Seuraavaks sit kaiffarista lämpöset ja paksut höyryt ulos? =) Suosittelen kokeilemaan.
http://divi.kuvat.fi/kuvat/Sekalaise...706.JPG/medium
Printable View
Seuraavaks sit kaiffarista lämpöset ja paksut höyryt ulos? =) Suosittelen kokeilemaan.
http://divi.kuvat.fi/kuvat/Sekalaise...706.JPG/medium
Jos toi on samanmoinen setuppi ku metukalla oli miitissä niin :punk:. Se höyryn määrä, lämpö ja maku oli jo aivan hulluja 20W:lla
Miks hakkiksella tollanen muumipeikolta kuulostava nikki?
huh huh, hiukan kyl kuulostaa häiriintyneeltä toi pizza setti.:crazy:
Liite 10429
Ehkä jo Vapefesteillä mukana
Mitäs se tommonen on? :)
Varmaan mielipiteitä jakavaa tavaraa :)
Americana Pizza? :laugh: Vai Dillinger?
Pizza + Diablo Loco... :thinking::sarcasm:
kävis mielessä =)
Nyt on pakko sanoo kun alko vihdoin ärsyttämään tarpeeks. Tuo intron järjettömän kovaa pauhaava poppi ja sitten ei puheesta kuule mitään kun pitää pienentää volat ettei ikkunat helise... Ja toinen juttu on tuo setuppivideoissa oleva musiikki. Jää nykyään kaikki noi kattomatta kun ei vaan jaksa kuunnella. Ennen kuuntelisi vaikka ihan joutavaa höpötystä kun tuskin kukaan ihan hiiskumatta sitä setuppia tekee.
Muuten hyviä videoita mutta tuo äänipuoli vielä kuntoon.
Ja ei millään pahalla jälleen.
Tohon alkumusan hervottomaan volyymiin oon kyllä itekin kiinnittänyt huomiota. Vielä kun yleensä luurit päässä näitä tullu tsiiduttua.
Asia kunnossa. Uusi intro on tulossa piakkoin, joten korjataan se siihen.
Toi setuppien teko videolle on asia joka jakaa mielipiteitä, teki sen miten hyvänsä. Jos teen ne videolle kaikkine selostuksineen, tulee joku valittamaan puolituntisesta videosta ja jos taas hyppään coilin kieputuksen ja vaikka tohottelujen yli, on seuraava kiljumassa kun ei osaa tehdä, kun ei näytetä.
Joten aikamoista tasapainoilua tämä on monessakin suhteessa.
Tato intron volumea ihmettelen vähän itsekkin kyllä. Se on tuossa viimeisimmässä videossa laskettu alas vielä liki 30% alkuperäisestä:thinking:
Disclaimer: en oo ihan uusimpia pätkiäsi (vielä) katsonut, eli jos on jotain muutosta tehty niin en ole pätevä kommentoimaan.
Ollaan ajateltu, että kokeillaan nyt Janin kanssa vähän erilaisia tyylejä noissa videoissa muutenkin, koska äkkiä kaikki alkaa toistamaan itseään, jos jokaisessa on eka se perinteinen blaablaablaa---------->kamera pöytään päin-------->blaaablaablaa------>kamera ylös ja blaaablaablaa.
Niitä on jopa rasittava tehdäkkin aika-ajoin
Vaihtelu on jees, ei noita scottin ja toddin videoja esim tuu katottua muutaku kiinnostavien tuotteiden kohdalla. urdun ja teidän videot taas tulee katottua kaikki heti kun vaan mahdollista. :laugh:
Intron vola parani jo vähä, mutta edelleen joutuu kyllä volumea ruuvaamaan sen ajaksi hiljaselle ja loppuvideon ajaksi taas melkeen täysille.:)
Pitää nyt tutkia, mikä tossa mättää, koska nyt oon tarkastellut ja tasoitellut noita ääniä erikseen vielä. Mun koneella ne on nyt viimeisimmissä ollu aika vakaalla tasolla
Yks on puhua korkealla äänellä. Erottuu selkeämmin samalla äänenpaineella.
Kuuntelimpa pitsajakson alun uusiksi ihan tällä korvalla. Ei se tunnari niin korkea ole, siinä on vaan nii tosi paljon kamaa. Se soundimaailma on ihan jostain Game of Thronesin tunnarista. Eli kamaa on oikeesti paljon. Ja eiköpähän tuo oo ihan stereoääntä. (Sori, tukkosilla ja kipeillä korvilla kuuntelen, nyt ei tule ihan timanttia) Tommosen äänen jälkeen minkätahansa videon pelkkä videoääni tuntuu todella ohuelta, ja siis paljon hiljaisemmalta.
Eli mitä vois tehä?
Vois tehä uuden tunnarin, jonkun tiluliluliin enemmän pellehermannipohjalta, jolloin se soundimaailma olis samanlainen.
Tai sitten vois nauhottaa esim. parilla kondensaattorimikillä puhetta ja tilaa. Jolloin siitä ääniraidasta tulis paksumpi.
Kummassakin tapauksessa ne soundit olis enemmän yhteneväisiä, jolloin niitä vois jopa muokata kokonaisuutena. Tai vaikka katsojan päässä: laittaa alussa isommalle/pienemmälle eikä tartte välillä säätää.
