Mä ostin erilliset kaapit setuppi kamalla ja toisen litkuille. Ja strupöi vekottimet on vielä tollasessa sähkärin tarvikehyllyssä (pienessä sellaisessa).
Printable View
Hakusessa ois joku hyväksi todettu/kehuttu rba, mutta Misteri 510, Kaufyn, Taifun GT, eXpomizer on joka saatanan puljusta myyty loppuun :banghead:. Toki googlella löytyi muutama verkkis isojen vesien takaa, mutta hinnat karkaa postien kera melkein järkeään 150€ ja yli. Haluan kerralla soivan pelin joten noiden kopioden kanssa en halua edes yrittää. Optiona toki ois mörköputki ja big budha, mutta budhasta on melko vaihtelivia mielipiteitä liikkeellä.
Lierot menee kyllä duunissa, mutta hiukankaan kun höyryttää pidemmän aikaa järkeään joko kurlaa tai puskee palanutta joten soffalle ois saatava joku ihana makua puskeva höyrytubiini.
H-atty.
Intaste tai Cloud9.
Eikkaa ja Kaiffaria.
Mister 510 finnvapella myynnissä:)
Taas näkee että kannatti hiukan avautua :D. Taitaa intaste saada kohta tilauksen.
Komppaan Keipilää :)
Jos kaiffaria niin pink mulella on myös.
Terveellisempää mutta....silti laitonta..nyt jopa tutkimusten mukaan....vaikka tämän jo tiesimme.....OURBOX)OTA KANTAA
Tupakoitsija, vaihtaisitko sähkötupakkaan?
94%
6%
Ääniä 160
KESKUSTELE
Tupakoitsija, vaihtaisitko sähkötupakkaan?
Maailman terveysjärjestö WHO suositteli aiemmin sähkötupakan kieltämistä julkisissa tiloissa sekä työpaikoilla. Järjestön mukaan sähkötupakan höyry voi lisätä hengitysilmassa olevia myrkkyjä. WHO:n huolena on myös, että sähkötupakka voi toimia porttina varsinaiseen tupakointiin.
Lontoolaisen tutkijaryhmän mukaan porttiteoria on perätön. Tutkimuksen mukaan vain 1 % ei-tupakoivista aloitti tupakoinnin sähkötupakalla. Heidän mukaansa myös sähkötupakan höyryn sisältämät myrkkypitoisuudet ovat erittäin alhaisia.
- Täytyy olla vähän hullu jos jatkaa edelleen perinteisen tupakan polttamista kun saatavilla on myös sähkötupakka, tiivistää University College Londonin professori Robert West BBC:n haastattelussa.
Tutkijaryhmän mukaan sähkötupakka voisi pelastaa 6000 henkeä vuodessa miljoonaa tupakoitsijaa kohti, jos nämä vaihtaisivat sähkötupakkaan.
- Tässä tapauksessa riskit ovat epätodennäköisiä ja jotkut jo todistettu vääriksi, kun taas hyöty on potentiaalisesti valtava. Jos kaikki tupakoitsijat vaihtaisivat sähkötupakkaan, se olisi kansanterveydellisesti mullistavaa. Sähkötupakan kieltäminen olisi sama kuin kieltäisi ihmisiä käyttämästä mobiililaitteita sen takia, että yhdessä miljoonasta laitteesta akku saattaa ylikuumeta, lataa professori Peter Hajek BBC:llä.
WHO ei ole vielä vastannut lontoolaistutkijoiden väitteisiin. Kieltoa puoltavat tahot kuitenkin muistuttavat, että sähkötupakasta saatavilla oleva tutkimustieto on edelleen hyvin vähäistä.
Asiasta kertoi ensin Suomessa Verkkouutiset.
Lähde: BBC
LIISA LAHTI
liisa.lahti@ilmedia.fi
Iltalehden etusivulla tänään
Aika vittumaisia uutisia ollut otsikoiden mukaan ennen tätä kyseistä.......sähkötupakka räjähti...ja kun lukee otsikon jälkeisen tekstin siellä lukee että sähköröökin laturiin pistetty väärä akk ylikuumeni ja isännän happipullo räjähti..;)
mehut kartosta suuhun on ihan sama kun en pääse kirppikselle täälläX-( pitää rakentaa sit eka oma tekele kun postista tulee:thinking:
höyryttelijän ihanuus on kun joku tulee kertomaan et on oikein lehdistä lukenut millaista myrkkyä nyt juuri vetelet:banghead:
Toi vitun pumpuleiden jatkuva vaihto... hermot mene... Vois kehitellä jonkun "fuel injected" modin, jossa ois pieni sähkömoottori pyörittämässä pumppua, joka sitten aina nappia painaessa spruikkais tavaraa suoraan coilille :/
Olen lannistettu. Eilen eräs tupakoiva henkilö totesi, että minun sähkösavuke on sata kertaa vaarallisempaa kuin tupakka ja neljä lasta on kuollut juotuaan nikotiininesteitä. Höyryile tässä sitten.
