Mulla menny PSVn Gummy bearia nyt ne tankilliset läpi. Ei hyytymistä.
Täytyy sitten kokeilla tota jasserin penelope kylpyä. Eli purku mutta setuppi jää kiinni ja kattilaan kiehumaan ja sit hammasharjalla coili puhtaaks.
Printable View
Mulla menny PSVn Gummy bearia nyt ne tankilliset läpi. Ei hyytymistä.
Täytyy sitten kokeilla tota jasserin penelope kylpyä. Eli purku mutta setuppi jää kiinni ja kattilaan kiehumaan ja sit hammasharjalla coili puhtaaks.
^ Sullehan on tulos namia millä setupit kestää ja kestää ja kestää...:D
Tänään saapui Nautilus saksasta ja kerrasta pelaava setuppi ja kyllä unohtu taas kartotankki kotia! :) uskomaton vehje! toivottavasti nuo kiinasta tulevat on edes lähelle yhtä laadukkaan oloisia kun nuo saksalaiset (tai no missälie valmistettu) mallit.
Ja nuo rampagevaporin clear setit käy ja vaikuttaa nekin erittäin hyvin tehdyiltä.
kyllä höyryää :esmoke:
Tarvii pientä käytännön vinkkiä. Tuossa kun tein uuden setupin, kaikki meni ihan ok ja ennen nesteiden laittoa wickkiin, ohmit näytti n. 1.9ohm. Mutta sitten kun ruuvasin tankin, pruikkasin nesteet sisälle, ruuvasin loput kiinni ja testasin ohmit niin rupes sirkus soimaan ja ohmit hyppeli 2.6-4ohmin välillä? ???
Voineeko johtua siitä, että ruuvasin osat kiinni niin, että nautilus oli kiinni provarissa, ja se olisi jotenkin aiheuttanut pientä vääntöä jonnekinpäin niin että lanka ottaa oikkaria jostain?
hyvin tod näk et oikkaria pukkaa semisti
Veikkaisin kosketushäiriötä jommassa kummassa hopealangassa.. Jos ottas oikaria, niin ohmit tippus alaspäin. ;)
Ruuvasin Terminatoriin GGTS basen kiinni:
http://img.tapatalk.com/d/13/01/12/azezyna6.jpg
Collector tank ja imuilman säätö toimii kuin esikuvassakin. Tämä setti joutaa kyllä myyntiin, tai metsästän maailmalta vaihdokiksi jonkun kivan hybridin.
En mä tota terminatoria silti jää kaipaamaan, kyllä alkuperäinen Odysseus V2 vie voiton, mutta jos äänestää lompakolla, niin silloin terminator on todella varteenotettava vaihtoehto. :)
Tuossa Todd testailee laitetta lankojen liittämiseen. Näppärä systeemi, hinnakas tosin mokomaan hommaan.
http://www.youtube.com/watch?v=6OdDSkcqMjc
Päivitystä tuohon omaan ongelmaani missä sanoin, että ohmit heittelee.
Elikkäs vika varmaan oli tosiaankin siinä kun väänsin tankin ja muut härpäkkeet kireeksi niin, että oli ato kiinni modissa ja silloin se varmaan pukkas pikkasen sitä plussanapaa ylemmäs jolloin jostain sitten varmaan vähän löysäsi niin että meni lanka oikkariin.
Eli nyt kun kiristin tankin ja cäpit yms. käsissä, niin ei ole enää ohmit heitelleet. Kivat 1.9-2.0ohmin setuppi nyt.
Ainakin tuli harjoitusta tuohon wickin tekemiseen ja hopealangan punomiseen. :D
lisätään vielä että meshin kanssa leikkimisiin verrattuna tähän tämä setupin teko on lasten leikkiä. O0
Rmapagen medium tankki on paska. En tiedä oliko hius murtuma jo alkukaan mutta nyt on koko tankin ympäri menevä halkeama. Just huomasin kun tihutti välistä kun täytin.
Halkeama on noin 1mm ala kierteiden yläpuolella. Tuskin tuosta paksusta osasta sitä itse olen paskonut.
Laittelen kuvia kunhan saan tankin tyhjäksi varovasti. Se on meinaan täynnä. :)
Oisko kellään medium tankkia myyden?