Mä tässä oon jo jonkun aikaa pähkäilly uutta tunnaria, koska Jani on nyt niin isosti mukana, että pitää kehitellä hommat uusiksi. Katsotaan sanoi neek...lääkäri.
Lisäksi pitäis löytää joku graafisen alan piirtäjäwelho, joka taikoo meille soivan logon jne. Joten ilmoittautumisia otetaan vastaan!
Voin antaa työnäytteeksi heppatyttökuvan, jonka piirsin tuonne kiertokirjeketjuun, mutten viitsinytkään osallistua.
Liite 10459
Anteeksi. :antismoke:
Todella yllättävä ensimmäinen vastaus :lol:
Tos on teille passeli logo.
NSFW!Spoileri!
\NSFW!
Siihen voit sitten halutessas lisätä söpöjä kukkaisa, kissanpentuja, tai vaikka my little ponyjä.
:lol:
Ei ola minu hannuri sina kuvasa. :D
Charun sinä röyhkimys, vielä rajas itse mainoksen pois, et tiedä kuinka paljon tuosta maksoin!
Spoileri!
Aattelin, että sä et kuitenkaan tarjoa kaikkia Rotaryn videoimia laitteita tai nesteitä (tai välttämättä halua yhdistää kaupan nimeä tuohon kuvaan ihan näin julkisesti). :laugh:
Peräreikä = The latest innovation in the vaping scene! Simply the best answer for the need of the smell and aroma that everybody loves....as long as it comes from their own ass :D
Kai näistä innostuneena Rotary ja PDZ ottavat testiin PBusardonkin arvosteleman The Kouradan? :lol:
Tuota pizzajaksoa yritin eilen kuunnella koiria ulkoiluttaessa ja ongelmahan olikin puheen hirvittävä hiljaisuus eikä tunnarin suunnaton äänekkyys. Eli tunnari tuli justa sopivasti, mutta puhe oli niin hiljaista piipitystä volat kaakossakin, ettei kuullut yhtään mitään Järvenpään suunnattomassa metropolimaisessa vilskeessä.
Mulla ainaki puhelimella kattoes riitti 1/3 osa volumee..
Sikälimikäli rahatilanne antaa periksi, niin olen päivittämässä kameralaitteistoa piakkoin, jolloin siis siirrytään puhtaasti videokameran käyttöön ja hommaan mikkisetin vielä tuohon kylkeen. Silloin saadaan se ääni kunnolla, eikä etäisyys mikkiin ole niin pitkä, että ääni katoaisi matkalla. Samalla ääneen saadaan huomattavasti parempi dynamiikka.
Nyt vaan on kyse vain ja ainoastaan rahasta, jota tuo setti syö ihan toisella tapaa kuin tähän mennessä käytössä olleet vermeet.
Toinen kysymys, jota pyörittelen, on noiden hankintojen järkevyys suhteessa siihen mitä tehdään. Kyseessä on kuitenkin kaksi kaveria ja ihan puhtaasti harrastaminen tasolla, josta ei hyödy yhtään mitään, pois lukien muutamien kauppiaiden ja loistavien käyttäjien testiin lähettämät tuotteet. Nuokin laitteet on pääosin laitettu kiertoon, koska emme näe että olisimme jotenkin eriävässä arvossa kuin muut höyryttelijät.
Jos videoille on jatkossa kysyntää, niin tottakai pyrin päivittämään laitteiston ajantasalle, mutta tosiaan, hyvä mikkisetti yksinään ei satasella tai kahdella irtoa ja tällä hetkellä ainoa käyttötarkoitus olisi nämä videot teille.
Olen muutamaa muutakin juttua suunnitellut, mutta esimerkiksi hyvä valaistus on myös kova investointi vain tähän käyttöön
Hyviä pointteja. Mua ei oo itteeni tuo valaistus ikinä häirinnyt toisin kuin äänet, johtuen varmasti omasta duunistani.
Videot on viihdyttäviä, niistä saa järkevää infoa, ne on tosi hyvä lisä suomalaiseen höyryvideomaailmaan.
Mietitte rauhassa, että mikä on tärkeintä: informaatio vai lavasteet, noin karrikoiden ilmaistuna.
Maailma on pullollaan medianomiopiskelijoita, pyydä jostain koulusta apuja. Opinnäytetyötä tms, suunnittelevat teille järkevänhintasen setin opiskelijatyöllä.
Onneks mulla on apuja tuolta valokuvauksen puolelta (urheilukuvat.net), koska itsekkin touhuan sillä puolella hvinkin paljon.
Tottakai se ois makeeta kun ois kaikki pelit ja rensselit viimeisen päälle, mutta prioriteetit on pakko laittaa johonkin orderiin.
Sit ois tietty ihan eri asia, jos ois rahallinen paine takana, joka pakottaisi hommaamaan kaikki laitteet, mutta kun katselee meidänkin videoiden katselumääriä, niin aika kaukana ollaan high-end laitteista vielä
Hyvältähän noi näyttää, eli ei siinä valaistuksessa nyt mitään kovin pahasti ainakaan pielessä oo. Ja ei toi äänikään mikää iso ongelma oo - tai siis ongelma ollenkaan kun kotona väijyy. Lumiassa vaan toi äänenvoimakkuuden säätö loppuu harmillisesti kesken, ei tosiaan kaikissa juutuubi-pätkissä, mutta monissa muissakin. Eli ei stressiä ja älä nyt ainakaan ota mitään paineita tosta.