyt tuo aspire ET-S BDC ja jäänyt evoditkin sivuun.
Nyt onkin sitten mennyt rahaa nestesiin ja siinäkin alkaa valikoimaa jo löytymään, kunhan tilaukset kotiutuu. Omalla sauhuttelulla nuo taitaa riittää jo ikuisuuksisksi:laugh:. Noh, ei tule ainakaan hätä käteen pitkiin aikoihin vaikka olisi nesteet loppu kaupoista tai vaikka lainsäädännöt muuttuisi miten.
Rahaa tähän on kyllä palanut paljon enemmän kuin oletin, mutta toisaalta ei tule sorruttua analogiseen kun on turvattu varasto ja laitteisto.
Mulla höyryttelykustannukset on tosi pienet. Laitteet on ok, eli Vamo V5 ja kartotankki, ainoot kulut on nesteet (sekoittelen itse) ja kartot. Uutta laturia oon ollu hommaamassa jo useamman kuukauden, mut olkoon nyt kun vanhakin vielä toimii. Alkuun mullakin meni hirveesti ihan turhaan rahaa kun etsin "sitä oikeaa". Nyt on kaikki niin kohdillaan kun ikinä olla voi :)
Ens alkuun tähän sai kyllä rahaa uppoamaan, nykyisin kulut on varsin pienet. Laitteisto on kohdallaan, just tilasin silicaa ja kanthalia. Jossain vaiheessa pitää tilata lisää niksaa ja pohjanestettä. Mä myös sekoitan itse kaikki nesteet. Se kyllä säästää kuluja huomattavasti.
En tiedä sievistelystä, mulla on mister v3 eli kai se on enemmän miesten laite. Se on pomminvarma, pienimmässä akkukoossa (18350) hyvän kokonen, ei vuoda, helppo käyttää ja minun silmään erittäin esteettinen. Kalliimpi joo, mutta hintansa väärti.
Menee farkun taskuun ja käsilaukkuun oikein mainiosti, lukkoon kun laittaa niin ei tulita keskenään. Pienempi kuin miniprovari kaiffarilla. Jos RBAt kiinnostaa yhtään, niin ruoho on todellakin vihreämpää, höyry sankempaa ja maut kohallaan!
Edit. Ja piti sanomani, että ns. ylläpitokustannukset on ihan minimaaliset.
Todella sievistelystä viis, enemmän ratkaisee se käytännöllisyys ja miltä tuntuu kädessä. Vielä vierastan hieman noita järeämpiä laitteita, ehkä niitä pitäisi päästä näkemään ja kokeilemaan kädessä. Itsellä ei todella tuollaisen omistavia tuttuja. Voi olla että tuollaisen järeämmänkin jossain tulevaisuudessa hankkii.
Jos näissä nykyisissä laitteissa pysyy ja nesteitäkin alkaa olemaan melkoinen valikoima niin todella jatkossa vain täydentäminen + atot(niitäkiin tällä hetkellä löytyy). Ainoa mikä vielä tuosta aloituksen hankintalistalta on nestepohjat ja hieman varusteita lisää sekoitteluun.(tiivareita tulossa jo laaja valikoima capellaa+ niksapohja 100mg), joten todella jatkossa ei kustannuksien pitäisi päätä huimata vaikka vielä on matkaa nollille pääsyyn verrattuna analogiseen. Siltikin tämä on ollut niin hieno homma että en kadu, raha on vain rahaa.
Tarkoitin siis ettei tuo misteri elikkäs pikkuherra ole niin kovin naisellinen, kuin ehkä joku muu. Mutta pieni se on, ja just vaihdoin siihen uuden pumpulin. Eniten oon tykänny, kun se on hybridi, eli samassa paketissa KAIKKI, ei tarvii ostella lisäkilkkeitä.
Mulla on ollu niksapohja 36mg, ja nyt oon menossa 6mgllä ite. Ite sekottelu on ehottomasti paras homma, kunhan vaan löytyy hyvät tiivarit. Niihin saa menemään kyllä aikaa, vaivaa ja rahaakin. Omasta maustahan se kaikki on kiinni. Capella on hyvä merkki, sitten ite oon tykänny atmoslabista (koska se on todella riittoisa) ja kyllä mulle copsa uppoaa (parasta, mutta yritän pitää kausiluontoisena koska sitä tekee mieli höyrytellä koko ajan). Ja crazy currant on yks mun suosikeista kyllä.