- Nestettä kuluu 30ml viikossa
- Kaiffari vuotaa lähes aina taskuun
Eipä tuossa oikeestaan muuta, kun suun kuivuminen ja välillä nestettä saa putsailla joka rööristä.. :)
Mekaanisen nokassa dripperi, akun vaihto, messevä imaisu ja järjetön palaneen maku:antismoke:
Eikä ollu ees eka kerta :laugh:
Käytin koiran aamukusella, innoissani löin modin nokkaan rsbt:n jonka luulin saaneeni setupoitua toimivasti. Parit hatsit ja nesteet valui rannetta myöten.. Mä en jaksa näitä kiinapaskoja enää ikinä :D
Mulla tulee joskus hikka sähköröökistä
V'tuttaa muiden ihmisten pahat katseet ja arvostelut. Koskaan ei saa terassilla/tupakkikopissa olla rauhassa ettei joku ketjupolttaja tule sanomaan että tuo on vaarallista, kaverile lääkäri sanoi että vesikeuhko tulee ym paskaa. Ja nämä narkkarit... "onks sulla savuja? " on tuttu pyyntö kemin keskustassa.En oo tosin montaa vapottajaa seudullani tavannut että aika marginaaliporukkaa ollaan.
Vittumaista se, kun täytyy illanviettoa varten ottaa puoli repullista vapokamaa mukaan. Vähintään 4 täyttä akkua (pitkiin kotibileisiin enemmän), tankkiato ja dripperi, pari nestepulloa, varapumpulit, ruuvareita ja joskus myös laturikin.
Yhdellä illanviettoreissulla MISTerissä oleva pumpulisetuppi kärähti, enkä siinä tuiskeessa jaksanut uutta viritellä, joten drippailuksi meni loppuilta. Humalassa ainoa höyryttelytapani on ketjussa, joten nestettä sai lisäillä vähän väliä. Helvetin ärsyttävää touhua siinä 6-7 oluen jälkeen.
Ennen ei nuita tarvinnut miettiä, sen kun osti kaupasta maksiaskin niin sillä meni. Kyllä sen röökinpolton huomasikin seuraavana aamuna keuhkoissa ja myöhemmin lompakossa...
Eikös tonkin voi kääntään kännin vittumaisuudeksi, eikä pelkästään höyryttelyn vittumaisuudeksi? :thinking:
Mie taidan suosiolla ostaa vaan manuaalista röökiä jos erehdyn lähteen viihteelle vielä kotipihaa pidemmälle. Ei varmaan sieppais yhtään huomata aamulla että laitteet jääneet reissuun.. Paskaa vapokamaa ei viiti ostaa edes kännireissuille, sillon se vasta vituttaa kun alkaa tankki vuotaa baariin jonottaessa tai akku loppuu kesken illan :D
Mökillä viikko ja tietenkin itaste päätti ruveta hajoomaan, välillä toimii välillä ei :\ lähimmät vapokaupat 350km päässä :P taitaa loppuviikko mennä malboron merkeissä :(
Dripperin jatkuva täyttäminen 2-3 keuhkollisen jälkeen.
Dual 650 bottomfeeder olis kyllä pala taivasta :)
Vittumaista on se, ettei ole mitään höyryteltävää.