Ylimääräinen large löytyy... Veljon 70mm imuputkella+lyhyellä rosteritankilla vetosuus -10ml:)
Onkohan tämä aparaatti helepompi käyttää kuin spheroidi?
mikäs siinnän NR-langan käytössä niin vaikeeta on?
Sinänsä ei mikään, MUTTA se tuo yhden muuttujan lisää väkertelyyn. Eli jos Spheroidin saa toimimaan, niin imo Ody-style atomisaattorit OVAT hankalampia saada pöhisemään.
No kyllä sen meinasin huomenna yrittää saada tuolta puffilta, ja katsotaan sitten mitä teen ton perkeleen separaattorin kanssa... Ja kyllä tuon separaattorin saa pöhiseen, mutta tänään ei vain ole mun päivä vissiin nuo yövuorot sotkee taiteellisen puolen ton vehkeen kans :D
Jos Toddin laitteeseen saama nestemäärä pitää kutinsa( 1,5ml) ? Niin, en mä nyt tätä minään Kiinan lahjana höyrykansalle pidä ;) Mutta onneksi Koreasta löytyy korjaus-sarjaa tähän, varsinkin kun on tuo vapaakauppasopimis :)
Tässäpä Tonzalle kuvaa;)
Onkos olemassa jotain hyvää pätkää jossa näkis miten tähän kyhätään setuppi? ja muutenkin kasaaminen.
Tuubist löytyy vaikka mitä ja täältä myös jalippon blogista.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja pdz4
Tässä nää kuvat, pitäsköhän rekkuloida?
Saiskohan rampagen pojilta vastakaikua?
Tässä selvä halkeama koko tankin ympäri.
http://img441.imageshack.us/img441/4171/cam00063.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Tässä palasina kun vähän näytin sormia sille...
http://img825.imageshack.us/img825/3622/cam00064e.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Vastaushan on jo tiedossa: väärää nestettä oot käyttäny :D
Tarkoitin vaan sitä, mitä ne sieltä vastaa :D Pistä reklamaatiota ja et oot pelkkää pg:tä vedelly :)
Mistäs noita kirkkaita tankkeja voi yleensä tilata?
Alkoipa höyryn määrä tippua joten piti ottaa ato käteen ja katsella setuppia, hopealankaa ei sitten löytynyt mistään joten kun lanka oli ehjä päätin kierrättää sen :) toinen vanhoista hopealangoista päätti sitten katketa :) no sitä jäi sentin pätkä ja sehän riittää päätin minä, vanhalla langalla uutta silicaa lämmittämää ja ylläty yllätys ohmit 2.2 tosin vamo vähän sekoili ensin näytti 2.1 sitten 0.2 ja vielä Lo no laitoin sen EAModiin ja kas höyrysi, Vamoon takas 2.2 ja näytti siinä pysyvän, yleismittarilla en päässyt kokeilemaan kun se mokoma oli tyhjentänyt akkunsa :(
Säästyipä pari senttiä hopealankaa ja kanthalia :) höyrytkin on paremmat, nyt uskaltaa jo odotella niitä kiinan "ihmeitä" :D
ai niin se hopealankakin löytyi kun olin ensimmäiset höyryt ottanut, näppiksen alta :D
Tai gr-moddersLainaus:
Alkuperäinen postaaja Ortep
Minkä pitusesta pätkästä kanthalia sais ~1-1.2 ohmia? Multa löytyy noita vissii 0.2 0.25 ja 0.3
Riippuu pitkälti silican paksuudesta; jos teet esim. Jalippon videon mukaisen setupin kahdella 3mm langalla, niin itse lähtisin 0.25mm Kanthalilla ~4cm pätkällä kokeilemaan (siis NR-lankojen väliin jäävän osuuden pituus).
overflown laskurilla voi noita eri lankojen pituuksia tutkailla aika näppärästi; syötät ylös halutut ohmit, alas "mesh" kohtaan laitat silican paksuuden (silica tosin painuu pikkasen kasaan kun vastuksen käärii, eli ~10% voi ottaa halkasijasta pois) ja valitset halutun Kanthalin listasta. ;)
Edit. Eihän toi silican paksuus vaikuta tohon Kanthalin pituuteen, vaan kierrosten määrään.. Pitäs vissiin yrittää heräillä.. :-[
tattis, eiköhän näillä tiedoilla jotakin saada aikaiseksi :)
^Kts. vastaus #676.. ;)