Ja ei mullakaan ole "harrastavia" kavereita IRL, täältä ne kaikki löytyy :)
Yritän kaivaa jostain kuva tosta misteristä vielä naisen kädessä, niin näätte kokoluokkaa.
Liite 13053
Mulla on siis pieni käsi, taitaa olla 7puol-kokonen. Kynsilakka on puolestaan OPI I'm really not your waitress.
Itselle olisi mtkalla noita Copsan makuja valmislitkuina aluksi, ajattelin, että paras testata niin ensin maut ja sitten vasta tilata tiivareita lemppareista. Samoin halon nesteitä matkalla.
Itse tilasin tuon 100mg niksapohjan, kun ajattelin, että se käy myöskin 0mg valmisnesteisiin ilman liikaa laimentumista. Omalla höyryttelyllä tulee säilyvyys jo vastaan varmasti vastaan tuolla putelilla :). 12 mg menee itsellä pääosin vielä ja nestettä menee 1-2 ml/pv.
Edit: ilmestyi kuva tuossa välillä, pienemmältä ja sirommalta tuo laite tuossa näyttää kun ajattelin....
Eikä:banghead:, nyt mä kyllä tyydyn näihin laitteisiini, vaikka kuinka alkaa kiinnostamaan....
^^ Kiitos! Naisen kädessä olenkin halunnut jonkun pienemmän modin / hybridin nähdä, koska niitä tässä on nyt tullut tiirailtua enemmänkin. Tuo vaikuttaa justiinsa passelin kokoiselta, tarpeeksi paksu ja samalla passelin lyhyt. :eek:
Toi eRoll tosiaan vaatii vahvat niksat alussa kun siirtyy röökistä suoraan. Tuo oli itellä ensimmäinen vehje, ja vahingossa onnistuneen makuvalinnan johdosta loppui röökailu kuin seinään.
Vieläkin tulee otettua mukaan pikareissuille kun se on tossa aina kampataskuun heitettävissä, eikä tarvi muistaa lukituksia ym.
Nyt noita kamoja on kertynyt joka lähtöön, niksat tippunu 36mg>10mg, ja sellanen hyvä puoli on että yhdenkään ostoa en oo katunut :rolleyes: .
Ole hyvä! Laitan vielä toisen.
Liite 13055
Hyvältä näyttää! :thumbup:
Ja maistuu!
Noissa HE-vehkeissä on minun mielestä myös sellanen pieni ekologinen vire, ei tarvi koko ajan ostella lisää kaikkee matskua vaan kama oikeesti kestää.
Ja olipa vehje mikä tahansa, pääasia on se ettei vedä röökiä!
Jep, laitoin justiinsa kyselyä milloin olisi taas saatavilla. Koskapa kohta puoliin pitää alkaa miettimään taas atojen tilausta evodiin / miniin. Vaikka niitä kuinka pesee tankillisten välillä, niin hävikki on yllättävän suuri, kun mukana on aina ne pakolliset kärtsäävät taikka vuotavat yksilöt. Ja nuo nykyiset egot voi hyvin toimia hätävaravehkeinä, ei ne hukkaan joudu. Ja kylmä tosiasia on, että esim. iTaste etenkin protank minillä on ihan jörkyttävän pitkä. *selittää hän itselleen, yrittäen kuulostaa kovastikin vakuuttavalta* :lol:
Juu, täytyy pitää silmät auki ja jos tuntuu, että ei natsaa, niin laitan sitten ostoilmon. Toinen mitä olen vilkuillut on Diablon hybridi, mutta siinä joku (tankki kai lähinnä) tökkää silmään. Tämmöiseen törmäsin eilen illalla, voi lääh. Amstaff SS/Brass | Animodz
Diablo on hyvä luotettava laite, mutta meshille. Mister alunperin suunniteltiin silicalle, mutta näppärät kaverit keksivät että toimii myös meshillä. Itse en tota meshiä ole uskaltanut kokeilla, silican punomisessa oli riittävästi puuhaa, meshissä on niin monta mutkaa enemmän, vaikka porukat kehuvatkin että maku on puhtain.
Kummin vain, mister tai diablo, kumpikin on laatulaite, niitä edes mä en onnistu rikkomaan. Kaikki eletroniset tuppaa mun näpeissä hajoamaan alta aikayksikön :(.