Joten kiitos sille nuijalle kuriirille, joka pilasit viikonloppuni. Olen lyhyen höyryttelyhistoriani aikana tilaillut ainoastaan HOL:lta nesteitä, ja Cigarillos Naturalesista onkin tullut minulle se ADV. Tilasin maanantaina uuden satsin tavaraa, ja aiemmin homma sitä kautta on toiminut kuin junan vessa. Paketti ollut kourassa aina tilauksesta seuraavana päivänä. Nyt tilauksen käsittelyssä meni normaalia pidempään, mutta ei se mitään, paketti oli Helsingissä torstaiaamuna. Soitin TNT:lle että tuleeko samalle päivälle jakeluun, vai tulenko paketin hakemaan. Sanoivat että iltajakelussa tulee 16-21. Odottelin kyseisen ajan kotona, mutta mitään ei kuulunut. Katsoin paketin seurannasta että sitä on yritetty jakaa, mutta ei se ovelle asti ollut päässyt alaoven ovikoodin takia. Noh, olisihan siinä ollut minun puh.numero mihin olisi voinut soittaa. Soitin perjantaina aamulla TNT:lle ja sovin uudesta jakelusta taas illalle, ja annoin myös tietoihin ovikoodin ja sanoin että soittaisivat varmuuden vuoksi ennenkuin tuovat pakettia. Olin taas kotona odottamassa klo. 16 lähtien vesi kielellä pikku viskipullo valmiina että pääsisi Purosia maistelemaan. Satuin huomaamaan jossain vaiheessa ikkunasta että joku kuljetuspalvelun pakettiauto kaartoi pihaan ja ajattelin että sieltä tulee paketti. Eipä tullutkaan, ja totesin ettei ollut vissiin sitten minulle tarkoitettu lähetys. Paitsi että olihan se. Menin seurantaan katsomaan onko siellä mitään uutta infoa, ja sinne oli ilmestynyt maininta "asiakas ei kotona". Mitä helvettiä? Olen kahtena iltana kytännyt kotona että sen paketin saisin, ja kaveri käy vaan toteamassa että on siinä ovikoodi edelleenkin, ei pääse sisään. Ei sitten viitsi soittaa eikä mitään. Perkele! Jää varmaan kyseisellä jannulla aika paljon paketteja jakamatta tolla meiningillä. Vihainen soitto TNT:lle että mitä nuijia siellä niitä paketteja jakaa, ja että saisiko se kenties kyseisen kuskin puhelimitse kiinni, mutta eihän niillä ollut hajuakaan kenellä se paketti on matkassa. Marssin sitten kauppaan ja ostin askin röökiä, ensimmäisen kerran melkein kahteen kuukauteen, ja tää viikonloppu vedetään sitten tervan voimalla, prkl.
Uusia nesteitä maistelen caterpillarista ja 6 pulloa eri makuja on maisteltavaa. Vittumaista tästä tekee se, että noi nesteet on 12mg niksoilla. Puuh, kaks makua olis vielä jäljellä ja älyttömät niksaöverit jo nyt. Pitää siis ainakin puolituntia/tunti odotella että voi perehtyä noihin kahteen viimeiseen makuun..
Ite vedin kovana caterpillarista 18mgtä @0,8ohm, nykyään Tobh v2 (ilmareiät porattu isommaksi) @0,12 jopa 6mg on liikaa 100vgllä. :thinking:
Ja ontopiccia, se on vituttavaa kun tobhista lähtee topcap irti taskussa ollenssaan, ja siinä on tietenki sisäpuolella nestettä kondensoitunu.
=Tasku tahmea ja onnistun aina tunkemaa sormeni suoraa pumpuleille jotaki ruokaöljyy käsissä.
Kokoajan tekee mieli tehdä uusia laitehankintoja :banghead: Jos sitten joulukuussa veronpalautusten aikaan.. :rolleyes:
Oikeen kunnolla pisti vituttaa tänään kun joku oli ostamassa Larman tekemää Minidna boksii ja sit se tarjos siitä 40€ kun kiinasta saa kuullema SAMOJA bokseja 50€ ja niissä on tismalleen samat osat ja aidot dna piirit...:thinking:
Joo laitoin et osta kiinasta ja pitää laittaa itekki tiluas menee sinne :D
Mä tuun mukaan tohon kimppaan! :lol:
Dripperi hakusessa sigelei 100w harkinnan alla, rahaa tilillä pitkästä aikaa mutta 70euro en mieluisasti maksasi dogesta ja wide bore capista posteineen perkele miksi kaikki maksaa.
Huomasin, että minun käytössä akkukoko 650 mAh eGoon on liian pieni. Lähes koko ajan saa olla lataamassa. 12 mg nesteet on minulle liian mietoja. Pitää jatkossa pysytellä 18 mg tai vahvemmissa. Uusia laitteita tekee koko ajan mieli ja joka päivä tulee selailtua sähkötupakkakauppoja. Olen jo suunnitellut, mitä seuraavaksi pitää hankkia.
EDIT: Tuli tuplaviesti. Sori.