Itse ihastuin Diablo Oneen, mutta pienten käänteiden jälkeen ostin sitten hybridin. Se että tankki näkyy, on mielestäni aloittelijalle plussaa, näkeepähän milloin nesteet on loppumussa. Oikeasti sen kanthalin maku on jotain aivan kammottavaa. Näin tämän laitteen silmissäni paljon isompana kuin se oikeasti on ja kun avasin paketin, niin ensimmäinen ajatus oli että onko se noin pieni. Tokihan tämä on egoa paksumpi, mutta 1000 mAh ego twist + Protank mini on kuitenkin jonkin verran pidempi, mitä Diablo hybrid on pisimmillään, lyhyemmällä akulla aika kompakti paketti. Itse käytän tällä hetkellä vaijerin kanssa ja olen tosi tyytyväinen (eka setuppi menossa, eikä tää nyt niin hankala ole). Onko se One sitten sen näkymättömän tankkinsa kanssa yhtään sen hankalampi, en osaa sanoa. Mutta kyllä se ainakin omasta mielestäni on yksi parhaimman näköisistä laitteista. Itse en ollut niinkään innostunut kromiputkista ja sellainenhan tämä nyt on, mutta paremmalta tämä livenä näyttää kuin kuvissa.
P.S. Oletko mahdollisesti Staffi-foorumilta?
Juu, sama stolli :)
Mulla on nyt käytössä 1300mAhin Twisti (varalla iTaste) ja nesteistä riippuen joko evod tai mini siinä nokassa. Joten kaikki noita lyhyemmät ovat plussaa ja saahan se kädessä tuntuakin, joten paksuus ei haittaa.
WonderC: Minkä paksuista vaijeria sulla on, myös meshiä vaiko pelkkä vaijeri?
(Pitää alkaa opiskelemaan ennen kuin laitan mitään tilaukseen, josko saisi hutiostokset minimoitua.)
Mulla on 2mm vaijeria + pala meshiä.
http://www.youtube.com/watch?v=G_jdAxhaKdk#t=23m10s
Tossa on yksi video jossa Rotary näyttää vaijerisetupin tekoa. Tekee Diablo Oneen, mutta periaatehan ei siitä tuskin muutu mihinkään.
Youtube on muutenkin aika hyvä kanava katsella noita laitteita. Niistä saa aika hyviä vinkkejä toisinaan ja ainakin itselleni tuo setupin vääntö oli aika paljon helpompaa, kun oli noita videoita muutaman nähnyt.
Ei mennyt kahta tuntia niinkuin joillain, vaan reilusti allen tunnin selvisi ja siitäkin leijonan osa meni työkalujen etsimiseen. :laugh:
Vinkiksi voi sanoa kaikille, ensimmäisen setupin tekijöille. Jos teette setupin niin että laitteessa ei ole akkua sisällä, niin katsokaa että se "näppäinlukko" on kiinni akkua asentaessa. Ettei käy niin kuin WonderC:llä ja joudutte ihhmettelemään, että mihin mun setuppi hävis. :laugh:
P.S. Muru ja Pala laittoi terkkuja.
Tänks :) Videoita onkin tullut tiirailtua jo muutama ja työkaluja löytyy, kiitos koruharrastuksen. Murulle ja Palalle takas terkkuja, Satu kysyikin tossa joku aika sitten, että olenko mä alkanut höyryämään. Noin niinkuin normaaliakin enemmän.. :rolleyes:
Kyseiselle foorumille löytyy tunnukset itselläkin, toki ei varmaan vuoteen oo tullu käytyä kun on facebookki ryhmässä on niin helpompi seurata. Saa tämänkin foorumin elukka topicciin pistellä kiitokinkku kuvia, meidän possusta siellä muutama jo onkin ;)
(vaikka väärää sukupuolta itsekkin tähän topicciin olen niin piti siltiilmoittautua :))
Mä voin yrittää muistaa laitella parit kuvat ensi viikolla, kun Eltsu täyttää 13. päivä 11vee, jos vaikka jonkun kaakun saisi frouvalle aikaiseksi. Eikä siellä foorumilla juuri mitään enää ole, kaikki taitaa olla FB:ssä nykyään.
Mulla on nyt dilemma.. Odotanko Diablo hybridin V2:sta, vai ostaa päräytänkö nykyisen version. Ehkä kuitenkin odotan ja tuijottelen silmä kovana kirpparia samalla.